TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 14. september 2019 via mobile enheter

Bra kveldsmat og frokost. God service i restaurangen. De serverte vitaminshot. Fint ig rent på hotellrommet. Bra service generelt og i resepsjonen. Paraply tilgjengelig på rommet. Den ene heisen virket ikke

Dato for oppholdet: september 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, Gjengar
Ole E, Daglig leder på Thon Hotel Cecil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Kjære gjest

Takk for din hyggelige tilbakemelding som vi setter stor pris på.
Vi setter stor pris på all feedback; både de som viser vi gjør noe rett og de som viser vi har arbeid å gjøre.
Alle tilbakemeldinger hjelper oss - så takk igjen!

Hyggelig å se at du har hatt et fint opphold hos oss - og takk for hyggelig kommentar både vedr service, frokost, kveldsmat og location.

Det stemmer at vi tidligere i september hadde et par dager hvor vi måtte ha en service på en av våre heiser, og vi beklager evt. utfordringer dette må ha medført.

Vi takker igjen for tilbakemeldingen og ikke minst for at du valgte oss ifm. ditt opphold i Oslo.

Hjertelig velkommen tilbake!

Mvh, Ole Eidslott

Anmeldt 6. september 2019

Vi likte oss veldig godt på dette hotellet. Beliggenheten er perfekt, kort vei til butikker, restauranter, Aker Brygge og mange severdigheter. Kort vei til Nasjonaltheateret Stasjon. Alle de ansatte i resepsjonen var veldig hyggelige. Rommet var pent, og sengene gode. Frokostsalen var stor og lys, og med god plass. Frokosten var en av de beste vi har hatt, veldig variert og velsmakende. Vi likte og godt at de serverte et kveldsmåltid. Dette blir vårt foretrukne hotell i Oslo heretter.

Takk, Stavanger246

Kjære gjest

Tusen takk for at dere har tatt dere tid til å gi oss deres feedback etter oppholdet.
Vi setter stor pris på tilbakemeldinger - ettersom at vi bruker denne type info aktivt i vårt arbeid for å utvikle vårt hotell og vår service videre.

Takk så mye for deres hyggelige og oppløftende kommentarer - noe vi setter meget stor pris på.

Alle vi som jobber her ved Thon Hotel Cecil takker for at dere valgte oss, og håper å å lov til å være vertskap for dere også ved en annen anledning.

Mvh,
Ole Eidslott

Anmeldt 13. august 2019 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet. En fantastisk frokost og meget bra personale.Rommene var smakfulle og svært rene. Interiøret ellers var veldig innbydende og nylig renovert. Svært hyggelig og serviceinnstilt. Kvaliteten på frokosten var meget god, godt utvalg, ferske varer og mye hjemmelagde retter. Vil helt sikkert booke dette hotellet neste gang vi skal til Oslo. Eneste minus var at det var litt å gå til parkering, som var dyr, men sånn er det over hele Oslo.

Takk, solfridh2018
Ole E, Daglig leder på Thon Hotel Cecil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2019

Kjære gjest

Tusen takk for en svært hyggelig tilbakemelding som vi naturligvis setter meget stor pris på.

Alle gjestetilbakemeldinger tas i mot med stor takk fra oss, ettersom vi lærer av alle som gir oss feedback.
Glimrende å se at dere har hatt et fint opphold hos oss, og ikke minst at både frokost og hotellrom falt i smak.
Takk også for svært oppløftende kommentar vedr. serviceinnstilt personale; noe som defintivt er vår aller viktigste ressurs!

Vi håper å kunne tilby parkering igjen ila. høsten - men pg.a. problemer med bilheisen, har vi dessverre måttet stenge vår parkeringsgarasje midlertidig på ubestemt tid.

Alle vi som jobber her ved Thon Hotel Cecil takker dere igjen for tilbakemeldingen og ikke minst for at dere valgte å bestille rom hos oss ifm. Oslo-besøket.

Vi ønsker velkommen tilbake også ved en annen anledning.

Mvh, Ole F. Eidslott

Anmeldt 8. august 2019 via mobile enheter

Sentral beliggenhet, god atmosfæren, velholdt og velstelt, tiltalende rom med gode senger. Hyggelig og vennlig personale og flott frokost og frokostsal. Kort avstand til Oslos sentrale severdigheter, nærhet til offentlige kommunikasjonsmidler. Et fint sted å bo i Oslo.

Takk, TerjeS658
Ole E, Daglig leder på Thon Hotel Cecil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2019

Kjære gjest

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å evaluere oss ifm. ditt nylige opphold hos oss.
Vi setter stor pris på feedback fra gjestene og lærer av alle som velger å gi oss tilbakemelding, så tusen takk for dette.

Vi er veldig glade for å se at du liker deg hos oss, og tusen takk for dine oppløftende kommentarer.

Spesielt takk for hyggelige kommentarer vedr frokost og service, og ikke minst vår sentrale beliggenhet.

Alle vi som jobber her ved Thon Hotel Cecil takker deg igjen for din feedback, og ikke minst for at du velger oss når du er i Oslo.

Takk og velkommen tilbake!

Mvh, Ole F. Eidslott

Anmeldt 6. august 2019

Fabelaktig hotel som ligger midt i sentrum. Hyggelig betjening.
Superb frokost/BRUNCH!
Soverom vi fikk var så rent og har deilig seng!

Eneste man kan klage på under oppholdet vårt var at heisen var i ustand.
Tipp topp tommel opp!!!!

1  Takk, Mommymuma
Ole E, Daglig leder på Thon Hotel Cecil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2019

Dear guest

Thanks a lot for your review.
We do appreciate you taking the time to review us, as we learn from all feedback that we receive.

Great to see that you enjoyed your stay, and very pleasing to see that you found our rooms comfortable.
Thanks for your kind comments regarding our breakfast & service level as well - these are all important elements for our guests - and something we work really hard on.

Everybody that works here at Thon Hotel Cecil would like to thank you once again for your review, and not at least for choosing our hotel during your stay in Oslo.

Welcome back!

Kind Regards,