TripadvisorUSD 184
Trip.comUSD 202
Lol.travelUSD 259
Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

Jeg tilbrakte 11 dager på hotell Opera. Fantastisk personale. Får deg til å føle deg ordentlig velkommen fra første sekund. Vennlige og hyggelig - uansett anledning. Frokosten var helt nydelig og personale var enda bedre <3 Cathrine Thorstensen, Tamas og alle dere andre - tusen takk for meg!

Reisetype: Reiste alene
Takk, tonjejord
Martine Landbakk, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2021

Kjære Tonje.

Vi setter stor pris på din tilbakemelding, tusen takk!
Det gleder oss å høre at du hadde et fint opphold hos oss.

Håper vi kan få ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning,

Vennlig hilsen
Martine, Prosjekt Controller

Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Bestilte rom på Thon hotell Opera. Kom med ønske om ett fint og stille rom fordi vi skulle feire diverse begivenheter. Bryllupsdag og bursdag. For en koslig mottagelse. Nydelig pynta rom med roser, sjokolade og en fin eplemost. Virkelig hyggelig rom. Vi har vært her flere ganger. Like flott hver gang. Anbefales ett eller flere besøk. Sentralt.

Takk, tomoI8824QK
Martine Landbakk, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2021

Hei,

Tusen takk for din topp rangering og kommentar. Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive en tilbakemelding, og det gleder oss å høre at dere var fornøyd både rom, service og mottagelse.

Hjertelig velkommen tilbake!
Vennlig hilsen Martine Landbakk, Prosjekt Controller.

Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Vi ringte inn bestilling tidlig morning og ankom i 18 tiden. Bestillingen var ikke å finne, men de fikk ordnet oss et rom. Hadde rom i paviljongen. Kanskje ikke den beste utsikten, da man så rett inn i det andre hotellbygget, og delvis ut på gaten.
Rommet var stort og fint. Dog var vasken delvis ødelagt slik at vi fysisk måtte stå og holde vannlåsen mens vannet rant, videre rant doen med vann i 10min etter bruk. Sa fra om dette ved utsjekk. Savnet toalettartikler.
Luksuriøst i resepsjonen og rundt omkring. Fancy heis. Flott frokostrestaurant men i koronatider synes vi det var altfor mye mennesker, my kø og tett med folk. Ellers et veldig godt utvalg av mat, men savnet et bedre utvalg i forhold til kylling og kalkun. For en med nøtteallergi var det nedtur at de ikke hadde sjokoladepålegg uten nøtter. Meget god kaffe!!!!
Bra beliggenhet i forhold til oslotur.

1  Takk, jeanettrg b
Eline Johansen, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2021

Kjære Jeanettrg b!
Takk for din rangering og kommentar. Vi setter pris på at du har tatt deg tid til å skrive en tilbakemelding, og det gleder oss å se at du har hatt et fint opphold her på Thon Hotel Opera. Vi tar med oss dine tilbakemeldinger til forbedring, og håper vi kan få muligheten til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.
Vennlig hilsen Eline Johansen, Guest Relations Manager.

Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde 5 dager i Oslo denne uken, bodde to netter på Thon Opera der vi har bodd flere ganger før og er veldig fornøyd. Behjelpelig og hyggelig personal, deilig og variert frokost, lite trengsel, trykt, fint og flott beliggenhet. Anbefales!

Takk, HanneBeck
Eline Johansen, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Kjære HanneBeck!
Tusen takk for din topprangering og kommentar. Vi setter utrolig pris på at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding og det gleder oss å se at du har hatt et fint opphold. Vi håper vi kan få gleden av å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.
Vennlig hilsen Eline Johansen, Guest Relations Manager

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet. Hotellet føles ekslusivt og fin atmosfære. Strålende frokost som er et must. Veldig løsningsorientert personale som yter litt ekstra.Ifh mange andre hotell. Rommene er romslige og gir deg nødvendig ro. Jeg Kommer tilbake, som vanlig!

Reisetype: Reiste alene
Takk, 52vegarde
Eline Johansen, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2021

Kjære 52vegarde
Tusen takk for din topprangering og kommentar. Det gleder oss å se at du har hatt et fint opphold her, og vi setter utrolig pris at du tok deg tid til å skrive en flott tilbakemelding. Hyggelig å høre at du var fornøyd med servicen og frokost. Vi ser frem til å kunne ønske deg velkommen tilbake igjen.
Vennlig hilsen Eline Johansen, Guest Relations Manager.