Gratis avbestilling frem til 03.10.21
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 03.10.21
HurbUSD 215
Anmeldt 7. juli 2020

Fra vi stilte oss i kø, til frokosten var på bordet, tok det 1 t og 10 min. Vi ble stående i kø tett i tett utenfor i gangen, dette var ikke trygt i forhold til smitte. Vi fikk kaldt speilegg og de var tom for bacon. Hotellet kunne lett ha gjort dette bedre, for eksempel ved å utvide frokosttiden fra 09.30 til 11, slik at folk fikk fordelt seg.

Takk, 1vivianns
Dalila Ulriksen, Daglig leder på Thon Hotel Slottsparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2020

Kjære 1vivianns,

Tusen takk for din ærlige tilbakemelding fra ditt siste opphold hos på Thon Hotell Slottsparken.

Det er svært beklagelig at ventetiden for frokosten ble så lang for dere. Vi er dessverre kjent med ventetiden med i overkant av 550 gjester de siste dager. Da vi er påbudt å servere A la Carte meny av smittevernhensyn har vi dessverre hatt utfordringer hvor pågangen er størst mellom 09-09:30.
Vi vil bruke observasjonene dine i forbedringsarbeidet vårt og igangsette korrigerende tiltak for å forbedre frokost opplevelsen, ivareta smittevern og med det tar med oss deres forslag med utvidelse av frokosttider hvor vi forsøker allerede i morgen med å utvide til kl. 10:00 i første omgang.

Det gleder med å vite at vi får en ny sjanse hos dere i morgen og som snakket litt sammen per telefon vil jeg gjøre mitt aller beste for at ventetiden for dere ikke blir så lang og påpasselig for at smittevern overholdes.

Igjen, så beklager jeg på det sterkeste for frokost opplevelsen.
Du skal vite at dine tilbakemeldinger er med på å gjøre oss bedre.

Mvh,

Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Fin beliggenhet og veldig hyggelig betjening. Hotellet som helhet svarte til forventningene.
Kunnskapene om cøliaki hos betjeningen i frokostsalen er derimot såpass dårlig at cøliakere bør holde seg unna...

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, buttings
Slottsparken, Resepsjonssjef på Thon Hotel Slottsparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juli 2020

Kjære Berit,

Tusen takk for en åpen og ærlig tilbakemelding fra ditt siste opphold hos oss.

Jeg har forståelse for at du kjenner deg skuffet dersom våre servitører ikke viste forståelse for cøliaki.
Vi tar med oss din tilbakemelding og gjennomgår viktigheten av å ha kjennskap til de forskjellige allergener med våre servitører. Du skal vite at dine tilbakemeldinger er med på å gjøre oss bedre.

På den positive siden er det veldig hyggelig å lese at du fikk et godt inntrykk av personalet på hotellet.
Vårt overordnede mål er å yte fantastisk service for alle våre gjester, og dermed er vi svært glade for at det var slik du ellers oppfattet oss.

Hjertelig velkommen tilbake!

Mvh,

Anmeldt 30. juni 2020

Vi tok en overnatting nede i byen når vi hadde en frihelg med barnefri. Vi ble sjekket inn av en veldig blid og hyggelig resepsjonist. Hotellet virket nytt og fint. Rommet var stort med eget kjøkken. Ellers rent og fint rom. Mulig litt kaldt, synd det ikke er mulig å justere temperatur selv. Til frokosten var det en stor meny å velge fra. Ble litt surr med bestillingen vår, slik at det tok lang tid før vi fikk mat. Men alt i alt et bra hotell.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, stelnor

Kjære Stelnor,

Varmt og hjertelig takk for enestående hyggelig tilbakemelding! Vi håper vi får se deg igjen om ikke så lenge. Hjertelig velkommen tilbake!
Det gleder meg virkelig å lese at dere hadde en fin helg (og helt klart velfortjent) med barne fri hos oss.

Takk for den konstruktive tilbakemeldingen om frokost opplevelsen. Det er trist å lese at bestillingen ble surrete, men jeg håper dere allikevel fikk god mat og ble mette.

Vi håper på mange flere besøk etterhvert. Varmt velkommen tilbake ved en senere anledning.

Alt godt,

Anmeldt 28. juni 2020

Veldig hyggelige, hjelpsomt og imøtekommende personell i resepsjonen! Det samme i frokostsalen.
Her følte vi oss virkelig hjemme i to uker. Deilig og variert frokostmeny (midt i korona-tiden).
Sentral beliggenhet. Rent og pent hotel. Vi kommer tilbake! :)

Romtips: Rom mot bakgård er de stilleste
Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, ingermariei2020

Kjære Ingermarie12020

Hvilken fantastisk hyggelig tilbakemelding!
Varmt takk for at du deler dine opplevelser med oss og Trip Advisor sine lesere.
Vennlige smil og service i alle ledd er målet hver eneste dag, i hvert gjestemøte. Når du er hos oss skal du føle deg hjemme- ja, som i ditt hjem borte fra hjemmet!

Vi gleder oss til å få ønsket deg velkommen tilbake i nær fremtid.
Vit at du alltid har ett hjem på Thon Hotel Slottsparken.

Alt godt,

Anmeldt 8. juni 2020

Veldig fint hotell og gode priser. Det som utmerker seg mest er hvor utrolig hyggelig de ansatte er på hotellet.
Rom: Rene rom, blir vasket og redd opp hver dag. Mulighet for å få kjøkken på noen av rommene. God seng og supert at man har mulighet for å koble seg enkelt til Chromecast.
Mat: Veldig god frokost. Al a carte meny, med mange supre valg. En god løsning i denne korona tiden. Hyggelige servitører og kokk.
Resepsjonister er super behjelpelige, hyggelige og løsningsorienterte. Tenker veldig på hva som er best for de som skal bo der, strekker seg lagt for at alle skal føle seg sett og hørt.
Anbefaler alle til å oppleve dette selv! Her skal jeg bo flere ganger!

Dato for oppholdet: april 2020
Takk, thrina89
Slottsparken, Resepsjonssjef på Thon Hotel Slottsparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juni 2020

Kjære Thrina,

Tusen hjertelig takk for de fine tilbakemeldingene.
Det er en fryd å ha deg som gjest hos oss, og vi setter stor pris på at vi på Slottsparken har fått æren av å kalle deg vår stam-gjest.
Du har gitt hele Team-Slottsparken ett ordentlig "motivasjons boost" av dine varme ord!

Vit at du alltid har ett hjem hos oss,

Med vennlig hilsen,
& Hele Team Slottsparken