Einar M
4,0 av 5 boblerAnmeldt 17. jan. 2019
5,0 av 5 boblerSted
5,0 av 5 boblerRenslighet
5,0 av 5 boblerService
mariusl218, Guest Relations ManagerThon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 18. jan. 2019
Hei Einar M,

Takk for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av ditt opphold hos oss på Thon Hotel Opera. Jeg er glad for å lese at oppholdet hos oss var vellykket for dere alle, samt at dere fikk en god feiring av det nye året. Jeg håper dere vil finne en anledning til å komme tilbake til oss på Thon Hotel Opera i fremtiden, og at deres neste opphold blir like vellykket.

kr 3 434
  • Radissonhotels.com
    kr 1 885
0.4 km fra Thon Hotel Opera
Restaurant
Our lounge area on the second floor
kr 969
0.9 km fra Thon Hotel Opera
Bar/lounge
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Kanon service denne gang! Men frokosten har virkelig blitt en høydare.bare synd en blir så raskt mett. God kvalitet og meget komfortabelt. Håper jeg finne like god deal neste gang jeg skal til oslo for da blir det opera igjen:)

Dato for oppholdet: januar 2019
1  Takk, 362hugop
mariusl218, Guest Relations Manager på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2019

Hei 362hugop,

Takk for din rangering og for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av ditt opphold hos oss på Thon Hotel Opera. Jeg er glad for å lese at oppholdet har vært vellykket og frokosten smakfull. Takk for rosende ord om servicen du har mottatt fra vårt personale, jeg håper også vi klarer å levere et like godt inntrykk når vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Opera i fremtiden.

Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Thon Opera er mitt favoritthotell når jeg bor i Oslo. Dette hotellet har over flere år vært mitt 2. hjem og jeg stortrives her. Rommene har alt hva man behøver, de ansatte er opptatte av god service og hotellet er veldig sentralt plassert i byen. Frokosten er utrolig bra og har alt hva man måtte drømme om:) Anbefales!

Takk, Gievddo
Marius L, Guest Relations Manager på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. desember 2018

Hei Gievddo,

Takk for din topprangering og for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av Thon Hotel Opera. Jeg er glad for å lese at du er så fornøyd med oppholdene dine hos oss at du kaller oss ditt 2.hjem. Takk for rosende ord om vårt personale og frokosten, jeg er glad for at vi klarer å levere god kvalitet gang på gang. Jeg håper vi snart får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Opera nok en gang. Med vennlig hilsen Marius Lilleng, Service- og Kvalitetskoordinator.

Anmeldt 17. desember 2018

Hotellet ligger perfekt i forhold til parkering og tog, noen få meter å gå. Sentralt beliggende. Høy kvalitet og hyggelige mennesker. "Litt dyrt!" Meget god og velsmakende frokost.
Topp i forhold til forventningene.

• Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, hobbykokken
Marius L, Guest Relations Manager på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2018

Hei hobbykokken,

Takk for din topprangering og for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av ditt opphold hos oss på Thon Hotel Opera. Jeg er glad for å lese at vi har levd opp til forventningene dine og at kvaliteten på produktet vårt blir ansett som høy. Takk for rosende ord om god frokost og praktisk plassering i byen, jeg håper vi snart får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Opera.

Anmeldt 15. desember 2018

Få kan slå den sentrale beliggenheten til dette hotellet. Det er synd at det er så mange hus i veien, så det er ikke utstikt mot sjøen, men ellers er lokasjonen ganske perfekt. Personalet som tok i mot oss var veldig hyggelig. Rommet var rent og fint. Eneste jeg savnet var mulighet til å koble til egen PC via hdmi på tven slik Scandic har på sine hotellrom. Det var god frokost med mulighet for ferske egg stekt av en kokk.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, MortenCB
Marius L, Guest Relations Manager på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. desember 2018

Hei MortenCB,

Takk for din toppkarakter og for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av ditt opphold hos oss på Thon Hotel Opera. Jeg er glad for at du har hatt et godt opphold hos oss, og at lokasjonen vår har fungert bra for deg til tros for at utsikten dessverre er borte i forbindelse med de mange nye byggene i Bjørvika. Jeg er midlertidig glad for at hotellet har levd opp til forventningene dine, vi tar også med oss ønsket ditt om mulighet for egen tilkobling på TV for fremtidig løsninger når dette blir vurdert ved en fremtidig anledning. Jeg håper vi snart får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Opera.

Anmeldt 10. desember 2018

Bestilte rom på Black Friday tilbud.
Grei parkering (380 kroner per døgn) i P-hus svært nær.
Perfekt mottatt i resepsjonen. Helt greit rom (503) med alt nødvendig utstyr inkl. strykebrett og vannkoker med kaffe og te.
Fikk ikke tekst-tv til å virke. Kanskje den ikke skal virke. Stor TV som ellers var helt OK.
Derimot var ikke lydnivået helt OK sent på kvelden og natten. Gjesterom burde være skjermet for støy fra musikk andre steder i et hotell.
Rikholdig, variert og innbydende frokost, i hvert fall hvis man ser bort fra noen særdeles svette osteskiver som begynte å krølle seg uten at det bekymret andre enn gjestene.
Mye personale ved frokosten. Enkelte var mer opptatt av å prate sammen enn av å fjerne brukt servise.
Konklusjon: Bra opphold tross noen irritasjonsmomenter. Vil gjerne bo der igjen.

Romtips: Unngå om mulig å komme for nær lokaler med musikk på natten.
Takk, Knut A
Marius L, Guest Relations Manager på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Hei Andersen 44,

Takk for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av oppholdet ditt hos oss på Thon Hotel Opera. Jeg er glad for at det hovedsakelig har vært vellykket, til tros for noen irritasjonsmomenter som du nevner. Vi gjør vårt ytterste for at alle gjester skal være fornøyde, enten de ønsker å være på fest hos oss, eller kun sove. I julebordsesongen vil det dog være noe mer festligheter enn vanlig, og det er synd å lese at du har blitt forstyrret av dette. Jeg kan også forsikre deg om at dine kommentarer blir videreformidlet til avdelingslederne for oppfølging, svett ost og uinteressert personale er ikke blant elementene vi ønsker å være kjente for. Jeg håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Opera snart igjen, og at ditt neste opphold blir enda mer vellykket.

Service og Kvalitetskoordinator.