2 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 30.07.21
Priceline
CheapTicketsUSD 197
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Det var kort men hyggelig familie ferie i storby.
Hotel har veldig bra lokasjon for utflukter i byen og omegn.
Lett å ta trikk, buss, T-bane, eller bare spasere i sentrum.
Restauranten var dessverre stengt, men det funnet mange forskjellige muligheter i nærområde.
Rom var tilpasset vår behov, stort rom med god plass til alle. Stor sovesofa for junior, sprinkelseng for minstemann. Nok håndkle, kopper til alle. Flott utsikt i tillegg.
Veldig hyggelig og behjelpelig personalet både i resepsjon og ved frokost.
Anbefales!

1  Takk, VerHrab
Rita Ludvigsen, Annet på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2020

Hei VerHrab!

Tusen takk for besøket og for super tilbakemelding. Så hyggelig å lese at personalet hos oss er hyggelige og behjelpelige og at rommet var tilpasset deres behov.

Vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake til oss snart igjen.

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Svært fornøyd! Perfekt beliggenhet i et svært trendy og spennende område. Hotellet er lyst og rent. Personalet er svært serviceorienterte og hyggelige. Jeg takker for oss og vi kommer veldig gjerne igjen:)

2  Takk, GroH114

Hei GroH114!

Tusen takk for besøket og tusen takk for flott tilbakemelding. Det setter vi stor pris på.
Så hyggelig å lese at personalet er serviceorientert og hyggelig og at hotellet er lyst og rent.
Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Thon leverer som alltid. Hyggelige og serviceinnstilte medarbeidere og en god atmosfære uansett hvilket Thon hotell man bor på. Bruker så langt det er mulig Thon hotel når jeg er på reise. Har aldri hatt noen negative opplevelser på Thon sine hoteller.

1  Takk, BetaNybrott

Hei BetaNybrott!

tusen takk for besøket og for flott tilbakemelding. Så hyggelig å lese at du trives på Thon hotellene.

Vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake snart igjen.

Anmeldt 4. juli 2020

Kan ikke klage på noe spesielt her. Alt stemte med mine forventninger. Frokosten var helt topp, rom ryddig og personalet var hyggelig. Beliggenhet er meget bra med parkeringshus i nesten samme bygning

1  Takk, Back_Force
Rita L, Leder  på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2020

Hei Back_Force!

Tusen takk for besøket og tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Så flott å lese at vi levde opp til dine forventninger.
Vi håper vi kan få gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss snart igjen.

med vennlig hilsen

Anmeldt 22. juni 2020 via mobile enheter

En snartur innom i «koronatiden».
Hyggelig betjening og greie rom. Denne gangen var prisen absolutt overkommelig. Kan jo være fordi presset på hoteller i Oslo er labert for tiden.
Frokosten var ment med servering ved bordene. Dette fungerte helt fint.
Kort vei til mange nye spiseplassen på Sørenga.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Per B
Rita L, Manager på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2020

Hei Per B!

Tusen takk for besøket og tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Så hyggelig at du likte rommet og at frokosten falt i smak.
Vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til oss snart igjen.