Stian A
Dato for oppholdet: februar 2019
Rita L, ManagerThon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 5. feb. 2019
Hei Stian A!

Takk for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse etter ditt opphold hos oss på Thon Hotel Opera. Jeg er glad for at dere har hatt et godt opphold hos oss og at våre ansatte har gitt god service. Det er gledelig at frokosten var delikat og at det var let å finne plass. Jeg gleder meg til vi kan ønske dere begge velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Opera.

Rita Ludvigsen
    kr 1 411
    kr 1 700
4.3 km fra Thon Hotel Opera
Restaurant
Our lounge area on the second floor
kr 902
0.9 km fra Thon Hotel Opera
Bar/lounge
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 3. februar 2019

Svært små rom til en meget kostbar pris, selv med firmaavtaler og Thon medlemsskap. Du får billigere og større rom kun 100 meter unna. God mat i restauranten! Rent og ryddig. Mest praktisk når du skal på konferanse på samme hotell.

Romtips: Unngå rom mot Oslo S - støy fra tog i perioder
Dato for oppholdet: januar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Hanne A
Rita L, Manager på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2019

Hei Hanne A!

Takk for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse etter ditt opphold hos oss på Thon Hotel Opera. Jeg er glad for at du syntes vi har et rent og ryddig hotel og at maten smakte godt. Vi har flere forskjellige størrelser på hotellrommene våre. Jeg vil da anbefale et av våre doble rom, hvis du synes enkeltrommet var for lite. Jeg håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Opera.

Rita Ludvigsen
Hotellsjef

Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Vi hadde business room, noe som kan anbefales hvis man skal være et par dager og liker å kunne slappe av på rommet. Rene fine rom, med svært god beliggenhet. Personalet i alle ledd var blide og serviceinnstilte. Frokosten var veldig god, ferskpresset appelsinjuice, flere typer kaffe, og egen omelettkokk. Ekstrapoeng gis til frokostvertene som tok bursdagsfeiringen til mannen min på strak arm, og disket opp med hvite duker og kake. Vi skal helt klart bruke dette hotellet igjen

2  Takk, 869junel
mariusl218, Guest Relations Manager på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. januar 2019

Hei 869junel,

Takk for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse etter ditt opphold hos oss på Thon Hotel Opera. Jeg er glad for at dere har hatt et godt opphold hos oss og at våre ansatte har gitt god service i alle ledd. Det er gledelig at vi har kunnet gjøre det lille ekstra på stående fot, og at dere fikk en hyggelig start på bursdagsfeiringen. Jeg håper vi snart får gleden av å ønske dere begge velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Opera.

Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

På teatertur til Oslo valgte vi å bo på Thon hotel Opera. Oppholdet overgikk våre forventninger. Hotellet ligger 300 m fra Sentralbanestasjonen. Vi ble møtt av en hyggelig betjening i resepsjon. Hotellet har en rolig og behagelig atmosfære. God seng å sove i. Frokosten var velsmakende med et rikholdig utvalg. Dette hotellet kan vi absolutt anbefale.

1  Takk, Fevtor
mariusl218, Guest Relations Manager på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. januar 2019

Hei Fevtor,

Takk for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av ditt opphold hos oss på Thon Hotel Opera. Jeg er glad for å lese at oppholdet har vært vellykket og at vi har overgått forventingene deres til oss. Takk for dine rosende ord om våre ansatte og frokosten, og jeg er glad for at lokasjonen vår har fungert så bra for deg. Takk for din anbefaling, jeg håper vi snart får gleden av å ønske dere velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Opera nok en gang.

Anmeldt 17. januar 2019

Vi er tre venne par som feiret nyttårsaften i Oslo. Vi valgte Thon Hotel Opera og ble veldig fornøyd med det. Fine rom, god service og bra frokost. Hotellet ligger sentralt til siden vi kom med toget og det ligger også bare et stenkast fra operaen hvor vi kunne se fyrverkeriet fra taket.

Dato for oppholdet: desember 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Einar M
mariusl218, Guest Relations Manager på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. januar 2019

Hei Einar M,

Takk for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av ditt opphold hos oss på Thon Hotel Opera. Jeg er glad for å lese at oppholdet hos oss var vellykket for dere alle, samt at dere fikk en god feiring av det nye året. Jeg håper dere vil finne en anledning til å komme tilbake til oss på Thon Hotel Opera i fremtiden, og at deres neste opphold blir like vellykket.

Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Kanon service denne gang! Men frokosten har virkelig blitt en høydare.bare synd en blir så raskt mett. God kvalitet og meget komfortabelt. Håper jeg finne like god deal neste gang jeg skal til oslo for da blir det opera igjen:)

1  Takk, 362hugop
mariusl218, Guest Relations Manager på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2019

Hei 362hugop,

Takk for din rangering og for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av ditt opphold hos oss på Thon Hotel Opera. Jeg er glad for å lese at oppholdet har vært vellykket og frokosten smakfull. Takk for rosende ord om servicen du har mottatt fra vårt personale, jeg håper også vi klarer å levere et like godt inntrykk når vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Opera i fremtiden.