Gratis avbestilling frem til 14.10.22
ZenHotels.comUSD 217
Lol.travel
Anmeldt 10. januar 2021 via mobile enheter

Nærmere sentrum kommer du ikke. Flotte store rom som har det du trenger (Superior). Stille, ikke mye trafikkstøy eller annet her.
Hyggelig betjening. Meget god frokost. Anbefales og vi kommer gjerne tilbake hit.

Dato for oppholdet: januar 2021
1  Takk, brakkvannstravel
Ole Eidslott, Daglig leder på Thon Hotel Cecil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mars 2021

Kjære gjest

Tusen takk for at du har valgt å gi oss din vurdering av oppholdet hos oss.
Vi setter stor pris på og lærer av all feedback vi får fra våre gjester og ditt bidrag er derfor verdsatt av oss. Tusen takk igjen!

Hyggelig å lese at du har hatt en god opplevelse hos oss, og vi takker deg for hyggelige kommentarer om stille rom, romstørrelse, god frokost og hyggelig betjening. Vi mener også at dette er viktige elementer i et hyggelig hotelloopphold.

Alle vi som jobber ved Thon Hotel Cecil takker så mye for besøket og for at du valgte oss.
Du er hjertelig velkommen tilbake også ved en annen anledning.

Anmeldt 1. oktober 2020

Altså - jeg kan virkelig ikke annet enn å skryte uhemmet av dette hotellet. ALLTID glade og servicemindet ansatte. Skinnende rene rom. Fantastisk frokost. Og hvis dere har mulighet - be om Juniorsuitte 5005 eller 6005 - en mer fantastisk utsikt skal du lete lenge etter i Oslo sentrum!

Romtips: Be om hjørnerom Juniorsuitte - fantastisk rom!! (Noe støy fra gata, men man er tross alt midt i en by)
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, 332MarieM
Ole Eidslott, Daglig leder på Thon Hotel Cecil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. november 2020

Kjære gjest

Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding ifm. ditt besøk til oss ved Thon Hotel Cecil.
Vi setter stor pris på alle tilbakemeldinger - da vi lærer av alle som gir oss feedback.

Tusen takk for dine hyggelige kommentarer vedr. serviceinnstilt personale, renhold, frokost og utsikt.

Alle vi som jobber ved hotellet takker dere så mye for at dere valgte oss, og ønsker hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning.

Beste hilsener fra alle oss ved Thon Hotel Cecil.

Anmeldt 27. september 2020 via mobile enheter

Service i topp klasse, fra alt til hjelp med mat levering til tilrettelegging av som detaljer
Rommet var fantastisk , stort, rent, romslig, lekkert og rullestolvennlig
God frokost, godt utvalg
Personalet , fantastisk
Lekker hotell, perfekt beliggenhet
Fasaden skjuler en skatt

1  Takk, Y4109PXheidil

Kjære gjest

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss tilbakemelding etter oppholdet ved Thon Hotel Cecil.
Vi er veldig takknemlige for alle tilbakemeldinger fra våre kjære gjester, og lærer av alle som gir oss feedback.

Veldig gledelig å se at vi har innfridd forventingene dine, og tusen takk for flott omtale av vårt hotell og våre rom, renhold, frokost personale og belligenhet.

Vi setter stor pris på dette og ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning.

Anmeldt 15. september 2020

Veldig sentralt i Oslo sentrum med kort vei til så å si alt. Veldig hyggelig og hjelpsom personal. Store, flotte rom med alt fra strykebrett til hårføner. God og innholdsrik frokostbuffé i flott lokale.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, andreascla
Ole Eidslott, Daglig leder på Thon Hotel Cecil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2020

Kjære gjest

Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss din vurdering etter ditt nylige opphold hos oss.
Som hotellbedrift, så er vi svært opptatt av og setter pris på å få lov til å lytte til hva våre gjester mener om oss.
Ditt bidrag er sådan til stor hjelp for oss - da det gir en pekepinn på hva vi gjør rett, og hva vi evt. bør endre eller forbedre.

Hyggelig å lese at du har vært fornøyd hos oss og tusen takk for dine hyggelig kommentarer vedr. beliggenhet, hotellrom, utstyr, frokost og ikke minst service. Dette er vi takknemlige for og takker så mye for at du nevner dette.

Alle vi som jobber ved Thon Hotel Cecil takker deg igjen for bidraget ditt og ikke minst for at du valgte oss ifm. ditt Oslo-besøk.

Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake og håper du får en fin høst videre.

Anmeldt 13. september 2020 via mobile enheter

Kjempe fint nyoppusset hotell. Rommet var helt fantastisk, god plass, fint bad med alt av remedier du måtte trenge. Og fin utsikt.
Stille og rolig, selvom det ligger midt i byen.
Veldig bra service. Ble godt tatt imot av en blid resepsjonist, som var veldig behjelpelig med alt vi lurte på.
Hotellet ligger perfekt til, med nærhet til alt du måtte ønske deg.
Avsluttet oppholdet med en helt fantastisk frokost!

Dette hotellet kan jeg virkelig anbefale!

1  Takk, 712hildeb
Ole Eidslott, Daglig leder på Thon Hotel Cecil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2020

Kjære gjest

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss din vurdering av oppholdet hos oss ved Thon Hotel Cecil.
Vi setter stor pris på tilbakemeldinger fra våre gjester, både de tilbakemeldingene som viser at vi har ting å forbedre - men selvsagt også de som viser at vi gjør noe riktig.

Hyggelig å se at deres opplevelse var i sistnevnte kategori.
Tusen takk for hyggelige kommentarer vedr. beliggenhet, utsikt, service og frokost.
Dette er ting vi vet er viktig for våre gjester og er naturligvis ting som vi er opptatt av.

Takk igjen for at dere valgte å gi oss denne tilbakemeldingen, og ikke minst tusen hjertelig takk for at dere valgte oss!

Alle vi som jobber her ved hotellet takker dere så mye for besøket og ønsker hjertelig velkommen tilbake.

Alt godt og beste hilsener fra alle oss på Cecil.