Gratis avbestilling frem til 07.10.22
FindHotel
ZenHotels.comUSD 170
Anmeldt 14. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk service fra a-å i alle ledd. Jeg manglet ingenting.
Myke senger, nydelig frokost med stort utvalg og hyggelig betjening, fresht treningsrom, virkelig en flott totalopplevelse.
Veldig sentralt.

Reisetype: Reiste alene
Takk, 747gry_
Torje Thoresen, Other på Thon Hotel Cecil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2021

Kjære Gry,

Tusen takk for deres opphold på Thon Hotel Cecil, og for at du har tatt deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Vi setter stor pris på alle tilbakemeldinger, og bruker disse aktivt for å stadig forbedre oss.

Det er virkelig en fornøyelse å lese deres tilbakemelding, og det varmer å vite at du har fått en slik flott opplevelse hos oss! Gode senger og god frokost er noe Thon Hotels setter høyt, og det er gledelig å se disse sto til forventningene! At dette, sammen med plassering, service og interiør skapte en flott totalopplevelse for dere er vi henrykt over!

Vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen igjen snart! Ønsker deg en strålende høst!

Anmeldt 7. september 2021

Blir dessverre møtt av personale i resepsjonen som mangler kunnskap om god kundeservice, blir informert om at vi ikke er ønsket på hotellet hvor man samtidig påpeker at vedkommende har lang fartstid i bransjen og har riktig. Forsøket å få vedkommende til å ta dette opp med sin leder ute hun gjøre det. Vil nok anbefale et annet hotell.

1  Takk, kjellyusuphag
Torje Thoresen, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Cecil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2021

Kjære Kjell,

Til tross for at du ikke har bodd eller vært innom på hotellet skal jeg likevel ta meg tid til å svare din anmeldelse. Jeg har satt meg inn i deres forespørsel, og må si jeg ikke har forståelse for deres tilbakemelding. Du har selv kansellert din reservasjon dager før innsjekk, og du har ikke vært på hotellet i overhodet.

Jeg ser din reservasjon er gjort på våre nettsider. Kort tid etter du reserverte har hotellets medarbeidere vært i kontakt med deg, og på en høflig, fin måte opplyst at hotellet dessverre ikke har anledning for kjæledyr på rommene. Dette er også informert om på våre nettsider, og skyldes i hovedsak at våre rom skal være garantert allergivennlig. Vi gjør unntak for førerhunder o.l., men gjennomfører etter dette ekstra rengjøring.

Jeg beklager at det ikke lot seg gjøre for dere å besøke oss denne gangen, som følger av at deres hund ikke kunne bo her. Dere var dog absolutt ikke uønsket, og deres tilbakemelding gir på ingen måte et riktig inntrykk av verken hotellet eller vårt personale.
Det er synd om du ikke vil anbefale Thon Hotel Cecil. Vi har dessverre ikke anledning for hund på rommet, men ønsker absolutt alle våre gjester hjertelig velkommen, og tar dem varmt mot!

Anmeldt 5. september 2021

Veldig grei hotell fin lokasjon, veldig veldig gode å enkle ansatte ved resepsjonisten. Hjalp der det var mulig, selv før ankomst og underveis av oppholde. I korona tider passet dem på at frokost salen ikke ble fullpakket, du meldte fra når du ville ha frokost og de passer på det ikke var for mange på tidsrommet. Veldig bra ordning. Frokosten var veldig god. Utrolig stort utvalg av alt mulig. De var gode på å rydde bord samt fylle på ting som ble tomt.

Det negative med hotell opplevelsen var spesielt to tinger

1. vi sjekket inn på fredag, og rommet ble ikke vasket en gang iløpet av helgen vi var der. Det var veldig skuffenes.
2. hotell rommet vårt hadde ikke vinduer man kunne åpne, så du var 100% avhengig av ventilasjons av hotellet. Vi var kansje bare uheldig med rommet vi fikk.

Ville nok ikke sjekket inn på samme hotell pågrunn av det over.

1  Takk, M4782JDandreasj

Kjære Andreas,

Takk for ditt besøk på Thon Hotel Cecil, og tusen takk for at du har tatt deg tid å gi oss din tilbakemelding angående oppholdet. For å kunne forbedre oss er vi avhengig av både ris og ros, og vi setter stor pris på ditt bidrag.

Jeg må først få takke for de hyggelige ordene du gir både vår frokost, koronarutiner, lokasjon og ikke minst våre medarbeidere som tok dere vel i mot både før og etter innsjekk. Det er slike opplevelser vi arbeider hardt for å skape hver dag, og jeg er glad dere opplevde dette på en god måte.

Deres første punkt ser vi på som en alvorlig glipp, og vi legger oss fullstendig. Rengjøring av rom og seng er en luksus som følger med opplevelsen av å være på hotell, og vi beklager så mye at dette ikke er blitt utført ordentlig under deres opphold. Vi skal umiddelbart sjekke opp hvordan dette har hendt, og takker deg igjen for tilbakemeldingen.

Angående deres rom stemmer det som du skriver at en del av våre rom er vendt mot atriet i hotellet. De fleste av disse kan åpne vinduet inn mot atriet, men noen få vinduer er låst, av brannsikkerhetsmessige årsaker. Vi på hotellet opplever rommene mot atriet som flotte rom, hvor man midt i Oslo sentrum, kan sikre seg en fantastisk stille og rolig natts søvn. Vårt ventilasjonsanlegg, ferdigstilt i 2019, sikrer samtidig at luften på rommet er frisk, og gjester kan selv regulere temperaturen ned til 18 grader. Vi har dog full forståelse for at enkelte foretrekker rom vendt mot gaten, og tilbyr gjerne disse til de som foretrekker, forhåpentligvis deg på et senere besøk!

Vi håper du til tross for beklagelighetene ovenfor vil vurdere oss til deres fremtidig Oslo besøk. Vi føler ikke vi har fått vist dere vår beste side, og ønsker gjerne muligheten til å ta dere vel i mot i fremtiden!
Vi takker uansett igjen for både deres opphold og tilbakemelding.
Ønsker deg en flott høst videre. Håper vi sees igjen!

Anmeldt 10. januar 2021 via mobile enheter

Nærmere sentrum kommer du ikke. Flotte store rom som har det du trenger (Superior). Stille, ikke mye trafikkstøy eller annet her.
Hyggelig betjening. Meget god frokost. Anbefales og vi kommer gjerne tilbake hit.

Dato for oppholdet: januar 2021
1  Takk, brakkvannstravel
Ole Eidslott, Daglig leder på Thon Hotel Cecil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mars 2021

Kjære gjest

Tusen takk for at du har valgt å gi oss din vurdering av oppholdet hos oss.
Vi setter stor pris på og lærer av all feedback vi får fra våre gjester og ditt bidrag er derfor verdsatt av oss. Tusen takk igjen!

Hyggelig å lese at du har hatt en god opplevelse hos oss, og vi takker deg for hyggelige kommentarer om stille rom, romstørrelse, god frokost og hyggelig betjening. Vi mener også at dette er viktige elementer i et hyggelig hotelloopphold.

Alle vi som jobber ved Thon Hotel Cecil takker så mye for besøket og for at du valgte oss.
Du er hjertelig velkommen tilbake også ved en annen anledning.

Mvh, Ole Eidslott
Direktør

Anmeldt 1. oktober 2020

Altså - jeg kan virkelig ikke annet enn å skryte uhemmet av dette hotellet. ALLTID glade og servicemindet ansatte. Skinnende rene rom. Fantastisk frokost. Og hvis dere har mulighet - be om Juniorsuitte 5005 eller 6005 - en mer fantastisk utsikt skal du lete lenge etter i Oslo sentrum!

Romtips: Be om hjørnerom Juniorsuitte - fantastisk rom!! (Noe støy fra gata, men man er tross alt midt i en by)
Dato for oppholdet: september 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, 332MarieM
Ole Eidslott, Daglig leder på Thon Hotel Cecil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. november 2020

Kjære gjest

Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding ifm. ditt besøk til oss ved Thon Hotel Cecil.
Vi setter stor pris på alle tilbakemeldinger - da vi lærer av alle som gir oss feedback.

Tusen takk for dine hyggelige kommentarer vedr. serviceinnstilt personale, renhold, frokost og utsikt.

Alle vi som jobber ved hotellet takker dere så mye for at dere valgte oss, og ønsker hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning.

Beste hilsener fra alle oss ved Thon Hotel Cecil.

Mvh, Ole Eidslott
Direktør