Destinia.com
Travelocity
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Service var helt strålende både ved innsjekk og utsjekk. Alt gikk veldig fort og smertefritt. Hotellet ligger veldig sentralt til. Frokosten var helt nydelig. Skal uten tvil tilbake hit ved beste anledning.

1  Takk, aryadehnavi
Ole Eidslott, Daglig leder på Thon Hotel Cecil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2020

Kjære gjest

Tusen takk for en flott omtale som vi setter stor pris på.
Vi er veldig glade for all feedback, da dette er med på å gjøre det lettere for oss å utvikle vårt hotell og våre tjenester videre i positiv retning.

Svært gledelig å se at dere har hatt et fint opphold med god frokost og at dere har hatt en fin serviceopplevelse.

Alle vi som jobber ved Thon Hotel Cecil takker dere så mye for besøket og håper å få lov til å være vertskap også ved neste Oslo-besøk.

Velkommen igjen!

Mvh, Ole Eidslott

Anmeldt 30. mai 2020

På plussiden; meget hyggelig betjening, fint og stort hotellrom. Fikk gunstig tilbud på ekstra overnattingsdag. På minussiden; lørdag klokka 07.00 begynte et lurveleken av en svært plagsom karakter med boring i vegger, i etasjen under der mitt rom var. Bråket varte en halvtimes tid og ødela fullstendig opplevelsen lørdag morgen. Resepsjonisten beklaget på det sterkeste, men dette burde vært unngått med samtaler med firma som disponerer den aktuelle etasjen. Frokosten var preget av korona-situasjonen og et svært begrenset utvalg.

1  Takk, thongjest
Ole E, Daglig leder på Thon Hotel Cecil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juni 2020

Kjære gjest

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss vurdering etter ditt opphold hos oss ved Thon Hotel Cecil.

Takk for hyggelig feedback vedr. rom og service og "value for money".
Vedr. frokost - som eneste hotellkjede tilbyr vi a la carte frokost, og ikke matpakker.

Vi er selvsagt enig i at dette ikke kan måle seg med vår prisbelønte frokostbuffe, men smittevernet gjør at vi har landet på at dette i alle fall per tid nå er det beste alternativet.

Beklager så mye arbeidet som ble utført, dette var hos en annen leietaker i samme bygning som vi ikke var varslet om. Men du har rett i at dette ikke skulle ha forekommet - men dessverre utenfor vår kontroll.
Dog skal det understrekes at vi lover å gjøre det som står i vår makt for å unngå slike ting i fremtiden.

Alle vi som jobber her på hotellet takker deg så mye for besøket og håper å få lov til ønske velkommen tilbake også ved en annen anledning.

Anmeldt 29. mai 2020 via mobile enheter

Etter et nytt opphold på dette hotellet, er vi like fornøyd som alltid.
Servicen er uklanderlig, rommene veldig rene, atmosfæren er innbydende og frokosten helt fortreffelig.
Vi bruker hotellet både på forretningsreise men også for å ta en hyggelig miniferie i byen, som par og med venner.
Veldig sentralt og kort avstand til shopping og restauranter, severdigheter og slottet.

1  Takk, Scenic640379

Kjære gjest

Tusen takk for at dere er gjester hos oss!
Svært gledelig å se at dere opplever god service, og at leveransen er jevn.
Takk også for svært hyggelig omtale av vår frokost, service, renhold og beliggenhet.

Alle vi som jobber her på hotellet takker dere så mye for at dere tok dere tid til å gi oss tilbakemelding og ikke minst for at dere valgte oss ifm. deres Oslo-besøk.

Vi håper å få anledning til å ønske dere velkommen tilbake snarlig, og ønsker dere en fortsatt riktig god sommer.

Alt godt fra alle oss ved Thon Hotel Cecil.

Anmeldt 25. mai 2020 via mobile enheter

Best på service i Oslo. Alle ledd i bedriften yter maksimalt for at du som kunde skal få en god opplevelse.
Man føler seg svært velkommen... og de får kunden til å trives. Også svært behjelpelige med å rådgi deg som kunde om andre ting i Oslo (vi er fra landet og trenger hjelp med å finne steder å spise o.l)

2  Takk, AndreM1285

Kjære gjest

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss vurdering ifm. oppholdet hos oss.
Vi setter stor pris på gjestetilbakemeldinger og lærer noe av hver enkelt tilbakemelding, så dette er verdifullt for oss - takk igjen.

Hyggelig å se at du har hatt et fint opphold, og tusen hjertelig takk for svært hyggelig feedback vedr. service, og kunnskap blandt våre medarbeidere.

Oslo er full av opplevelser og vi forsøker så langt som mulig å holde oss orientert og opdatere oss på det som finnes av tilbud/opplevelser her i Hovedstaden.

Hjertelig velkommen tilbake, og tusen takk fra alle oss på Cedil for at dere valgt oss ifm. Oslo-besøket.

Anmeldt 5. mars 2020

Bra hotell, sentralt. Fint og stort rom, rent og funksjonsriktig. God frokost med , hyggelig betjening. Kan tenke meg å bruke hotellet igjen
Manglet et sted for å møtes på kvelden.etter en konsert sammen med fllere venner.

Romtips: Sentralt i Oslo - oppgradert rom som oppfylte alle behov
Dato for oppholdet: mars 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
2  Takk, familiehelg
Ole E, Daglig leder på Thon Hotel Cecil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mars 2020

Kjære gjest

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss din vurdering ifm. ditt besøk hos oss.
Vi setter veldig stor pris på alle tilbakemeldinger fra våre gjester, og spesielt er det nyttig for oss å se hva våre gjester er tilfreds med - og ikke minst hva som evt. kan gjøres bedre.

Hyggelig å se at dere har en god opplevelse og takk for hyggelige kommentarer vedr. frokost, personell, rom og beliggenhet.
Vedr. fellesarealer - så har vi en lounge - men den har vært stengt i perioder i vinter pg.a. arbeid med å skifte ut vinduer som lekker.

Loungen er i utgangspunktet åpen hver dag fra kl. 09.00 - 23.00 - og man kan kjøpe drikke mellom 18.00-21.00 fra restauranten. I tillegg byr vi på gratis frukt, kaffe, nøtter og vann med- og uten kullsyre for alle boende gjester.

Vi håper du vil finne glede i å benytte vår lounge ved neste evt. opphold.

Alle vi som jobber ved Thon Hotel Cecil takker deg så mye for at du valgte oss, og vi håper å få lov til å ønske deg velkommen tilbake også ved en annen anledning.

Med vennlig hilsen,