Anmeldt 13. september 2021 via mobile enheter

Topp service av svært hyggelige ansatte! Sentralt plassert. God seng, rent og pent. Et hotell i særklasse. Dessverre rakk vi ikke å nyte frokosten, men vår erfaring fra tidligere opphold tilsier St het serveres bare det beste av det beste!

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, Escape67323474233
Eline Johansen, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2021

Kjære Escape67323474233!
Tusen takk for din topprangering og tilbakemelding. Herlig å lese at ditt opphold ble så bra og at vi klarte å leve opp til dine forventninger. Vi håper på flere besøk i fremtiden, også til frokosten! Hjertelig velkommen tilbake!
Vennlig hilsen Eline Johansen, Guest Relations Manager.

Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Hotel Thon Opera ligger rett ved jernbanestasjonen i OsloEt flott hotellopphold med en overnatting . Bra service og kjempegod frokost men desverre ingen attraksjoner for barn. Anbefaler ! Veldig fornøyd

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, honorataj2021
Eline Johansen, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2021

Kjære honorataj2021!
Tusen takk for din rangering og tilbakemelding. Det gleder oss å se at du har hatt et fint opphold på Thon Hotel Opera og at du er fornøyd med service og frokost. Vi håper å få gleden av å ønske deg velkommen igjen ved en senere anledning.
Vennlig hilsen Eline Johansen, Guest Relations Manager

Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

Jeg tilbrakte 11 dager på hotell Opera. Fantastisk personale. Får deg til å føle deg ordentlig velkommen fra første sekund. Vennlige og hyggelig - uansett anledning. Frokosten var helt nydelig og personale var enda bedre <3 Cathrine Thorstensen, Tamas og alle dere andre - tusen takk for meg!

Reisetype: Reiste alene
Takk, tonjejord
Martine Landbakk, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2021

Kjære Tonje.

Vi setter stor pris på din tilbakemelding, tusen takk!
Det gleder oss å høre at du hadde et fint opphold hos oss.

Håper vi kan få ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning,

Vennlig hilsen
Martine, Prosjekt Controller

Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Bestilte rom på Thon hotell Opera. Kom med ønske om ett fint og stille rom fordi vi skulle feire diverse begivenheter. Bryllupsdag og bursdag. For en koslig mottagelse. Nydelig pynta rom med roser, sjokolade og en fin eplemost. Virkelig hyggelig rom. Vi har vært her flere ganger. Like flott hver gang. Anbefales ett eller flere besøk. Sentralt.

Takk, tomoI8824QK
Martine Landbakk, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2021

Hei,

Tusen takk for din topp rangering og kommentar. Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive en tilbakemelding, og det gleder oss å høre at dere var fornøyd både rom, service og mottagelse.

Hjertelig velkommen tilbake!
Vennlig hilsen Martine Landbakk, Prosjekt Controller.

Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Vi ringte inn bestilling tidlig morning og ankom i 18 tiden. Bestillingen var ikke å finne, men de fikk ordnet oss et rom. Hadde rom i paviljongen. Kanskje ikke den beste utsikten, da man så rett inn i det andre hotellbygget, og delvis ut på gaten.
Rommet var stort og fint. Dog var vasken delvis ødelagt slik at vi fysisk måtte stå og holde vannlåsen mens vannet rant, videre rant doen med vann i 10min etter bruk. Sa fra om dette ved utsjekk. Savnet toalettartikler.
Luksuriøst i resepsjonen og rundt omkring. Fancy heis. Flott frokostrestaurant men i koronatider synes vi det var altfor mye mennesker, my kø og tett med folk. Ellers et veldig godt utvalg av mat, men savnet et bedre utvalg i forhold til kylling og kalkun. For en med nøtteallergi var det nedtur at de ikke hadde sjokoladepålegg uten nøtter. Meget god kaffe!!!!
Bra beliggenhet i forhold til oslotur.

1  Takk, jeanettrg b
Eline Johansen, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2021

Kjære Jeanettrg b!
Takk for din rangering og kommentar. Vi setter pris på at du har tatt deg tid til å skrive en tilbakemelding, og det gleder oss å se at du har hatt et fint opphold her på Thon Hotel Opera. Vi tar med oss dine tilbakemeldinger til forbedring, og håper vi kan få muligheten til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.
Vennlig hilsen Eline Johansen, Guest Relations Manager.