Gratis avbestilling frem til 14.10.22
ZenHotels.comUSD 214
Trip.comUSD 201
Anmeldt 5. september 2021

Veldig grei hotell fin lokasjon, veldig veldig gode å enkle ansatte ved resepsjonisten. Hjalp der det var mulig, selv før ankomst og underveis av oppholde. I korona tider passet dem på at frokost salen ikke ble fullpakket, du meldte fra når du ville ha frokost og de passer på det ikke var for mange på tidsrommet. Veldig bra ordning. Frokosten var veldig god. Utrolig stort utvalg av alt mulig. De var gode på å rydde bord samt fylle på ting som ble tomt.

Det negative med hotell opplevelsen var spesielt to tinger

1. vi sjekket inn på fredag, og rommet ble ikke vasket en gang iløpet av helgen vi var der. Det var veldig skuffenes.
2. hotell rommet vårt hadde ikke vinduer man kunne åpne, så du var 100% avhengig av ventilasjons av hotellet. Vi var kansje bare uheldig med rommet vi fikk.

Ville nok ikke sjekket inn på samme hotell pågrunn av det over.

Dato for oppholdet: september 2021
1  Takk, M4782JDandreasj
Torje Thoresen, Other på Thon Hotel Cecil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2021

Kjære Andreas,

Takk for ditt besøk på Thon Hotel Cecil, og tusen takk for at du har tatt deg tid å gi oss din tilbakemelding angående oppholdet. For å kunne forbedre oss er vi avhengig av både ris og ros, og vi setter stor pris på ditt bidrag.

Jeg må først få takke for de hyggelige ordene du gir både vår frokost, koronarutiner, lokasjon og ikke minst våre medarbeidere som tok dere vel i mot både før og etter innsjekk. Det er slike opplevelser vi arbeider hardt for å skape hver dag, og jeg er glad dere opplevde dette på en god måte.

Deres første punkt ser vi på som en alvorlig glipp, og vi legger oss fullstendig. Rengjøring av rom og seng er en luksus som følger med opplevelsen av å være på hotell, og vi beklager så mye at dette ikke er blitt utført ordentlig under deres opphold. Vi skal umiddelbart sjekke opp hvordan dette har hendt, og takker deg igjen for tilbakemeldingen.

Angående deres rom stemmer det som du skriver at en del av våre rom er vendt mot atriet i hotellet. De fleste av disse kan åpne vinduet inn mot atriet, men noen få vinduer er låst, av brannsikkerhetsmessige årsaker. Vi på hotellet opplever rommene mot atriet som flotte rom, hvor man midt i Oslo sentrum, kan sikre seg en fantastisk stille og rolig natts søvn. Vårt ventilasjonsanlegg, ferdigstilt i 2019, sikrer samtidig at luften på rommet er frisk, og gjester kan selv regulere temperaturen ned til 18 grader. Vi har dog full forståelse for at enkelte foretrekker rom vendt mot gaten, og tilbyr gjerne disse til de som foretrekker, forhåpentligvis deg på et senere besøk!

Vi håper du til tross for beklagelighetene ovenfor vil vurdere oss til deres fremtidig Oslo besøk. Vi føler ikke vi har fått vist dere vår beste side, og ønsker gjerne muligheten til å ta dere vel i mot i fremtiden!
Vi takker uansett igjen for både deres opphold og tilbakemelding.
Ønsker deg en flott høst videre. Håper vi sees igjen!

Med vennlig hilsen
Torje

Anmeldt 10. januar 2021 via mobile enheter

Nærmere sentrum kommer du ikke. Flotte store rom som har det du trenger (Superior). Stille, ikke mye trafikkstøy eller annet her.
Hyggelig betjening. Meget god frokost. Anbefales og vi kommer gjerne tilbake hit.

Dato for oppholdet: januar 2021
1  Takk, brakkvannstravel
Ole Eidslott, Daglig leder på Thon Hotel Cecil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mars 2021

Kjære gjest

Tusen takk for at du har valgt å gi oss din vurdering av oppholdet hos oss.
Vi setter stor pris på og lærer av all feedback vi får fra våre gjester og ditt bidrag er derfor verdsatt av oss. Tusen takk igjen!

Hyggelig å lese at du har hatt en god opplevelse hos oss, og vi takker deg for hyggelige kommentarer om stille rom, romstørrelse, god frokost og hyggelig betjening. Vi mener også at dette er viktige elementer i et hyggelig hotelloopphold.

Alle vi som jobber ved Thon Hotel Cecil takker så mye for besøket og for at du valgte oss.
Du er hjertelig velkommen tilbake også ved en annen anledning.

Anmeldt 1. oktober 2020

Altså - jeg kan virkelig ikke annet enn å skryte uhemmet av dette hotellet. ALLTID glade og servicemindet ansatte. Skinnende rene rom. Fantastisk frokost. Og hvis dere har mulighet - be om Juniorsuitte 5005 eller 6005 - en mer fantastisk utsikt skal du lete lenge etter i Oslo sentrum!

Romtips: Be om hjørnerom Juniorsuitte - fantastisk rom!! (Noe støy fra gata, men man er tross alt midt i en by)
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, 332MarieM
Ole Eidslott, Daglig leder på Thon Hotel Cecil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. november 2020

Kjære gjest

Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding ifm. ditt besøk til oss ved Thon Hotel Cecil.
Vi setter stor pris på alle tilbakemeldinger - da vi lærer av alle som gir oss feedback.

Tusen takk for dine hyggelige kommentarer vedr. serviceinnstilt personale, renhold, frokost og utsikt.

Alle vi som jobber ved hotellet takker dere så mye for at dere valgte oss, og ønsker hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning.

Beste hilsener fra alle oss ved Thon Hotel Cecil.

Anmeldt 27. september 2020 via mobile enheter

Service i topp klasse, fra alt til hjelp med mat levering til tilrettelegging av som detaljer
Rommet var fantastisk , stort, rent, romslig, lekkert og rullestolvennlig
God frokost, godt utvalg
Personalet , fantastisk
Lekker hotell, perfekt beliggenhet
Fasaden skjuler en skatt

1  Takk, Y4109PXheidil

Kjære gjest

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss tilbakemelding etter oppholdet ved Thon Hotel Cecil.
Vi er veldig takknemlige for alle tilbakemeldinger fra våre kjære gjester, og lærer av alle som gir oss feedback.

Veldig gledelig å se at vi har innfridd forventingene dine, og tusen takk for flott omtale av vårt hotell og våre rom, renhold, frokost personale og belligenhet.

Vi setter stor pris på dette og ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning.

Anmeldt 15. september 2020

Veldig sentralt i Oslo sentrum med kort vei til så å si alt. Veldig hyggelig og hjelpsom personal. Store, flotte rom med alt fra strykebrett til hårføner. God og innholdsrik frokostbuffé i flott lokale.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, andreascla
Ole Eidslott, Daglig leder på Thon Hotel Cecil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2020

Kjære gjest

Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss din vurdering etter ditt nylige opphold hos oss.
Som hotellbedrift, så er vi svært opptatt av og setter pris på å få lov til å lytte til hva våre gjester mener om oss.
Ditt bidrag er sådan til stor hjelp for oss - da det gir en pekepinn på hva vi gjør rett, og hva vi evt. bør endre eller forbedre.

Hyggelig å lese at du har vært fornøyd hos oss og tusen takk for dine hyggelig kommentarer vedr. beliggenhet, hotellrom, utstyr, frokost og ikke minst service. Dette er vi takknemlige for og takker så mye for at du nevner dette.

Alle vi som jobber ved Thon Hotel Cecil takker deg igjen for bidraget ditt og ikke minst for at du valgte oss ifm. ditt Oslo-besøk.

Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake og håper du får en fin høst videre.