2 personer ser på dette hotellet
FindHotelUSD 188
Trip.comUSD 196
HurbUSD 198
Anmeldt 2. august 2020

Veldig sentralt Hotell. Kan ikke klage på verken rom eller frokost.
Rommene er små, men det var plass til en grei TV, liten minibar, og badekar.
Det store minuset er at parkering foregår privat på parkeringshuset ved siden av (Oslo S). Det kostet omtrent 400 kr døgnet, så hvis du kommer med bil, må du nesten legge det til prisen på rommet.
Ikke noe sted å oppholde seg på kvelden, men et fin base for å oppleve Oslo.

1  Takk, erlendh383
Rita Ludvigsen, Annet på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Hei erlendh383!
Tusen takk for besøket og tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Så flott at beliggenheten falt i smak. Oslo er dessverre dyr å parkere i.
Velkommen tilbake til oss.
Hotesjef

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Av hoteller i Oslo sentrum, er Thon Hotel Opera et av de få vi foretrekker først, om det er ledig. Heller ikke under dette oppholdet skuffet hotellet. Serviceinnstilte og blide hotell ansatte og fint rom. Også frokost buffé var som vi er vant til, med både kald og varm mat. Og korona tiltak var satt i fokus, noe som både hotellet og besøkende gjorde sitt for å holde . Kommer gjerne igjen !

2  Takk, Sommertiden

Hei Sommetiden!
Tusen takk for besøket og for flott tilbakemelding.
Så hyggelig å lese at dere opplevde serviceinnstilte og blide ansatte og at frokosten var som før, men med koronatiltak.
V gleder oss til å ønske dere velkommen tilbake til oss snart igjen.

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Meget bra hotell med pene rom, fantastiske ansatte og en fantastisk frokost. Ligger meget sentralt til midt i Oslo, parkeringshus rett ved.
Kan anbefales både for jobb og fritid. Vi var her med 2 barn og rommet vi fikk hadde god plass selv om sofaen var slått ut til seng. Ett hotell vi kommer til å komme tilbake til.

2  Takk, bsvest

Hei bsvest!
Tusen takk for t og for flott tilbakemelding. Så hyggelig å lese at dere synes hotellet var bra med ntastiske ansatte og fantastiske ansatte.
Vi gleder oss til å ønske dere velkommen tilbake snart igjen.

Anmeldt 24. juli 2020

Svært fornøyd. God beliggenhet med nærhet til tog, trikk og buss. Lyst og rent hotell. Serviceinnstilte personale både i resepsjonen og ved frokost. Veldig god og godt utvalg på frokost. Kan virkelig anbefale dette.

1  Takk, Tone S
Rita Ludvigsen, Annet på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2020

Hei Tone S!

Tusen takk for besøket og tusen takk for flott tilbakemelding. Så hyggelig å lese at personalet er serviceinnstilt og at frokosten falt i smak.

Velkommen tilbake til oss.

med vennlig hilsen

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Det var kort men hyggelig familie ferie i storby.
Hotel har veldig bra lokasjon for utflukter i byen og omegn.
Lett å ta trikk, buss, T-bane, eller bare spasere i sentrum.
Restauranten var dessverre stengt, men det funnet mange forskjellige muligheter i nærområde.
Rom var tilpasset vår behov, stort rom med god plass til alle. Stor sovesofa for junior, sprinkelseng for minstemann. Nok håndkle, kopper til alle. Flott utsikt i tillegg.
Veldig hyggelig og behjelpelig personalet både i resepsjon og ved frokost.
Anbefales!

1  Takk, VerHrab

Hei VerHrab!

Tusen takk for besøket og for super tilbakemelding. Så hyggelig å lese at personalet hos oss er hyggelige og behjelpelige og at rommet var tilpasset deres behov.

Vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake til oss snart igjen.