Anmeldt 26. oktober 2018

Generelt høy standar, god mat, pene rom som dekker de fleste behov.
Spesielt god frokost og lunch . Sentralt til tog og buss og shopping. Jeg ville ha valgt rom som er allergifri . Jeg kan anbefale dette hotellet til både forretninger og familie hotell.

Romtips: De allergi frie rommene er best.
Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, anitasb12018
Marius L, Guest Relations Manager på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. oktober 2018

Hei anitasb12018,

Takk for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av ditt opphold hos oss på Thon Hotel Opera, og takk for din topprangering! Jeg er glad for at både hotellrom og frokost har falt i smak. Takk for din hyggelige anbefaling, det setter vi stor pris på. Jeg håper vi snart får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Opera.

Anmeldt 26. oktober 2018

Var her på en konferanse. Fikk sjekket inn tidligere enn lovet. Hyggelig betjening. God tre-retter til konferanse middag. Greie rom. Stille. Gode senger. Godt utvalg til frokost. Gratis WIFI. Rene og velholdte rom.

Takk, Svein G

Hei Svein G,

Takk for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av ditt opphold hos oss på Thon Hotel Opera. Jeg er glad for at oppholdet har vært vellykket og at ting har fungert som tiltenkt under ditt opphold. Takk for hyggelige ord om frokost og mat du har fått servert, samt våre ansatte. Jeg håper vi alle snart får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Opera nok en gang, og at ditt neste besøk blir like vellykket.

Anmeldt 23. oktober 2018

Anmeldelser fra tidligere gjester overbevist oss ikke 100%, men vi valgte hotellet pga sentral beliggenhet. Vi ble møtt med en hyggelig resepsjonist som øyblikkelig ga oss følelsen av at vi var velkommen. Vi fikk rom i 8 etasje (Sigøynerbaronen het rommet) og utsikt mot snuplass for biler/busser/drosjer utenfor Sentralbane stasjonen. Men vinduene var så godt lydisolert at trafikken nedenfor ikke var til noen sjenanse. Rommet var godt utstyrt med store behagelige lenestoler, stor seng, skrivebord, Nespresso kaffemaskin, vannkoker, minibar, strykbrett og strykejern. Ett stort tv og god belysning. Ett stort bad med badekar og egen dusjnisje. Måtte ha noe god balanse i dusjen dersom man ikke skulle havne ned i sluken når man stod på ett bein. Skikkelig fall ned til sluket. Frokosten var kjempe god, masse å velge i. Noe trang frokostsal. Hyggelig bar og restaurant i resepsjonsområdet. Hotellet kan absolutt anbefales og bor gjerne her neste gang vi er i Oslo.

Romtips: Be om ett rom med utsikt ut mot nord øst og litt opp i etasjene, da unngår man støy fra gaten.
Takk, Nina H W
Marius L, Guest Relations Manager på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2018

Hei Nina H W,

Takk for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av ditt opphold hos oss på Thon Hotel Opera. Jeg er glad for å lese at oppholdet har overgått forventningene deres og at vi har kunnet overraske dere positivt. Takk for dine rosende ord om hotellrommet, frokosten og Eufemia Bar, det er veldig hyggelig å lese at så mange elementer har fungert så bra for dere. Takk for hyggelig anbefaling, jeg håper vi snart får ønske dere velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Opera.

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk hotell. Rene velutstyrte rom, blide og hyggelige ansatte. Maten var helt fantastisk, veldig stort utvalg av delikat og velsmakende mat tilberedt til perfeksjon. Gleder meg allerede til neste gang jeg skal bo der

Takk, bjaser
Marius L, Guest Relations Manager på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2018

Hei bjaser,

Takk for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av ditt opphold hos oss på Thon Hotel Opera, og takk for din topprangering! Jeg er glad for å lese at oppholdet har vært vellykket og at vårt team har kunnet gi deg en fullverdig opplevelse. Takk for dine rosende ord om våre ansatte, maten du har fått servert og renholdet. Jeg håper vi snart får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Opera nok en gang, og at ditt neste opphold blir like vellykket.

Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Utrolig stille hotell midt i sentrum. Helt stille på rommet. Hadde enkeltrom. Helt grei størrelse. Frokosten var rikholdig og utmerket. Rent og pent. Hyggelig personale. gratis wi fi. Taxi på baksiden 2.etg

Takk, 296kurtk
Marius L, Guest Relations Manager på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2018

Hei Kurt,

Takk for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av ditt opphold hos oss på Thon Hotel Opera, og takk for din topprangering! Jeg er glad for å lese at oppholdet har vært vellykket og at rommet ditt har vært rent. Takk for rosende ord om vårt personale og frokosten, det setter vi stor pris på. Jeg håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Opera snart igjen.