3 personer ser på dette hotellet
Priceline
Trip.comUSD 194
eDreamsUSD 185
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Alt perfekt! Middag, frokost og rom. Bodd der sikkert 10 ganger, like fornøyd hver gang! Kan ikke finne noe negativt. Perfekt beliggenhet både i forhold til
jobb og reiseveg. Serviceinnstilte ansatte, spesielt i restauranten!

Takk, ToveSolemS
Marius L, Guest Relations Manager på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2018

Hei ToveSolemS,

Takk for din topprangering og for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av dit topphold hos oss på Thon Hotel Opera. Jeg er glad for å lese at du er en returnernde gjest hos oss og at du er fornøyd med hotellopplevelsen våre ansatte skaper for deg. Takk for hyggelige ord om maten vi serverer og hotellrommene, jeg er glad vi klarer å levere i alle ledd. Jeg håper vi snart får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Opera nok en gang.

Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Vi dro hit å spiste frokost etter å ha reist med NSB nattog. NSB og Thon har et samarbeid, at man kan dra dit å spise frokost og dusje etter man har reist med sovevogn/sovekupé. Frokost koster 180kr og frokost og dusj 250kr. Ikke gal pris det.
Frokosten var av første klasse, og enormt mye utvalg! Alt var kjempe godt, og det var mange mennesker til frokosten men det merket man verken på kø eller på utvalg.
Anbefales!

Takk, klllk
Marius L, Guest Relations Manager på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2018

Hei Karital_13

Takk for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av ditt opphold hos oss på Thon Hotel Opera. Og takk for din topprangering! Jeg er glad for å lese at du har vært fornøyd med frokosten hos oss, og at dere har satt pris på samarbeidet vi har med NSB og Nattoget. Jeg håper vi får mulighet til å ønske dere velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Opera, kanskje vi neste gang kan få tilby den komplette opplevelsen, inkludert overnatting?

Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Overnattet én natt ifm forretningsreise. Ble uten at jeg vet hvorfor oppgradert til et «business room». Nydelig oppusset, stort og luftig hjørnerom med balkong, svær TV, fint bad, kaffemaskin og gode garderobeskap med både hyller og oppheng. God seng var det òg.

Hvis jeg har kontroll på retningene hadde nok rommet tidligere panoramautsikt til operaen og fjorden, mens man nå så inn i et under gjennomsnittlig inspirerende kontorbygg under oppføring. Can’t have it all!

Alle ansatte jeg hadde kontakt med var hyggelige og profesjonelle, frokosten god, og alle arealer rene og pene.

Rett og slett imponert! Takk for hyggelig opphold.

Takk, KjetilL246
Marius L, Guest Relations Manager på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Hei Kjetil,

Takk for din topprangering og for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av ditt opphold hos oss! Jeg er glad for å lese at oppholdet har vært så vellykket og at du har likt hotellrommet, til tros for at utsikten til Deichmanske Bibliotek ikke var din favoritt. Jeg er glad for å lese at frokosten har vært smakfull og at vårt personale har vært hyggelige og profesjonelle. Igjen, takk for en hyggelig anmeldelse, jeg håper vi snart får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Opera.

Anmeldt 3. november 2018

Denne gangen var det hyggelig å komme til hotellet, resepsjonen var forekommende og hjelpsom. Meget sentral beliggenhet. Stille tross mye trafikk i omgivelsene. Alt er moderne og velstelt, sengene gode i det standardrommet jeg hadde. Frokosten utmerket. Kommer gjerne tilbake

Takk, DagB45
Marius L, Guest Relations Manager på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. november 2018

Hei DagB45,

Takk for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av ditt opphold hos oss på Thon Hotel Opera. Jeg er glad du har fått en god mottakelse når du har kommet til hotellet vårt, samt at du har sovet godt i våre senger. Det er hyggelig å lese at frokosten har vært utmerket i ditt syn, og jeg håper vi snart får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Opera nok en gang.

Anmeldt 26. oktober 2018

Generelt høy standar, god mat, pene rom som dekker de fleste behov.
Spesielt god frokost og lunch . Sentralt til tog og buss og shopping. Jeg ville ha valgt rom som er allergifri . Jeg kan anbefale dette hotellet til både forretninger og familie hotell.

Romtips: De allergi frie rommene er best.
Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, anitasb12018
Marius L, Guest Relations Manager på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. oktober 2018

Hei anitasb12018,

Takk for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av ditt opphold hos oss på Thon Hotel Opera, og takk for din topprangering! Jeg er glad for at både hotellrom og frokost har falt i smak. Takk for din hyggelige anbefaling, det setter vi stor pris på. Jeg håper vi snart får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Opera.