Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet. Hotellet føles ekslusivt og fin atmosfære. Strålende frokost som er et must. Veldig løsningsorientert personale som yter litt ekstra.Ifh mange andre hotell. Rommene er romslige og gir deg nødvendig ro. Jeg Kommer tilbake, som vanlig!

Reisetype: Reiste alene
Takk, 52vegarde
Eline Johansen, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2021

Kjære 52vegarde
Tusen takk for din topprangering og kommentar. Det gleder oss å se at du har hatt et fint opphold her, og vi setter utrolig pris at du tok deg tid til å skrive en flott tilbakemelding. Hyggelig å høre at du var fornøyd med servicen og frokost. Vi ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake igjen.
Vennlig hilsen Eline Johansen, Guest Relations Manager.

Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Som vanlig ett utmerket opphold på mest sannsynlig Oslos beste hotell. Prøvd mange, men vender stadig tilbake til Thon Hotel Opera både privat og i jobb. Anbefales får 10 av 10 må oppleves
Beste og hyggeligste betjening Oslo!

Takk, toreb796
Eline Johansen, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Kjære toreb796.
Tusen takk for din topprangering og svært hyggelige tilbakemelding. Det gleder oss å se at du har hatt et fint opphold her, og vi setter stor pris på at du vil anbefale Thon Hotel Opera. Vi ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake igjen.

Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Sentralt hotell, rett ved tog/t bane stasjon. Buss stasjon bra nær og.
Fantastisk frukost, god service. Flotte rom , crome cast på rom-supert når du vil sjå på Netflix m.m
Kjem sjølvsagt igjen
Baggasje oppbevaring til seint på kveld pga nattbuss

Takk, 717randib

Kjære 717randib!
Tusen takk for din topprangering og tilbakemelding. Det gleder oss å lese at du har hatt et fint opphold her og at du er fornøyd med service, rommet og frokosten. Vi håper vi vil kunne få ønske deg velkommen igjen snart.

Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Supert hotell med god service, hyggelige & blide ansatte. Veldig sentralt, rett ved Oslo S og Karl Johan. Den beste hotellfrokosten fint og rent rom. Pluss for sen utsjekk. kommer gjerne tilbake!

Takk, liselundebrennhagen

Kjære liselundebrennhagen!
Tusen takk for din topprangering og tilbakemelding etter ditt siste opphold her på Thon Hotel Opera. Det gleder oss å se at du sitter igjen med et godt inntrykk og at du var fornøyd med service og frokost. Vi ser frem til å kunne ønske velkommen igjen ved en senere anledning.

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Bodde her en uke og er meget fornøyd. Enkel adkomst fra Oslo Sentralbanestasjon og kort veg til alle fasiliteter i Oslo. Meget god frokost og super hyggelig betjening både i frokostsal og resepsjon . Rent og funksjonelt rom, men litt i minste laget for ett ukes opphold.

Takk, alfmagne
Eline Johansen, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Kjære alfmagne!
Tusen takk for din topprangering og tilbakemelding. Det gleder oss å lese at du har hatt et fint opphold her, og at du var fornøyd med frokost og betjening. Vi håper vi kan få gleden av å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.