4 personer ser på dette hotellet
Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
Agoda.com
AlgotelsUSD 200
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Vi hadde business room, noe som kan anbefales hvis man skal være et par dager og liker å kunne slappe av på rommet. Rene fine rom, med svært god beliggenhet. Personalet i alle ledd var blide og serviceinnstilte. Frokosten var veldig god, ferskpresset appelsinjuice, flere typer kaffe, og egen omelettkokk. Ekstrapoeng gis til frokostvertene som tok bursdagsfeiringen til mannen min på strak arm, og disket opp med hvite duker og kake. Vi skal helt klart bruke dette hotellet igjen

2  Takk, 869junel
mariusl218, Guest Relations Manager på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. januar 2019

Hei 869junel,

Takk for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse etter ditt opphold hos oss på Thon Hotel Opera. Jeg er glad for at dere har hatt et godt opphold hos oss og at våre ansatte har gitt god service i alle ledd. Det er gledelig at vi har kunnet gjøre det lille ekstra på stående fot, og at dere fikk en hyggelig start på bursdagsfeiringen. Jeg håper vi snart får gleden av å ønske dere begge velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Opera.

Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

På teatertur til Oslo valgte vi å bo på Thon hotel Opera. Oppholdet overgikk våre forventninger. Hotellet ligger 300 m fra Sentralbanestasjonen. Vi ble møtt av en hyggelig betjening i resepsjon. Hotellet har en rolig og behagelig atmosfære. God seng å sove i. Frokosten var velsmakende med et rikholdig utvalg. Dette hotellet kan vi absolutt anbefale.

1  Takk, Fevtor
mariusl218, Guest Relations Manager på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. januar 2019

Hei Fevtor,

Takk for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av ditt opphold hos oss på Thon Hotel Opera. Jeg er glad for å lese at oppholdet har vært vellykket og at vi har overgått forventingene deres til oss. Takk for dine rosende ord om våre ansatte og frokosten, og jeg er glad for at lokasjonen vår har fungert så bra for deg. Takk for din anbefaling, jeg håper vi snart får gleden av å ønske dere velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Opera nok en gang.

Anmeldt 17. januar 2019

Vi er tre venne par som feiret nyttårsaften i Oslo. Vi valgte Thon Hotel Opera og ble veldig fornøyd med det. Fine rom, god service og bra frokost. Hotellet ligger sentralt til siden vi kom med toget og det ligger også bare et stenkast fra operaen hvor vi kunne se fyrverkeriet fra taket.

Dato for oppholdet: desember 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Einar M
mariusl218, Guest Relations Manager på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. januar 2019

Hei Einar M,

Takk for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av ditt opphold hos oss på Thon Hotel Opera. Jeg er glad for å lese at oppholdet hos oss var vellykket for dere alle, samt at dere fikk en god feiring av det nye året. Jeg håper dere vil finne en anledning til å komme tilbake til oss på Thon Hotel Opera i fremtiden, og at deres neste opphold blir like vellykket.

Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Kanon service denne gang! Men frokosten har virkelig blitt en høydare.bare synd en blir så raskt mett. God kvalitet og meget komfortabelt. Håper jeg finne like god deal neste gang jeg skal til oslo for da blir det opera igjen:)

1  Takk, 362hugop
mariusl218, Guest Relations Manager på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2019

Hei 362hugop,

Takk for din rangering og for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av ditt opphold hos oss på Thon Hotel Opera. Jeg er glad for å lese at oppholdet har vært vellykket og frokosten smakfull. Takk for rosende ord om servicen du har mottatt fra vårt personale, jeg håper også vi klarer å levere et like godt inntrykk når vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Opera i fremtiden.

Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Thon Opera er mitt favoritthotell når jeg bor i Oslo. Dette hotellet har over flere år vært mitt 2. hjem og jeg stortrives her. Rommene har alt hva man behøver, de ansatte er opptatte av god service og hotellet er veldig sentralt plassert i byen. Frokosten er utrolig bra og har alt hva man måtte drømme om:) Anbefales!

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Gievddo
Marius L, Guest Relations Manager på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. desember 2018

Hei Gievddo,

Takk for din topprangering og for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av Thon Hotel Opera. Jeg er glad for å lese at du er så fornøyd med oppholdene dine hos oss at du kaller oss ditt 2.hjem. Takk for rosende ord om vårt personale og frokosten, jeg er glad for at vi klarer å levere god kvalitet gang på gang. Jeg håper vi snart får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Opera nok en gang. Med vennlig hilsen Marius Lilleng, Service- og Kvalitetskoordinator.