Anmeldt 28. august 2019

Høflig mottaking i resepsjonen. God servise. Greie rom med gode senger. Stille og rolig. Knallgod frukost. Sentralt i Oslo. Kort veg til gode restauranter. Kort avstand til tog- og buss-stasjon. Ligg i rolig og fint område.

Takk, fjellvandrer
MariusLilleng, Guest Relations Manager på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2019

Hei Fjellvandrer,

Takk for din topprangering og for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av Thon Hotel Opera. Jeg er glad for å lese at vår lokasjon har fungert bra for dere samt at dere har oppfattet området som stille. Takk for rosende ord om service, frokost og hotellrom, jeg håper vi snart får gleden av å ønske dere velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Opera.

Anmeldt 18. august 2019 via mobile enheter

Nydelig flott hotell ,ligger i beste del av Oslo .flott rom og deilige stoler å sitte i med et glass vin .utmerket bar og service der .frokosten va grei ,men savnet det lille ekstra og et smil og ikke noe kaffe servert på bordet .

Takk, Dicte190502
MariusLilleng, Guest Relations Manager på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2019

Hei Dicte190502,

Takk for at du har tatt deg tid til skrive en anmeldelse av ditt opphold hos oss på Thon Hotel Opera. Jeg er glad for å lese at oppholdet har vært vellykket og at du har fått god service i baren. Vi jobber i disse dager med å gjøre enkelte endringer i frokostserveringen vår, og jeg håper vi snart får mulighet til å ønske deg velkommen tilbake til Thon Hotel Opera med en enda bedre frokostopplevelse.

Anmeldt 12. august 2019

Alltid like fint å komme tilbake til Thon Hotel Opera. Rene, pene og delikate rom, gode senger. Frokosten var som forventet av Opera, godt utvalg av nylagde retter. Diskre og hurtig rydding av personalet. Veldig sentral beliggenhet.
Thon Hotel Opera er mitt favoritthotell i Oslo.

Takk, HeidiLarsen
MariusLilleng, Guest Relations Manager på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2019

Hei HeidiLarsen,

Takk for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av ditt opphold hos oss på Thon Hotel Opera. Det er hyggelig å lese at du er en tilbakevendende gjest hos oss og at også dette oppholdet har levd opp til forventningene. Jeg er glad for å lese at frokosten faller i smak, både kvalitet, utvalg og vårt personale. Jeg håper vi alle snart får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Opera nok en gang.

Anmeldt 12. august 2019

Så herlig flott og sentralt hotell. Flotte serviceinnstilte folk i hotellet som tok oss vel i mot, og gav oss to full service. God informasjon i skranke, og en fantastisk frokostbuffet. Rom er godt isolert, og vi hørte knapt noe til det voldsomme tordenværet som Oslo ble utsatt for.

Dato for oppholdet: august 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Stein P
MariusLilleng, Guest Relations Manager på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2019

Hei Stein P,

Takk for din topprangering og for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av dit topphold hos oss på Thon Hotel Opera. Det er hyggelig å lese at vår lokasjon har fungert så bra for deg og at du har møtt serviceinnstilte mennesker i alle ledd. Takk for rosende ord om våre rom og frokostbuffeen, jeg håper vi snart får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Opera nok en gang.

Anmeldt 9. august 2019

Veldig bra hotel sentralt i Oslo. Kjempegode senger, flotte rom og store gode bad.
For en frokost, her er alt du kan ønske deg pluss litt til. Hyggelig betjening både i resepsjon,frokostsal og rengjøringspersonell. Kommer mer enn gjerne tilbake neste gang jeg er i Oslo.

Takk, Anita S
MariusLilleng, Guest Relations Manager på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2019

Hei Anita S,

Takk for din topprangering og for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av ditt opphold hos oss på Thon Hotel Opera. Jeg er glad for å lese at oppholdet ditt har vært så vellykket og at du har sovet godt i våre senger. Takk for dine rosende ord om vårt personale og frokosten, jeg ser frem til at vi skal få lov til å ønske deg velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Opera ved en fremtidig anledning.