Sommertiden
5,0 av 5 boblerAnmeldt 29. juli 2020via mobile enheter
Rita Ludvigsen, AnnetThon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 3. aug. 2020
Hei Sommetiden!
Tusen takk for besøket og for flott tilbakemelding.
Så hyggelig å lese at dere opplevde serviceinnstilte og blide ansatte og at frokosten var som før, men med koronatiltak.
V gleder oss til å ønske dere velkommen tilbake til oss snart igjen.
kr 1 501
  • Trip.com
    kr 1 284
0.7 km fra Thon Hotel Opera
Gratis Wi-Fi
Our lounge area on the second floor
kr 902
0.2 km fra Thon Hotel Opera
Frokost inkludert
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Meget bra hotell med pene rom, fantastiske ansatte og en fantastisk frokost. Ligger meget sentralt til midt i Oslo, parkeringshus rett ved.
Kan anbefales både for jobb og fritid. Vi var her med 2 barn og rommet vi fikk hadde god plass selv om sofaen var slått ut til seng. Ett hotell vi kommer til å komme tilbake til.

2  Takk, bsvest
Rita Ludvigsen, Annet på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Hei bsvest!
Tusen takk for t og for flott tilbakemelding. Så hyggelig å lese at dere synes hotellet var bra med ntastiske ansatte og fantastiske ansatte.
Vi gleder oss til å ønske dere velkommen tilbake snart igjen.

Anmeldt 24. juli 2020

Svært fornøyd. God beliggenhet med nærhet til tog, trikk og buss. Lyst og rent hotell. Serviceinnstilte personale både i resepsjonen og ved frokost. Veldig god og godt utvalg på frokost. Kan virkelig anbefale dette.

1  Takk, Tone S
Rita Ludvigsen, Annet på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2020

Hei Tone S!

Tusen takk for besøket og tusen takk for flott tilbakemelding. Så hyggelig å lese at personalet er serviceinnstilt og at frokosten falt i smak.

Velkommen tilbake til oss.

med vennlig hilsen

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Det var kort men hyggelig familie ferie i storby.
Hotel har veldig bra lokasjon for utflukter i byen og omegn.
Lett å ta trikk, buss, T-bane, eller bare spasere i sentrum.
Restauranten var dessverre stengt, men det funnet mange forskjellige muligheter i nærområde.
Rom var tilpasset vår behov, stort rom med god plass til alle. Stor sovesofa for junior, sprinkelseng for minstemann. Nok håndkle, kopper til alle. Flott utsikt i tillegg.
Veldig hyggelig og behjelpelig personalet både i resepsjon og ved frokost.
Anbefales!

1  Takk, VerHrab

Hei VerHrab!

Tusen takk for besøket og for super tilbakemelding. Så hyggelig å lese at personalet hos oss er hyggelige og behjelpelige og at rommet var tilpasset deres behov.

Vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake til oss snart igjen.

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Svært fornøyd! Perfekt beliggenhet i et svært trendy og spennende område. Hotellet er lyst og rent. Personalet er svært serviceorienterte og hyggelige. Jeg takker for oss og vi kommer veldig gjerne igjen:)

2  Takk, GroH114

Hei GroH114!

Tusen takk for besøket og tusen takk for flott tilbakemelding. Det setter vi stor pris på.
Så hyggelig å lese at personalet er serviceorientert og hyggelig og at hotellet er lyst og rent.
Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Thon leverer som alltid. Hyggelige og serviceinnstilte medarbeidere og en god atmosfære uansett hvilket Thon hotell man bor på. Bruker så langt det er mulig Thon hotel når jeg er på reise. Har aldri hatt noen negative opplevelser på Thon sine hoteller.

1  Takk, BetaNybrott

Hei BetaNybrott!

tusen takk for besøket og for flott tilbakemelding. Så hyggelig å lese at du trives på Thon hotellene.

Vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake snart igjen.