19bgt
Dato for oppholdet: desember 2018
Ole E, Daglig lederThon Hotel Cecil, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 17. des. 2018
Kjære gjest

Takk for din vurdering av Thon Hotel Cecil etter ditt nylige opphold hos oss.
Vi er takknemlige for gjestetilbakemeldinger, og bruker disse aktivt i vårt arbeid med å videreutvikle hotellet og vår drift.

Som du skriver - er det en større renovering som foregår hos oss - bla. bygger vi ut med 47 nye flotte rom, gjestelounge med fantastisk utsikt i 7. etg, ny restaurant og frokostsal, samt in-house treningsrom. Dette gleder vi oss veldig til, og vil bli et stort løft for både hotellets gjester og medarbeidere.

Fra medio august vil du også som gjest hos oss få gratis kveldsmat inkl. i prisen.

Vi er ferdige med byggingen av kjøkken/restaurant i februar, og lanserer fortløpende (ca. mai 2019) de nye hotellrommene og de overnevnte fellesareal.

Vi håper - tross renovering og byggeaktivitet, at du likevel hadde et OK opphold hos oss.
Du er hjertelig velkommen tilbake ved en evt. senere anledning.

Vi som jobber her ved Thon Hotel Cecil takker deg så mye for besøket og ønsker deg og dine en riktig god jul i møte.

Mvh, Ole F. Eidslott,
    kr 3 001
    kr 4 240
0.7 km fra Thon Hotel Cecil
Frokost inkludert
Our lounge area on the second floor
kr 1 049
Bar/lounge
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 11. desember 2018

Positivt:
god beliggenhet, nydelig frokost, rent, gratis wifi & kaffe, nyoppussede rom og serviceinnstilt betjening.

Negativt:
ganske små rom, ikke restaurant (utenom frokost rom), ombygging pågår i bygget og nabobygget (så bl.a frokost inntas i temporært rom / møterom)

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, Kjetil70
Ole E, Daglig leder på Thon Hotel Cecil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. desember 2018

Kjære gjest.

Takk for ditt bidrag i form av evaluering på TripAdvisor.

Vi setter stor pris på å høre fra våre gjester, ettersom dette hjelper oss i vårt utviklingsarbeid med Thon Hotel Cecil.
Hyggelig å se at du ut i fra din beskrivelse ser ut til å ha hatt et godt opphold hos oss.

Vi takker deg for dine hyggelige kommentarer vedr. vår frokost, fasiltieter og kanskje viktigst; gode service.

Som du skriver, er det korrekt at vi for tiden holder på med en ganske omfattende renovering.
Vi bygger ut med 47 nye romslige gjesterom, stort og flott lounge med super utstikt, treningsrom og ikke minst nytt kjøkken "open-style" og utvidelse av restaurant.
Dette ser vi stort frem til, og er endringer som våre gjester har etterspurt.
Dog er det selvsat tøft for en hotelloperatør å bygge om og samtidig holde åpent - men vi gjør vårt beste!

Derfor er det hyggelig å se at du har vært fornøyd, og vi håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen til "nye Cecil" en gang i fremtiden.

Du er hjertelig velkommen tilbake!

Mvh, Ole F. Eidslott

Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Veldig bra hotell, hyggelige ansatte i Resepsjonen, de ansatte som hadde med frokosten og gjør var ikke like smilende. Frokosten var veldig bra, godt utvalg. Litt kjedelig at det ikke var vindu ut fra rommet, hadde liten balkong, men dette var «ut» mot frokostsalen/midten av hotellet. Likevel gikk det bra med oss tre damer på rommet, da vi skrudde varmen ned manuelt og det ble kaldere luft der inne. Men skulle ønske det var vindu ut :) Veldig sentralt i nærheten av det meste. Alt i alt er vi godt fornøyd med hotellet, kommer gjerne igjen :) Takk for oss!

Takk, Kitin1212
Ole E, Daglig leder på Thon Hotel Cecil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Kjære gjest

Takk for at du har tatt deg tid til å evaluere oss etter deres nylige opphold hos oss.
Vi ved Thon Hotel Cecil setter stor pris på å høre fra gjestene våre om hvordan de opplever å være gjest hos oss, og vi er glade for å se at dere har hatt et hyggelig opphold hos oss.

Som det fremgår av din kommentar er de fleste av våre rom vendt inn mot en innvendig bakgård/atrium, som vår frokostsal også er å finne. Pg.a. at mange gjester ønsker frisk luft, har vi valgt å installere et helt nytt ventilasjonsanlegg, som gjestene selv kan regulere - som du også er inne på i din evaluering.
Luftkvaliteten er svært god - men for mange kan det nok være noe "uvant" med en slik løsning.

Det var likevel oppløftende å lese at dere opplevde at det gikk fint å stille inn systemet ihht. deres ønsker - som jo også er meningen.

Vi som jobber her ved hotellet takker dere så mye for at dere tok dere tid til å evaluere oss, og ikke minst for at vårt hotell ble valgt ifm. deres Oslo-besøk.

Dere er velkommen tilbake, og vi håper å få gleden av å ha dere som gjester igjen snart.

Mvh.
Ole F. Eidslott

Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Veldig sentralt og grei adkomst og parkering med bil for ikke-Oslo folk. God frokost, fine rom. Gangavstand til alt i sentrum, for eksempel Latter. Bra Bluetooth høyttaler. Ugenert. Gode senger og fint nytt gulv.

Takk, Ida L

Kjære gjest

Tusen takk for en svært hyggelig evaluering av vårt hotel etter ditt nylige opphold hos oss.
Gjestetilbakemeldinger er noe vi setter stor pris på å motta, ettersom dette er viktig informasjon som vi bruker aktivt i vårt arbeid med å videreutvikle- og forbedre vårt hotell.

Veldig gledelig å se at du har hatt et fint opphold hos oss, og ekstra hyggelig med kommentar vedr. våre nye hotellrom, frokost og beliggenhet. Dette setter vi stor pris på og takker så mye for dine hyggelige kommentarer.

Alle vi som jobber her ved Thon Hotel Cecil vil nok en gang takke for ditt bidrag med tilbakemelding, og vi håper å se deg som gjest igjen hos oss snart.

Vær velkommen tilbake - og ha en riktig hyggelig førjulstid i møte.

Mvh.
Ole F. Eidslott

Anmeldt 6. november 2018

Fargerikt hotell med særpregede tapeter og møbler. Sentrumsnært. Variert og god frokost. Frokostlokalet blir for meg innestengt der det er plassert i 2. etasje med bare dagslys fra taket. Hotellet holder på med oppussing, og det var plagsom støy fra tidlig morgen til sen ettermiddag. Snublende papp på gulvet inn over 2. etasje. Vi hadde valgt å ha rommet som møterom. Lite stikkontakter for lading av PC, og skulle vi bruke kaffemaskin var vi nødt til å ta ut kontakten til tv.

1  Takk, Kvinne48
Ole E, Daglig leder på Thon Hotel Cecil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Kjære gjest

Takk for ditt bidrag i form av tilbakemelding på TripAdvisor.
Vi setter stor pris på feedback fra gjestene våre ettersom vi tar med oss dette i vårt arbeid med å utvikle oss videre, og forbedre oss der det trengs.

For å ta det positive først; tusen takk for flotte kommentarer vedr. utforming/design.
Vår egen designasvarlig i Olav Thon Gruppen, Sissel Berdal Haga og Trond Ramsøskar Interiørarkitekter står bak renoveringen designmessig, og vi er veldig fornøyd. Takk for at det ble lagt merke til. Takk også for hyggelig kommentar vedr. frokost. En god frokost er viktig og noe vi vet at våre gjester er opptatt av, og som vi legger mye tid og ressurser i.
Vi lover å sjekke opp i antall stikkonktakter, det er fint at du meldte fra om dette - og det er heldigvis en enkel ting å ordne - så det lover vi å ta tak i umiddelbart.

Ellers hva gjelder uryddighet/papp i gangen, så har vi i de siste dagene hatt svært mye trafikk ifm. den utbyggingen vi holder på med. Derfor papp i gangen, rett og slett for å beskytte teppet i den perioden det er mest trafikk inn- og ut i denne korridoren. Vi er enig i at det verken er spesielt fint, eller praktisk - men det blir en kortvarig løsning. Håper at ingen sublet i pappen. Samtidig gjør vi oppmerksom på at du når frokostsalen med "pappfri" adkomst via heisen. Ellers så skal kjøkken og restaurant hos oss bygges om og utvides, og blant tingene som står på listen her er bla. lyssetting i tillegg til det dagslys som kommer inn via taket. VI lover at det blir en litt annen atmosfære så fort dette er ferdig neste år.

Vi som jobber her ved hotellet takker deg igjen for en hyggelig og ikke minst nyttig tilbakemelding, som vi som sagt setter pris på. Vi håper å se dere igjen hos oss i fremtiden, og håper at byggestøy osv. ikke medførte de aller største utfordringene for dere.

Vær velkommen tilbake. Hilsen fra dine venner ved Thon Hotel Cecil.

Mvh. Ole F. Eidslott

Anmeldt 29. oktober 2018

Skal du bo sentralt i Oslo, kommer du ikke så mye nærmere sentrum enn dette.
I tillegg har hotellet parkeringsplasser i kjeller, som er et kjempeflott tilbud for de som kommer med bil. Men, husk å bestille parkeringsplass på forhånd da det er begrenset antall plasser. Litt dyrere enn en del av de billigste parkeringshusene i Oslo, men du har fantastisk kort vei til bilen.
Personalet er hyggelig og imøtekommende, men resepsjonen er svært liten. Det blir raskt fult om det kommer ei større gruppe samtidig som skal sjekke inn.
Rommene er relativt små og med små bad men er fint innredet og godt utstyrt med USB ladekontakter, TV, Bose trådløs høyttaler, minikjøleskap, strykejern og strykebrett, godt med hyller, vannkoker for kaffe og te, safe og grei betjening av temperatur m.m.
De fleste rommene vender inn mot en glassoverdekket bakgård som brukes til frokostservering, så her kan ikke vinduene åpnes for de som er avhengig av manuell lufting. Det er svært stille på rommet, så trenger du ro og fred, så er rommene helt ypperlige.
Vi koste oss, men det er alltid noe å sette fingeren på. Det var svært kjølig i bakgården hvor frokosten ble servert, så det ble i overkant kaldt å sitte å kose seg litt med kaffen. Rommene og badet er litt små, men det fungerer bra.

Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, KJELLAV
Ole E, Daglig leder på Thon Hotel Cecil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Kjære gjest.

Tusen takk for at du har tatt deg tid ti lå evaluere oss ifm. ditt Oslo-opphold og besøk til oss.
Vi setter stror pris på feedback fra gjestene våre, ettersom dette bidrar til å gjøre det lettere for oss å gjøre evt. endringer til det bedre for våre kjære gjester.
Det er veldig hyggelig å se at det ser ut til at dere stort sett har hatt et fint opphold hos oss, og vi setter pris på hyggelige kommentarer vedr. rommets fasiliteter, og p-plass mulighet I kjelleren.
Hva gjelder rommenes størrelse, så har vi forsøkt å innrede så smart vi kan - slik at man har det man trenger selv om plassen nok kan være litt liten i antall kvm.

Takk også for kommentaren vedr. kald frokostsal - vi er gang med å utrede og ordne opp i dettre. Pg.a. glasstaket i frokostsalen, har vi den senere tid dessverre opplevd noe varmetap, som vi nå ifm. utvidelsen av hotellet ser på ulike konkrete løsninger på.

Håper tross dette at frokostopplevelsen likevel var bra, og at du sitter igjen med et godt inntrykk av oss.

Alle vi som jobber her ved Thon Hotel Cecil taker deg igjen så mye for tilbakemeldingen, og ikke minst for at vårt hotell ble valgt.

Vi håper å se deg igjen snart hos oss, og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake også ved en senere anledning.

Ha en fin uke videre.

Mvh Ole F. Eidslott