Gratis avbestilling frem til 07.08.21
eDreams
Gratis avbestilling frem til 06.08.21
FindHotelUSD 198
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Datteren min og jeg var på jentetur. Dette hotellet lå perfekt til. Sentralt til shopping,buss/trikk/t-bane. Siden vi kjørte bil til Oslo så parkerte vi på Paleet sitt parkeringshus. Det må legges til i prisen. Veldig enkelt å komme seg til hotellet. God frokost,fine rom og god service.

Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, klanglete
Rita Ludvigsen, Annet på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2020

Hei Klanglete.
Tusen takk for besøket og tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Så flott å høre at dere likte dere hos oss, at frokosten var bra, rommene var fine og servicen var god.

Rita Ludvigsen, hotellsjef

Anmeldt 2. august 2020

Veldig sentralt Hotell. Kan ikke klage på verken rom eller frokost.
Rommene er små, men det var plass til en grei TV, liten minibar, og badekar.
Det store minuset er at parkering foregår privat på parkeringshuset ved siden av (Oslo S). Det kostet omtrent 400 kr døgnet, så hvis du kommer med bil, må du nesten legge det til prisen på rommet.
Ikke noe sted å oppholde seg på kvelden, men et fin base for å oppleve Oslo.

1  Takk, erlendh383
Rita Ludvigsen, Annet på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Hei erlendh383!
Tusen takk for besøket og tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Så flott at beliggenheten falt i smak. Oslo er dessverre dyr å parkere i.
Hotesjef

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Av hoteller i Oslo sentrum, er Thon Hotel Opera et av de få vi foretrekker først, om det er ledig. Heller ikke under dette oppholdet skuffet hotellet. Serviceinnstilte og blide hotell ansatte og fint rom. Også frokost buffé var som vi er vant til, med både kald og varm mat. Og korona tiltak var satt i fokus, noe som både hotellet og besøkende gjorde sitt for å holde . Kommer gjerne igjen !

2  Takk, Sommertiden

Hei Sommetiden!
Tusen takk for besøket og for flott tilbakemelding.
Så hyggelig å lese at dere opplevde serviceinnstilte og blide ansatte og at frokosten var som før, men med koronatiltak.
V gleder oss til å ønske dere velkommen tilbake til oss snart igjen.

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Meget bra hotell med pene rom, fantastiske ansatte og en fantastisk frokost. Ligger meget sentralt til midt i Oslo, parkeringshus rett ved.
Kan anbefales både for jobb og fritid. Vi var her med 2 barn og rommet vi fikk hadde god plass selv om sofaen var slått ut til seng. Ett hotell vi kommer til å komme tilbake til.

2  Takk, bsvest

Hei bsvest!
Tusen takk for t og for flott tilbakemelding. Så hyggelig å lese at dere synes hotellet var bra med ntastiske ansatte og fantastiske ansatte.
Vi gleder oss til å ønske dere velkommen tilbake snart igjen.

Anmeldt 24. juli 2020

Svært fornøyd. God beliggenhet med nærhet til tog, trikk og buss. Lyst og rent hotell. Serviceinnstilte personale både i resepsjonen og ved frokost. Veldig god og godt utvalg på frokost. Kan virkelig anbefale dette.

1  Takk, Tone S
Rita Ludvigsen, Annet på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2020

Hei Tone S!

Tusen takk for besøket og tusen takk for flott tilbakemelding. Så hyggelig å lese at personalet er serviceinnstilt og at frokosten falt i smak.

med vennlig hilsen