4 personer ser på dette hotellet
kr 2 370
Fullt refunderbart før fre. 31. mai
kr 2 495
Fullt refunderbart før søn. 2. jun.
Bli belønnet med One Key
5,0 av 5 boblerAnmeldt 19. juli 2020via mobile enheter
Rita Ludvigsen, AnnetThon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 26. juli 2020
Hei VerHrab!

Tusen takk for besøket og for super tilbakemelding. Så hyggelig å lese at personalet hos oss er hyggelige og behjelpelige og at rommet var tilpasset deres behov.

Vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake til oss snart igjen.

Double room
kr 1 615
  • Booking.com
0.4 km fra Thon Hotel Opera
Restaurant
Our lounge area on the second floor
kr 987
    kr 4 580
0.2 km fra Thon Hotel Opera
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Svært fornøyd! Perfekt beliggenhet i et svært trendy og spennende område. Hotellet er lyst og rent. Personalet er svært serviceorienterte og hyggelige. Jeg takker for oss og vi kommer veldig gjerne igjen:)

2  Takk, GroH114
Rita Ludvigsen, Annet på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2020

Hei GroH114!

Tusen takk for besøket og tusen takk for flott tilbakemelding. Det setter vi stor pris på.
Så hyggelig å lese at personalet er serviceorientert og hyggelig og at hotellet er lyst og rent.
Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Thon leverer som alltid. Hyggelige og serviceinnstilte medarbeidere og en god atmosfære uansett hvilket Thon hotell man bor på. Bruker så langt det er mulig Thon hotel når jeg er på reise. Har aldri hatt noen negative opplevelser på Thon sine hoteller.

1  Takk, BetaNybrott

Hei BetaNybrott!

tusen takk for besøket og for flott tilbakemelding. Så hyggelig å lese at du trives på Thon hotellene.

Vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake snart igjen.

Anmeldt 4. juli 2020

Kan ikke klage på noe spesielt her. Alt stemte med mine forventninger. Frokosten var helt topp, rom ryddig og personalet var hyggelig. Beliggenhet er meget bra med parkeringshus i nesten samme bygning

1  Takk, Back_Force
Rita L, Leder  på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2020

Hei Back_Force!

Tusen takk for besøket og tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Så flott å lese at vi levde opp til dine forventninger.
Vi håper vi kan få gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss snart igjen.

med vennlig hilsen

Anmeldt 22. juni 2020 via mobile enheter

En snartur innom i «koronatiden».
Hyggelig betjening og greie rom. Denne gangen var prisen absolutt overkommelig. Kan jo være fordi presset på hoteller i Oslo er labert for tiden.
Frokosten var ment med servering ved bordene. Dette fungerte helt fint.
Kort vei til mange nye spiseplassen på Sørenga.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Per B
Rita L, Manager på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2020

Hei Per B!

Tusen takk for besøket og tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Så hyggelig at du likte rommet og at frokosten falt i smak.
Vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til oss snart igjen.

Anmeldt 28. mai 2020 via mobile enheter

Helt greit, men det begynner å bli slitt. Lite trykk og varmtvann i dusjen. Frokosten er god, noen få valg og servering på bordet. Hyggelig personale, grei service. Synd de ikke har avtale med Oslo s parkering lenger. Gode senger, bra isolert og temperatur.

Dato for oppholdet: mai 2020
3  Takk, I8553HHchristianh
Rita L, Manager på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juni 2020

Hei I8553HHchristianh!

Tusen takk for besøket og for tilbakemeldingen.
Jeg skal få vaktmesterne til å se på trykket. Takk for informasjonen. Så hyggelig å høre at dere likte frokosten vår, som er tilpasset myndighetens krav, og at både servicen og sengene på rommet var bra.

Vi håper vi kan ønske dere velkommen tilbake til oss snart igjen.