Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Sentralt hotell, rett ved tog/t bane stasjon. Buss stasjon bra nær og.
Fantastisk frukost, god service. Flotte rom , crome cast på rom-supert når du vil sjå på Netflix m.m
Kjem sjølvsagt igjen
Baggasje oppbevaring til seint på kveld pga nattbuss

Takk, 717randib
Eline Johansen, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Kjære 717randib!
Tusen takk for din topprangering og tilbakemelding. Det gleder oss å lese at du har hatt et fint opphold her og at du er fornøyd med service, rommet og frokosten. Vi håper vi vil kunne få ønske deg velkommen igjen snart.

Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Supert hotell med god service, hyggelige & blide ansatte. Veldig sentralt, rett ved Oslo S og Karl Johan. Den beste hotellfrokosten fint og rent rom. Pluss for sen utsjekk. kommer gjerne tilbake!

Takk, liselundebrennhagen

Kjære liselundebrennhagen!
Tusen takk for din topprangering og tilbakemelding etter ditt siste opphold her på Thon Hotel Opera. Det gleder oss å se at du sitter igjen med et godt inntrykk og at du var fornøyd med service og frokost. Vi ser frem til å kunne ønske velkommen igjen ved en senere anledning.

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Bodde her en uke og er meget fornøyd. Enkel adkomst fra Oslo Sentralbanestasjon og kort veg til alle fasiliteter i Oslo. Meget god frokost og super hyggelig betjening både i frokostsal og resepsjon . Rent og funksjonelt rom, men litt i minste laget for ett ukes opphold.

Takk, alfmagne
Eline Johansen, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Kjære alfmagne!
Tusen takk for din topprangering og tilbakemelding. Det gleder oss å lese at du har hatt et fint opphold her, og at du var fornøyd med frokost og betjening. Vi håper vi kan få gleden av å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Det var et smil fra alle fra vi kom inn døra til vi dro. Fikk t.o.m beskjed om å si i fra om den minste lille ting ang rommet, for da ville di fikse det med en gangRent og herlig rom, veldig god seng og ikke minst stille. Skulle tro vi var alene på hotell faktisk. Frokosten var upåklagelig, vi rullet ut av spisesalen... Føltes sånn ihvertfallOppbevarte bagasjen på hjemreisedagen på hotellet pga shoppingDa vi henter bagasjen ble vi tilbydt en vannflaske til hjemreisenDette er seriøst det beste hotellet, og vi kommer garantert tilbake snart

Takk, Anne Grethe L

Kjære Anne Grethe!
Tusen takk for din topprangering og tilbakemelding etter ditt opphold her på Thon Hotel Opera. Vi er veldig glade for å lese at dere har hatt et flott opphold her og at dere er fornøyd med rommet, servicen og frokosten. Vi håper vi kan få gleden av å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 5. august 2021

Booket et superior rom, bad om rom som muligens hadde utsikt og høy beliggenhet, da vi skulle feire en 60 års dag. Positiv overraskelse da vi booket inn, fikk rom i øverste etasje ( 10), dessuten oppgradert til Business rom med balkong på vestsiden, med utsikt!! Gratulasjonskortet til 60 års jubilanten lå fremme fra hotellet!! Helt utrolig bra!! Vi booket rommet mye pga den fantastiske frokosten, og den innfridde som vanlig!! Anbefaler virkelig dette hotellet, eneste minuset var at baren ikke var åpen på søndag, noe som var en strek i regningen, da vi skulle møte familie der! Vi kommer gjerne tilbake!

Romtips: Velg rom 1005, flott rom med utsikt og balkong!
Takk, malis740
Eline Johansen, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Kjære malis740!
Tusen takk for din topprangering og tilbakemelding fra ditt opphold her. Det gleder meg å lese at rommet innfridde forventningene og at dere likte frokosten. Vi er takknemlig for at du vil anbefale dette hotellet videre og vi håper vi vil få gleden av å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning. Vennlig hilsen Eline Johansen, Guest Relations Manager