Anmeldt 30. juli 2021

Bredt utvalg både varm mat, og mye annet godt.
Maten falt i smak for hele familien. Anbefales virkelig! Hotellet var veldig fint med en dobbelseng og et bad med to vasker og fin dusj og gode såper.
Balkongen var også veldig fin med tre sitteplasser og fin utsikt til havet.

Takk, R8575EGtorsk
Eline Johansen, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Kjære Gjest!
Tusen takk for din topprangering og kommentar. Det gleder oss at du har hatt et flott opphold her og at du var fornøyd med frokosten og rommet. Vi håper vi kan få gleden av å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.
Vennlig hilsen Eline Johansen, Guest Relations Manager

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Anbefaler virkelig dette hotellet. Rene, pene og ryddige rom. Hyggelig og behjelpelig personale.

Eneste og utsette er dårlig trykk på vannet i dusjen. Og litt for små drikkeglass i frokostsalen. Men dette er bagateller. Kommer tilbake.

Takk, OddRune1979
Eline Johansen, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2021

Kjære Odd Rune!
Tusen takk for din rangering og kommentar. Det gleder oss å høre at du er fornøyd med ditt opphold og vil anbefale dette hotellet. Vi tar din tilbakemelding videre til forbedring, og gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Vennlig hilsen Eline Johansen, Guest Relations Manager

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Blir tatt godt i mot og totalt inntrykk og opplevelse meget bra. Gode senger og fine rom.
Thon opera ligger i god nærhet til sentrum, samtidig så er det lite støy fra biltrafikken. Maten er som alltid fortreffelig og ungene stortrives på hotellet.

Takk, karlolafs
Eline Johansen, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Kjære Karl Olaf!

Tusen takk for din rangering og tilbakemelding. Vi er veldig glade for å høre at du er fornøyd etter ditt opphold hos oss.
Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Vennlig hilsen Eline

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fornøyd med dette hotellet. Ligger midt i smørøyet for ferie i Oslo - rett over gata er nye Deichmanske bibliotek, operaen og kort vei til Sørenga. Ligger i starten av barcode. Flytoget stopper rett utafor. Det beste rullestol vennlige rommet jeg har booket noen gang. Og connecting door til naborommet om behov. Veldig bra. Terrasse også tilgjengelig. Service over hele linja. Deilig frokost. Kommer snart tilbake!

Takk, lonberg
Martine Landbakk, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2021

Kjære gjest,

Kjære Mette Helene,

Tusen takk for din topprangering! Det gleder oss å høre at du var fornøyd med ditt opphold hos oss.
Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Vennlig hilsen
Martine

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

God frukost, fint rom og god beliggenhet. Ekstremt hjelpsom og hyggelig resepsjonist, følte meg svært godt ivaretatt! Hotellet anbefalast på det sterkaste, spesielt som du vil bu midt i Oslo’s bykjerne ☺️

Takk, 635elisabethb
Martine Landbakk, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Kjære Elisabeth,

Tusen takk for din flotte tilbakemelding. Det gleder oss å høre at du følte deg godt ivaretatt hos oss og vil anbefale hotellet videre. Vi håper vi vil få ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Vennlig hilsen
Martine