Anmeldt 5. august 2021

Booket et superior rom, bad om rom som muligens hadde utsikt og høy beliggenhet, da vi skulle feire en 60 års dag. Positiv overraskelse da vi booket inn, fikk rom i øverste etasje ( 10), dessuten oppgradert til Business rom med balkong på vestsiden, med utsikt!! Gratulasjonskortet til 60 års jubilanten lå fremme fra hotellet!! Helt utrolig bra!! Vi booket rommet mye pga den fantastiske frokosten, og den innfridde som vanlig!! Anbefaler virkelig dette hotellet, eneste minuset var at baren ikke var åpen på søndag, noe som var en strek i regningen, da vi skulle møte familie der! Vi kommer gjerne tilbake!

Romtips: Velg rom 1005, flott rom med utsikt og balkong!
Takk, malis740
Eline Johansen, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Kjære malis740!
Tusen takk for din topprangering og tilbakemelding fra ditt opphold her. Det gleder meg å lese at rommet innfridde forventningene og at dere likte frokosten. Vi er takknemlig for at du vil anbefale dette hotellet videre og vi håper vi vil få gleden av å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning. Vennlig hilsen Eline Johansen, Guest Relations Manager

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Veldig bra hotell med ekstra service. Kjempebra frokost og alltid topp service. Rommet er kjempebra og utsikten er like bra som alltid. Personalet er alltid imøtekommende og beliggenhet er fantastisk. Anbefales

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, LarsJohnsenT
Eline Johansen, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Kjære LarsJohnsenT!
Tusen takk for din topprangering og kommentar. Det gleder oss å lese at du har hatt et fint opphold her, og at du er fornøyd med servicen, frokosten og rommet ditt. Vi setter pris på at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding. Vi håper vi kan få gleden av å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 30. juli 2021

Bredt utvalg både varm mat, og mye annet godt.
Maten falt i smak for hele familien. Anbefales virkelig! Hotellet var veldig fint med en dobbelseng og et bad med to vasker og fin dusj og gode såper.
Balkongen var også veldig fin med tre sitteplasser og fin utsikt til havet.

Takk, R8575EGtorsk
Eline Johansen, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Kjære Gjest!
Tusen takk for din topprangering og kommentar. Det gleder oss at du har hatt et flott opphold her og at du var fornøyd med frokosten og rommet. Vi håper vi kan få gleden av å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Anbefaler virkelig dette hotellet. Rene, pene og ryddige rom. Hyggelig og behjelpelig personale.

Eneste og utsette er dårlig trykk på vannet i dusjen. Og litt for små drikkeglass i frokostsalen. Men dette er bagateller. Kommer tilbake.

Takk, OddRune1979
Eline Johansen, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2021

Kjære Odd Rune!
Tusen takk for din rangering og kommentar. Det gleder oss å høre at du er fornøyd med ditt opphold og vil anbefale dette hotellet. Vi tar din tilbakemelding videre til forbedring, og gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Blir tatt godt i mot og totalt inntrykk og opplevelse meget bra. Gode senger og fine rom.
Thon opera ligger i god nærhet til sentrum, samtidig så er det lite støy fra biltrafikken. Maten er som alltid fortreffelig og ungene stortrives på hotellet.

Takk, karlolafs
Eline Johansen, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Kjære Karl Olaf!

Tusen takk for din rangering og tilbakemelding. Vi er veldig glade for å høre at du er fornøyd etter ditt opphold hos oss.
Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Vennlig hilsen Eline