Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke stĂžttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi stĂžtter fĂžlgende nettlesere:
2 personer ser pÄ dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 30.10.21
Gratis avbestilling frem til 29.10.21
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 30.10.21
FindHotelUSD 233
Prestigia.comUSD 249
Prisene leveres av partnerne vÄre og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne vÄre. BesÞk partnerne vÄre for mer informasjon.
Hvordan betalinger til oss pÄvirker rekkefÞlgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Hoteller i nĂŠrheten
SprÄkAlle sprÄk
Flere sprÄk
38–43 av 3 033 anmeldelser
Anmeldt 25. september 2020 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bryllupspakke m/businessrom, men vi var sÄ heldige at vi ble oppgradert til suite! Det gjorde virkelig prikken over «ien» pÄ bryllupsdagen/natten! Innsjekk gikk som smurt med veldig trivelige ansatte, frukten og drikken som sto klart pÄ rommet var perfekt og smakte ferskt, frokosten som vi fikk servert pÄ rommet var helt perfekt! Thon Opera kommer vi mer enn gjerne til flere ganger !

1  Takk, marlennybo
Rita Ludvigsen, Annet pÄ Thon Hotel Opera, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 26. september 2020

Hei marlennybo!
Tusen takk for besĂžket og gratulerer med bryllupet.
SĂ„ hyggelig at suiten falt i smak og at froksten var perfekt.
Vi gleder oss til Ă„ Ăžnske dere velkommen tilbake til oss snart igjen.

Anmeldt 23. september 2020 via mobile enheter

Vi hadde et veldig hyggelig opphold pÄ Thon Opera, det er
sentrumsnĂŠrt, deilig frokost, gode treningsfasiliteter! Fikk oppgradering av rom for en liten ekstra sum. Trivelig i baren med veldig hyggelig betjening

1  Takk, Quest69991

Hei Quest69991!
Tusen takk for besĂžket og for super tilbakemelding.
Ă„ hyggelig Ă„ lese at frokosten var deilig, treningsrommet var bra og betjeningen i baren hyggelig.
Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 23. september 2020 via mobile enheter

Vi skulle tilbringe en helg i Oslo og valgte hotellet fordi det ligger kun et par minutters gange fra flytoget. Vi har ogsÄ bodd der fÞr, og hadde med oss hÞye forventninger. Hotellet var rent og ryddig. Alt var tilrettelagt for Ä ivareta personalet og gjestene med hensyn til Ä forebygge smitte.
Koselige rom, gode senger, fantastisk frokost.
Vi hadde en fantastisk helg pÄ hotellet!

2  Takk, abcveien

Hei abcveien!

Tusen takk for besĂžket og tusen takk for fantastisk tilbakemelding. SĂ„ utrolig koselig Ă„ lese at dere hadde en fantastisk helg hos oss.
Vi hÄper vi fÄr gleden av Ä Þnske dere velkommen tilbake til oss snart igjen.

Rita Ludvigsen
Hotellsjef

Anmeldt 16. september 2020 via mobile enheter

Jeg er svÊrt godt fornÞyd med mitt opphold pÄ hotell Opera. Velger alltid dette hotellet nÄr jeg besÞker Oslo. Hyggelig mottakelse, pene og rene rom og deilig frokost. Anbefaler hotellet til alle mine venner.

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, 2002asp

Hei 2002asp!

Tusen takk for besĂžket og for super tilbakemelding. SĂ„ hyggelig Ă„ lese at du er fornĂžyd med oss, at mottakelsen er hyggelig, rommene pene og rene og frokosten er deilig.
Vi gleder oss til Ă„ Ăžnske deg velkommen tilbake til oss snart igjen.

Anmeldt 7. september 2020 via mobile enheter

Frokosten utmerket seg med crispy bacon, speilegg perfekt stekt rĂžsti poteter var sprĂž. Samt masse annet godt. Rommene fremsto ryddig og rene, med veldig god seng. Et hyggelig og avslappende dĂžgn. Frister og ta en natt til der

1  Takk, Kine1972

Hei Kine1972!

Tusen takk for tilbakemeldingen og for besĂžket.
SĂ„ utrolig hyggelig Ă„ lese at maten falt i smak, rommet var rent og ryddig og at sengen var god.
Du er hjertelig velkommen tilbake til oss.

Rita Ludvigsen
Hotellsjef