Gratis avbestilling frem til 04.11.21
ZenHotels.com
eDreamsUSD 154
Agoda.comUSD 161
Anmeldt 29. oktober 2018

Skal du bo sentralt i Oslo, kommer du ikke så mye nærmere sentrum enn dette.
I tillegg har hotellet parkeringsplasser i kjeller, som er et kjempeflott tilbud for de som kommer med bil. Men, husk å bestille parkeringsplass på forhånd da det er begrenset antall plasser. Litt dyrere enn en del av de billigste parkeringshusene i Oslo, men du har fantastisk kort vei til bilen.
Personalet er hyggelig og imøtekommende, men resepsjonen er svært liten. Det blir raskt fult om det kommer ei større gruppe samtidig som skal sjekke inn.
Rommene er relativt små og med små bad men er fint innredet og godt utstyrt med USB ladekontakter, TV, Bose trådløs høyttaler, minikjøleskap, strykejern og strykebrett, godt med hyller, vannkoker for kaffe og te, safe og grei betjening av temperatur m.m.
De fleste rommene vender inn mot en glassoverdekket bakgård som brukes til frokostservering, så her kan ikke vinduene åpnes for de som er avhengig av manuell lufting. Det er svært stille på rommet, så trenger du ro og fred, så er rommene helt ypperlige.
Vi koste oss, men det er alltid noe å sette fingeren på. Det var svært kjølig i bakgården hvor frokosten ble servert, så det ble i overkant kaldt å sitte å kose seg litt med kaffen. Rommene og badet er litt små, men det fungerer bra.

Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, KJELLAV
Ole E, Daglig leder på Thon Hotel Cecil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Kjære gjest.

Tusen takk for at du har tatt deg tid ti lå evaluere oss ifm. ditt Oslo-opphold og besøk til oss.
Vi setter stror pris på feedback fra gjestene våre, ettersom dette bidrar til å gjøre det lettere for oss å gjøre evt. endringer til det bedre for våre kjære gjester.
Det er veldig hyggelig å se at det ser ut til at dere stort sett har hatt et fint opphold hos oss, og vi setter pris på hyggelige kommentarer vedr. rommets fasiliteter, og p-plass mulighet I kjelleren.
Hva gjelder rommenes størrelse, så har vi forsøkt å innrede så smart vi kan - slik at man har det man trenger selv om plassen nok kan være litt liten i antall kvm.

Takk også for kommentaren vedr. kald frokostsal - vi er gang med å utrede og ordne opp i dettre. Pg.a. glasstaket i frokostsalen, har vi den senere tid dessverre opplevd noe varmetap, som vi nå ifm. utvidelsen av hotellet ser på ulike konkrete løsninger på.

Håper tross dette at frokostopplevelsen likevel var bra, og at du sitter igjen med et godt inntrykk av oss.

Alle vi som jobber her ved Thon Hotel Cecil taker deg igjen så mye for tilbakemeldingen, og ikke minst for at vårt hotell ble valgt.

Vi håper å se deg igjen snart hos oss, og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake også ved en senere anledning.

Ha en fin uke videre.

Anmeldt 5. oktober 2018

Hotellet er svært sentralt ved Stortinget med kort avstand til det meste i sentrum. Veldig gode senger og lett å regulere romtemperatur.
Svært god og allsidig frokost med hyggelige og vennlige ansatte

Romtips: Veldig stille og rolig på rom inn til atrium.
Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, kjellskaugkarisks
Ole E, Daglig leder på Thon Hotel Cecil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2018

Kjære gjest.

Takk for at du har tatt deg tid til å uttrykke din mening om vårt hotell og oppholdet hos oss ved Thon Hotel Cecil.
Vi setter stor pris på tilbakemeldinger, og bruker slik feedback aktivt i vårt arbeid med å videreutvikle og forbedre vårt hotell.

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding både vedr. belliggenhet, frokost, service/medarbeidere og romkvalitet hos oss ved Thon Hotel Cecil. Dette varmer og vi setter stor pris på det.

Alle vi som jobber ved hotellet takker deg igjen for at du tok deg tid til å gi oss din vurdering, og ønsker hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Her er det betjening som får deg til å føle deg som om du er hjemme, blie, hyggelige og veldig opptatt av at gjestene har det bra. Det er ikke mye støy så her sover du godt. Kort vei til alt som Oslo er stolte av

Reisetype: Reiste alene
Takk, margrethesawyer47

Kjære gjest.

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss din vurdering etter oppholdet hos oss.
Vi setter stor pris på tilbakemeldinger fra våre gjester, ettersom vi lærer noe av hver enkelt tilbakemelding.

Hyggelig å se at du har hatt et fint opphold hos oss - og supert at har følt deg både velkommen, og har et godt av inntrykk av vårt personale. Vi setter besøksglede høyt hos oss, og gjør alt vi kan for at våre gjester skal trives hos oss.

Tusen takk for at du tok deg tid til å vurdere oss, og ikke minst for at du valgte å bo hos oss ifm. ditt Oslo-besøk.

Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger veldig sentralt og kort avstand til severdigheter. Koselige rom med god seng. Rommet jeg hadde lå i 6 etg med utsikt til lukket "bakgård" hvor frokost buffe ble inntatt. Veldig god frokost med ett særdeles godt utvalg. Kommer snart tilbake.

Takk, Kenneth O
Ole E, Daglig leder på Thon Hotel Cecil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. september 2018

Kjære gjest.

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding etter ditt nylige opphold hos oss.
Gjestetilbakemeldinger er noe vi setter ekstremt stor pris på, ettersom vi lærer noe av hver enkelt tilbakemelding.

Flott å se at du trivdes hos oss, og tusen takk for hyggelige kommentarer både vedr. hotellrom, seng og frokost.
Dette varmer og inspirerer og vi lover å gjøre alt vi kan for å fortsatt levere gode gjesteopplevelser for både nye og "gamle" gjester.

Alle vi som jobber ved hotellet takker deg igjen for tilbakemeldingen, og ikke minst for at du valgte Thon Hotel Cecil ifm. ditt besøk til Oslo.

Ha en flott uke videre, og hjertelig velkommen tilbake.

Mvh Ole Fiske Eidslott
Thon Hotel Cecil

Anmeldt 23. september 2018

Første gang på dette hotellet .
Så litt småskittent ut på lobbyens gulvtepper så vi ble litt betenkt når vi kom.
Men hyggelig mottagelse og ett rent og pent rom ventet så vi trengte ikke uroe oss.
Frokosten var veldig god , så dette hotellet kan vi godt anbefale .

Takk, Irene J

Kjære gjest.

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss din vurdering etter oppholdet ved vårt hotell.
Gjestetilbakemeldinger er noe vi setter pris på, og som helt klart er med på å sette dagsorden ved vårt hotell.

Beklager evt. dårlig førsteinntrykk av dårlig rengjorte tepper i lobby.
Vi lover å undersøke saken og utbedre.

Ellers takker vi for hyggelige kommentarer vedr. god service i resepsjon, rene og fine rom, og god frokost hos oss ved Thon Hotel Cecil.

Alle vi som jobber her ved hotellet takker deg så mye for din din vurdering av oss, og ikke minst for at du valgte vårt hotell ifm. ditt Oslo-besøk.

Hjertelig velkommen tilbake.

Mvh Ole Fiske Eidslott