hilde b
Dato for oppholdet: september 2020
Ole Eidslott, Daglig lederThon Hotel Cecil, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 14. sep. 2020
Kjære gjest

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss din vurdering av oppholdet hos oss ved Thon Hotel Cecil.
Vi setter stor pris på tilbakemeldinger fra våre gjester, både de tilbakemeldingene som viser at vi har ting å forbedre - men selvsagt også de som viser at vi gjør noe riktig.

Hyggelig å se at deres opplevelse var i sistnevnte kategori.
Tusen takk for hyggelige kommentarer vedr. beliggenhet, utsikt, service og frokost.
Dette er ting vi vet er viktig for våre gjester og er naturligvis ting som vi er opptatt av.

Takk igjen for at dere valgte å gi oss denne tilbakemeldingen, og ikke minst tusen hjertelig takk for at dere valgte oss!

Alle vi som jobber her ved hotellet takker dere så mye for besøket og ønsker hjertelig velkommen tilbake.

Alt godt og beste hilsener fra alle oss på Cecil.

kr 3 481
    kr 1 940
    kr 2 296
0.1 km fra Thon Hotel Cecil
Restaurant
Our lounge area on the second floor
    kr 965
    kr 1 248
0.4 km fra Thon Hotel Cecil
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 10. september 2020 via mobile enheter

Bra hotell med sentral beliggenhet i Oslo sentrum. Kort vei fra Oslos kjekke aktiviteter.
Hyggelig betjening og bra rom. Gode senger og rikelig med puter.
Flott coronavennlig frokost. Kan anbefales....

Dato for oppholdet: september 2020
1  Takk, phovland
Ole Eidslott, Daglig leder på Thon Hotel Cecil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2020

Kjære gjest

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss din vurdering.
Vi setter stor pris på feedback fra våre gjester - og bruker denne kunnskapen aktivt for å ytterligere forbedre vårt hotell.

Det er hyggelig å se at du har vært fornøyd hos oss - og takk for hyggelig omtale av frokost, beliggenhet, service og gode senger/puter.
Dette setter vi stor pris på og takker igjen.

Takk også for at du valgte oss og vi håper å få mulighet til å være vertskap også ved en annen anledning.

Beste hilsener fra alle oss som jobber ved Thon Hotel Cecil.

Anmeldt 29. august 2020 via mobile enheter

Kom tidlig, kl 11, til hotellet. Ingen problem for de to herrene i resepsjon. Ble sjekket inn, pg fikk oppgradert rom. God frokost med et rikelig utvalg mat. Reint og fint på rommet. Hotellet ligger veldig sentralt til. Kort vei til det meste. Kommer tilbake

1  Takk, Elisabeth A
Ole Eidslott, Daglig leder på Thon Hotel Cecil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2020

Kjære gjest

Tusen hjertelig takk for at du deler din opplevelse med oss og TripAdvisor plattformen.
Vi setter stor pris på tilbakemeldinger fra våre gjester og forsøker å lære av de tilbakemeldingene vi får; både det som vi gjør riktig og det som kan bli bedre.

Hyggelig å lese at du har hatt et fint opphold for oss. Flott at du satte pris på tidlig innsjekk, oppgradering og vår frokost samt renhold. Dette er viktige ting som vi vet at gjestene våre setter pris på - og som vi fokuserer på.

Ved Thon Hotel Cecil bor du midt i byen og det var hyggelig at du også likte vår beliggenhet.

Alle vi som jobber her ved hotellet takker deg igjen så mye for at du delte opplevelsen din, og ikke minst at du valgte å bestille værelse hos oss. Vi takker deg igjen og ønsker velkommen tilbake også ved en annen anledning.

Beste hilsener fra alle oss på Cecil.

Anmeldt 28. august 2020 via mobile enheter

Fantastiskt opphold,som alltid.SUPER kjøkkensjef med peiling på kva han snakka om og eit fantastiskt humør👌🙌👌. Reint og flott rom. Servicen i resepsjonen er også eneståande👌 Har lege der sidan det opna i 92, aldri noko problemer

1  Takk, anitabS1859OQ

Kjære gjest

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss din vurdering etter ditt nylige opphold hos oss.
Vi setter stor pris på tilbakemeldinger og forsøker å lære litt av alle som deler sin erfaring med oss.

Veldig hyggelig å se at du har hatt et fint opphold og vi takker så mye for den fantastisk hyggelige omtalen du har valgt å gi oss.
Det er gledelig å se at du har fått god service av vår kjøkkensjef - og av resepsjonen. Godt humør hjelper alltid.

Vi er veldig glade for at du har vært langvarig og lojal gjest hos oss, og lover at vi skal gjøre alt vi kan for at du også skal være en tilfreds gjest hos oss også fremover.

Alle vi som jobber ved hotellet takker igjen for omtalen og ikke minst for at du valgte å bestille værelse hos oss.

Velkommen tilbake!

Beste hilsen fra alle oss på Cecil.

Anmeldt 27. august 2020 via mobile enheter

Deilig frokost, veldig hyggelig og imøtekommende personale og hotellet lå sentralt i Oslo. Bor her gjerne igjen. Pluss for treningsrom!
Kort vei til Aker brygge og Karl Johan.
Rommet vi hadde var rent og fint!

1  Takk, BoardingPass426988
Ole Eidslott, Daglig leder på Thon Hotel Cecil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2020

Kjære gjest

Takk for at du har tatt deg tid tid til å gi oss din evaluering etter oppholdet hos oss ved Thon Hotel Cecil.
Vi setter stor pris på alle tilbakemeldinger vi får og lærer av alle sammen.

Tusen takk for hyggelig omtale av vårt personale, sentrale beliggenhet, romkvalitet og renhold.
Hyggelig at dere brukte trimrommet og var tilfreds med dette også.

Alle vi som jobber ved Thon Hotel Cecil takker dere så mye for TripAdvisor-reviewen og ikke minst for at dere valgte oss ifm. deres Oslo-besøk.

Velkommen tilbake ved en annen anledning.

Anmeldt 5. august 2020

Vi benyttet oss av sommertilbudet og bodde på et standard rom 2 netter i begynnelsen av juli. God beliggenhet, sentralt, stille og rolig hotell. Fint rom med gode senger. Blide, trivelige og serviceinnstilt personale.
Frokosten var veldig bra med meget godt utvalg. Det var god plass mellom gjestene og vi opplevde at hotellet ikke kunne ordnet frokosten på en bedre måte i forhold til covid 19. Vi kommer tilbake.

1  Takk, Anita M
Ole Eidslott, Daglig leder på Thon Hotel Cecil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2020

Kjære gjest

Takk for at du har tatt deg tid til å evaluere oss etter ditt nylige opphold hos oss.
Vi setter stor pris på alle gjestetilbakemeldinger og lærer noe av alle som velger å dele sin opplevelse med oss.

Takk for hyggelig omtale av beliggenhet, god kvalitet på senger og serviceinnstilt personale.
Ekstra hyggelig å også få høre at dere hadde en god frokostopplevelse "til tross for" div. restriksjoner som følge av Covid-19.

Alle vi som jobber på hotellet takker deg igjen så mye for en veldig hyggelig omtale og ikke minst for at dere valgte oss.
Vi ønsker dere velkommen tilbake og håper å få lov til å være vertskap også ved en annen anledning.