Kine
Dato for oppholdet: september 2020
Rita Ludvigsen, AnnetThon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 26. sep. 2020
Hei Kine1972!

Tusen takk for tilbakemeldingen og for besøket.
Så utrolig hyggelig å lese at maten falt i smak, rommet var rent og ryddig og at sengen var god.
Du er hjertelig velkommen tilbake til oss.

kr 3 492
4.3 km fra Thon Hotel Opera
    kr 1 832
0.4 km fra Thon Hotel Opera
Restaurant
Our lounge area on the second floor
kr 970
0.9 km fra Thon Hotel Opera
Bar/lounge
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Personell på Thon Opera er super serviceinnstilt og svært påpasselige i forhold til smittevern.
Rent og pent med bare blide mennesker.
Siden det er for mye ledig kapasitet ble jeg pga medlemskortet oppgradert til flott rom med kapselmaskin for kaffe, badekåpe mm.
Beliggenheten er flott også i forhold til en tur på det Deichman biblioteket som nylig åpnet samt for en tur på Opera-taket.
Takk for er hyggelig opphold👍

2  Takk, torunn m
Rita Ludvigsen, Annet på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2020

Hei torunnm445!

Tusen takk for besøket og tusen takk for super tilbakemelding.
Så hyggelig å lese at personalet er super serviceinnstilt og at vi er påpasselig når det kommer til smittevern.
Vi håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss snart igjen.

Anmeldt 13. august 2020

Topp hotell, svært sentralt i fint strøk. Perfekte rom (hadde dobbeltrom). Rent og pent. Stilfullt hotell, en får litt "Luksus følelse". Hadde utsikt mot bysentrum og det var nok avgjørende på et vis.
Personalet var veldig behjelpelig, blant annet med sen utsjekk som var et ønske fra meg. Frokosten er fin, den har alt du trenger. Likefullt så kan alternativene i brødtilbud og pålegg bli enda flere. Men alt i alt et flott hotell som varmest anbefales.

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, Vegard E
Rita Ludvigsen, Other på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2020

Hei Vegard E!
Tusen takk for besøket og tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Så hyggelig at rommet var perfekt og at frokosten var fin.

Vi håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss snart igjen

Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Med været på vår side ble oppholdet fenomenalt.
Vi ble overrasket med balkong og fin utsikt, vår feiring måtte bli vellykket.
Hotellet har nyere standard, unik lokasjon, trivelige ansatte og serverer god frokost.

Anbefales på det varmeste 👍

2  Takk, G4851JSthomasg
Rita Ludvigsen, Annet på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2020

Hei G4851JSthomasg!
Tusen takk for besøket og tusen takk for flott tilbakemelding. Det var hyggelig å høre at oppholdet ble fenomenalt.

Vi håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss snart igjen.

Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Datteren min og jeg var på jentetur. Dette hotellet lå perfekt til. Sentralt til shopping,buss/trikk/t-bane. Siden vi kjørte bil til Oslo så parkerte vi på Paleet sitt parkeringshus. Det må legges til i prisen. Veldig enkelt å komme seg til hotellet. God frokost,fine rom og god service.

2  Takk, klanglete

Hei Klanglete.
Tusen takk for besøket og tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Så flott å høre at dere likte dere hos oss, at frokosten var bra, rommene var fine og servicen var god.

Velkommen tilbake til oss.
Rita Ludvigsen, hotellsjef

Anmeldt 2. august 2020

Veldig sentralt Hotell. Kan ikke klage på verken rom eller frokost.
Rommene er små, men det var plass til en grei TV, liten minibar, og badekar.
Det store minuset er at parkering foregår privat på parkeringshuset ved siden av (Oslo S). Det kostet omtrent 400 kr døgnet, så hvis du kommer med bil, må du nesten legge det til prisen på rommet.
Ikke noe sted å oppholde seg på kvelden, men et fin base for å oppleve Oslo.

2  Takk, erlendh383
Rita Ludvigsen, Annet på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Hei erlendh383!
Tusen takk for besøket og tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Så flott at beliggenheten falt i smak. Oslo er dessverre dyr å parkere i.
Velkommen tilbake til oss.
Hotesjef