5 personer ser på dette hotellet
kr 2 475
Fullt refunderbart før fre. 7. jun.
kr 2 605
Fullt refunderbart før søn. 9. jun.
Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
5,0 av 5 boblerService
Marius L, Guest Relations ManagerThon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 16. des. 2018
Hei MortenCB,

Takk for din toppkarakter og for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av ditt opphold hos oss på Thon Hotel Opera. Jeg er glad for at du har hatt et godt opphold hos oss, og at lokasjonen vår har fungert bra for deg til tros for at utsikten dessverre er borte i forbindelse med de mange nye byggene i Bjørvika. Jeg er midlertidig glad for at hotellet har levd opp til forventningene dine, vi tar også med oss ønsket ditt om mulighet for egen tilkobling på TV for fremtidig løsninger når dette blir vurdert ved en fremtidig anledning. Jeg håper vi snart får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Opera.

kr 4 093
    kr 1 317
    kr 1 591
4.3 km fra Thon Hotel Opera
Restaurant
Our lounge area on the second floor
kr 1 149
  • Booking.com
0.4 km fra Thon Hotel Opera
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 10. desember 2018

Bestilte rom på Black Friday tilbud.
Grei parkering (380 kroner per døgn) i P-hus svært nær.
Perfekt mottatt i resepsjonen. Helt greit rom (503) med alt nødvendig utstyr inkl. strykebrett og vannkoker med kaffe og te.
Fikk ikke tekst-tv til å virke. Kanskje den ikke skal virke. Stor TV som ellers var helt OK.
Derimot var ikke lydnivået helt OK sent på kvelden og natten. Gjesterom burde være skjermet for støy fra musikk andre steder i et hotell.
Rikholdig, variert og innbydende frokost, i hvert fall hvis man ser bort fra noen særdeles svette osteskiver som begynte å krølle seg uten at det bekymret andre enn gjestene.
Mye personale ved frokosten. Enkelte var mer opptatt av å prate sammen enn av å fjerne brukt servise.
Konklusjon: Bra opphold tross noen irritasjonsmomenter. Vil gjerne bo der igjen.

Romtips: Unngå om mulig å komme for nær lokaler med musikk på natten.
Takk, Knut A
Marius L, Guest Relations Manager på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Hei Andersen 44,

Takk for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av oppholdet ditt hos oss på Thon Hotel Opera. Jeg er glad for at det hovedsakelig har vært vellykket, til tros for noen irritasjonsmomenter som du nevner. Vi gjør vårt ytterste for at alle gjester skal være fornøyde, enten de ønsker å være på fest hos oss, eller kun sove. I julebordsesongen vil det dog være noe mer festligheter enn vanlig, og det er synd å lese at du har blitt forstyrret av dette. Jeg kan også forsikre deg om at dine kommentarer blir videreformidlet til avdelingslederne for oppfølging, svett ost og uinteressert personale er ikke blant elementene vi ønsker å være kjente for. Jeg håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Opera snart igjen, og at ditt neste opphold blir enda mer vellykket.

Service og Kvalitetskoordinator.

Anmeldt 9. desember 2018

Vi bodde her en natt i forbindelse med julebord, og det ligger helt inntil togstasjonen. Det er bare et steinkast til Karl Johan og Operaen og ikke minst den nye bydelen Bjørvika. Vi fikk et stort rom med romslig bad med fin utsikt over gamle plata. Der er det heldigvis stille og fredelig for tiden.
Det var hyggelig og gode drinker i baren, så vi ble sittende der både før og etter julebordet.
Servicen i resepsjonen var hyggelig og effektiv, selv om det var travelt på hotellet.
Jeg hadde litt problemer med å finne rommet mitt, men fikk veldig hyggelig hjelp av en som var ansatt i restauranten. :) Bra at alle har gjestene som hovedfokus selv om det er travelt.

1  Takk, Discover0507

Hei Discover0507,

Takk for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av ditt opphold hos oss på Thon Hotel Opera. Jeg er glad for å lese at du har hatt et godt opphold hos oss, og at vårt personale har gitt dere god service i alle avdelinger. Takk for rosende ord om service og produkt i Eufemia Bar, jeg er glad for å lese at dere valgte å bruke baren flere ganger i løpet av oppholdet. Jeg håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Opera ved neste Oslobesøk.

Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Nå har mine barn og jeg hatt flere opphold på dette hotellet. Denne gangen ble det virkelig en nedtur. Fikk rom ut mot sentralstasjon,to netter har jeg vært våken pga støy. Forstår at hotellet ikke har mulighet til å dempe det men kanskje vurdere å isolere noe bedre. Og på morgenen når vi kommer ned og ut av heisen slår urin lukt imot oss. Slik at man brekker seg. Julebord sesong javel,men kjære vene sånn skal det da ikke være. På rommet var en kontakt ødelagt,skumnelt. Flekker rundt på vegger og gardiner. Hva skjer Thon hotel opera?? Vi er så skuffet. Hjalp ikke å klage heller.

Frokosten er nydelig slik den pleir og personalet er stortsett veldig hyggelig.

1  Takk, Hege A
Marius L, Guest Relations Manager på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. desember 2018

Hei Bareme,

Takk for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av ditt opphold hos oss på Thon Hotel Opera. Det er veldig beklagelig å lese at oppholdet ditt ikke har vært som forventet og at dere har opplevd å bli forstyrret om natten. Alle våre vinduer er trippelissolert og er laget for å tåle støyen fra motorveien som tidligere gikk utenfor hotellet, og det er veldig synd å lese at dette ikke har vært tilfredsstillende isolasjon for dere. Det er naturligvis ikke slik at det skal lukte urin noen steder på hotellet, og jeg håper du har sagt i fra slik at vi har kunnet vaske de områdene som dere opplevde dette på. Jeg håper dere vil vurdere å komme tilbake til oss på Thon Hotel Opera ved en senere anledning, og at dere ved deres neste opphold ber om et stille rom høyt oppe, slik at dere forhåpentligvis får en bedre natts søvn, og en bedre opplevelse av hotellet vårt igjen.

Anmeldt 1. desember 2018

overnattet på Thon Opera og de skuffer sjeldent. effektiv service, flotte rom i paviljongen og god innholdsrik frokost. Det var det jeg trengte! plassering i umiddelbar nærhet av Oslo sentralbane gjør dette hotellet attraktivt når en skal videre med flytog.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, 284kjellerlingb

Hei Kjell-Erling B,

Takk for din topprangering og for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av ditt opphold hos oss på Thon Hotel Opera. Jeg er glad for å lese at oppholdet har vært vellykket og at du trives hos oss. Takk for dine rosende ord om frokosten og rommene våre, jeg er også glad for at vår lokasjon fungerer så bra for deg. Jeg håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Opera snart igjen.

Anmeldt 28. november 2018

Super service fra vi kom inn døra til vi dro igjen! Rommet var utrolig flott med stort fint bad med badekar som ble flittig brukt. Rengjøringen var veldig bra, og stillheten var utrolig med tanke på hvor sentralt hotellet ligger. Jeg synes også at det er betryggende å vite at det også er vekter på hotellet som passer på om natta. :-) Gleder meg veldig til å komme tilbake!!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, Christine B
Marius L, Guest Relations Manager på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2018

Hei Christine B,

Takk for din topprangering og for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av ditt opphold hos oss på Thon Hotel Opera. Jeg er glad for å lese at du har trivdes hos oss og at du har følt deg trygg. Veldig hyggelig å høre at renholdet har vært så bra, og at rommet har vært stille og behagelig, jeg håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Opera snart igjen.