2 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 23.10.21
FindHotelUSD 244
Prestigia.comUSD 260
Anmeldt 17. januar 2019

Vi er tre venne par som feiret nyttårsaften i Oslo. Vi valgte Thon Hotel Opera og ble veldig fornøyd med det. Fine rom, god service og bra frokost. Hotellet ligger sentralt til siden vi kom med toget og det ligger også bare et stenkast fra operaen hvor vi kunne se fyrverkeriet fra taket.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Einar M
mariusl218, Guest Relations Manager på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. januar 2019

Hei Einar M,

Takk for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av ditt opphold hos oss på Thon Hotel Opera. Jeg er glad for å lese at oppholdet hos oss var vellykket for dere alle, samt at dere fikk en god feiring av det nye året. Jeg håper dere vil finne en anledning til å komme tilbake til oss på Thon Hotel Opera i fremtiden, og at deres neste opphold blir like vellykket.

Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Kanon service denne gang! Men frokosten har virkelig blitt en høydare.bare synd en blir så raskt mett. God kvalitet og meget komfortabelt. Håper jeg finne like god deal neste gang jeg skal til oslo for da blir det opera igjen:)

Dato for oppholdet: januar 2019
1  Takk, 362hugop
mariusl218, Guest Relations Manager på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2019

Hei 362hugop,

Takk for din rangering og for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av ditt opphold hos oss på Thon Hotel Opera. Jeg er glad for å lese at oppholdet har vært vellykket og frokosten smakfull. Takk for rosende ord om servicen du har mottatt fra vårt personale, jeg håper også vi klarer å levere et like godt inntrykk når vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Opera i fremtiden.

Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Thon Opera er mitt favoritthotell når jeg bor i Oslo. Dette hotellet har over flere år vært mitt 2. hjem og jeg stortrives her. Rommene har alt hva man behøver, de ansatte er opptatte av god service og hotellet er veldig sentralt plassert i byen. Frokosten er utrolig bra og har alt hva man måtte drømme om:) Anbefales!

Takk, Gievddo
Marius L, Guest Relations Manager på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. desember 2018

Hei Gievddo,

Takk for din topprangering og for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av Thon Hotel Opera. Jeg er glad for å lese at du er så fornøyd med oppholdene dine hos oss at du kaller oss ditt 2.hjem. Takk for rosende ord om vårt personale og frokosten, jeg er glad for at vi klarer å levere god kvalitet gang på gang. Jeg håper vi snart får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Opera nok en gang. Med vennlig hilsen Marius Lilleng, Service- og Kvalitetskoordinator.

Anmeldt 17. desember 2018

Hotellet ligger perfekt i forhold til parkering og tog, noen få meter å gå. Sentralt beliggende. Høy kvalitet og hyggelige mennesker. "Litt dyrt!" Meget god og velsmakende frokost.
Topp i forhold til forventningene.

• Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, hobbykokken
Marius L, Guest Relations Manager på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2018

Hei hobbykokken,

Takk for din topprangering og for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av ditt opphold hos oss på Thon Hotel Opera. Jeg er glad for å lese at vi har levd opp til forventningene dine og at kvaliteten på produktet vårt blir ansett som høy. Takk for rosende ord om god frokost og praktisk plassering i byen, jeg håper vi snart får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Opera.

Anmeldt 15. desember 2018

Få kan slå den sentrale beliggenheten til dette hotellet. Det er synd at det er så mange hus i veien, så det er ikke utstikt mot sjøen, men ellers er lokasjonen ganske perfekt. Personalet som tok i mot oss var veldig hyggelig. Rommet var rent og fint. Eneste jeg savnet var mulighet til å koble til egen PC via hdmi på tven slik Scandic har på sine hotellrom. Det var god frokost med mulighet for ferske egg stekt av en kokk.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, MortenCB
Marius L, Guest Relations Manager på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. desember 2018

Hei MortenCB,

Takk for din toppkarakter og for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av ditt opphold hos oss på Thon Hotel Opera. Jeg er glad for at du har hatt et godt opphold hos oss, og at lokasjonen vår har fungert bra for deg til tros for at utsikten dessverre er borte i forbindelse med de mange nye byggene i Bjørvika. Jeg er midlertidig glad for at hotellet har levd opp til forventningene dine, vi tar også med oss ønsket ditt om mulighet for egen tilkobling på TV for fremtidig løsninger når dette blir vurdert ved en fremtidig anledning. Jeg håper vi snart får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Opera.