2 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 23.10.21
FindHotelUSD 244
Prestigia.comUSD 260
Anmeldt 1. desember 2018

overnattet på Thon Opera og de skuffer sjeldent. effektiv service, flotte rom i paviljongen og god innholdsrik frokost. Det var det jeg trengte! plassering i umiddelbar nærhet av Oslo sentralbane gjør dette hotellet attraktivt når en skal videre med flytog.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, 284kjellerlingb
Marius L, Guest Relations Manager på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. desember 2018

Hei Kjell-Erling B,

Takk for din topprangering og for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av ditt opphold hos oss på Thon Hotel Opera. Jeg er glad for å lese at oppholdet har vært vellykket og at du trives hos oss. Takk for dine rosende ord om frokosten og rommene våre, jeg er også glad for at vår lokasjon fungerer så bra for deg. Jeg håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Opera snart igjen.

Anmeldt 28. november 2018

Super service fra vi kom inn døra til vi dro igjen! Rommet var utrolig flott med stort fint bad med badekar som ble flittig brukt. Rengjøringen var veldig bra, og stillheten var utrolig med tanke på hvor sentralt hotellet ligger. Jeg synes også at det er betryggende å vite at det også er vekter på hotellet som passer på om natta. :-) Gleder meg veldig til å komme tilbake!!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, Christine B
Marius L, Guest Relations Manager på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2018

Hei Christine B,

Takk for din topprangering og for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av ditt opphold hos oss på Thon Hotel Opera. Jeg er glad for å lese at du har trivdes hos oss og at du har følt deg trygg. Veldig hyggelig å høre at renholdet har vært så bra, og at rommet har vært stille og behagelig, jeg håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Opera snart igjen.

Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

❤️
Hotel ligger så sentralt gang avstand fra Oslo S.
Alt er så nydelig så vakkert helt ny !!!
Hotel stuff er veldig hjelpsom og hyggelig !! Rommet er så rydding nesten steril ❤️ we love it
Hvis Noen vil gå til opera eller være turist i vakre Oslo då må dere ta denne hotel

Takk, rafalp1985
Marius L, Guest Relations Manager på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

Hei 686rafa_p,

Takk for din topprangering og for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av ditt opphold hos oss på Thon Hotel Opera. Jeg er glad for å lese at du har hatt et godt opphold hos oss og at vår lokasjon har fungert bra for deg. Takk for dine rosende ord om renhold og våre ansatte, det setter vi stor pris på. Jeg håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til Oslo og Thon Hotel Opera snart igjen.

Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Alt perfekt! Middag, frokost og rom. Bodd der sikkert 10 ganger, like fornøyd hver gang! Kan ikke finne noe negativt. Perfekt beliggenhet både i forhold til
jobb og reiseveg. Serviceinnstilte ansatte, spesielt i restauranten!

Takk, ToveSolemS
Marius L, Guest Relations Manager på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2018

Hei ToveSolemS,

Takk for din topprangering og for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av dit topphold hos oss på Thon Hotel Opera. Jeg er glad for å lese at du er en returnernde gjest hos oss og at du er fornøyd med hotellopplevelsen våre ansatte skaper for deg. Takk for hyggelige ord om maten vi serverer og hotellrommene, jeg er glad vi klarer å levere i alle ledd. Jeg håper vi snart får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Opera nok en gang.

Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Vi dro hit å spiste frokost etter å ha reist med NSB nattog. NSB og Thon har et samarbeid, at man kan dra dit å spise frokost og dusje etter man har reist med sovevogn/sovekupé. Frokost koster 180kr og frokost og dusj 250kr. Ikke gal pris det.
Frokosten var av første klasse, og enormt mye utvalg! Alt var kjempe godt, og det var mange mennesker til frokosten men det merket man verken på kø eller på utvalg.
Anbefales!

Takk, klllk
Marius L, Guest Relations Manager på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2018

Hei Karital_13

Takk for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av ditt opphold hos oss på Thon Hotel Opera. Og takk for din topprangering! Jeg er glad for å lese at du har vært fornøyd med frokosten hos oss, og at dere har satt pris på samarbeidet vi har med NSB og Nattoget. Jeg håper vi får mulighet til å ønske dere velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Opera, kanskje vi neste gang kan få tilby den komplette opplevelsen, inkludert overnatting?