Booking.comUSD 181
eDreamsUSD 181
HurbUSD 215
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Positivt:
- Rommene var over forventning. Business familierom var helt topp for familie på 4.
- Sentrumsnært

Ekstremt negativt:
- Parkering er helt krise på alle nivåer: Kapasitet, tilgjengelighet, lett å navigere til, pris, trangt, fartsdumper som skraper opp understellet osv. Aldri kjør med bil til dette hotellet.
- Frokost: Også krise på alle nivåer: Måtte gå til et annet hotell for frokost, måtte vente 45min på å få komme inn, fikk et speilegg til frokost. Resten var tomt. Måtte be om å få to tørre brødskiver til. Fullstendig underbemannet frokost restaurant. Dropp frokost så lenge det er Corona og spis heller frokost på en cafe i nærheten.

Takk, 754kristianu
Dalila Ulriksen, Daglig leder på Thon Hotel Slottsparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2020

Kjære Kristian,

Tusen takk for en åpen og ærlig tilbakemelding fra ditt siste opphold hos oss på Thon Hotel Slottsparken.
Det er ordentlig leit å lese deres erfaringer med frokost samt våre parkeringsplasser i bakgården.

Av smittevernhensyn har vi vært pålagt å servere frokost som A La Carte noe som dessverre har skapt utfordringer når det gjelder smittevern krav om avstand på 1m samt lang ventetid når det i overkant er 500 gjester til frokost da vi til enhver tid har vært oppmerksomme på å ikke overstige antall gjester i salen samtidig. Jeg har full forståelse at dere ikke hadde en god frokostopplevelse når det både var venting samt mangel på mat. Og jeg har forståelse for at du kjenner deg skuffet over oss, for her har vi absolutt ikke klart å levere.
For å minimere antallet gjester til frokost hos oss grunnet smittevern ble flere av våre gjester sendt til Cafe Europa som ett tiltak da de hadde betraktelig mindre gjester. Vårt håp var å skape en bedre frokost opplevelse for våre boende gjester, men her har vi ikke klart å levere.
Etter en ny runde med tiltak fra FHI og Regjeringen er det nå bestemt at serveringssteder sakte men sikkert kan gå over til bufeet servering igjen. Vi gleder oss enormt på vegne av våre gjester for å igjen kunne servere frokost og tilby en god opplevelse som vi er vandt med før "corona tid".

Når det kommer til parkeringen er helt enig i at det kan er trangt for enkelte biler. Vi har 12 plasser tilegnet hotellet for 247 hotellværelser. Med det er tilgjengeligheten svært lav i høy-sesong da mange ankommer med bil. Jeg ser dog at dere ikke parkerte hos oss på hotellet? Navigering til oss er svært enkel- da det er ute plasser plasser rett i vår bakgård. Er det slik at dere parkerte i nærliggende garasje , skjønner jeg absolutt at det kan være vanskelig å navigere med en-veiskjørte gater.

På den positive siden er det veldig hyggelig å lese at dere syns våre familie-rom stod til og over forventning.

Vennlig hilsen,

Anmeldt 7. juli 2020

Fra vi stilte oss i kø, til frokosten var på bordet, tok det 1 t og 10 min. Vi ble stående i kø tett i tett utenfor i gangen, dette var ikke trygt i forhold til smitte. Vi fikk kaldt speilegg og de var tom for bacon. Hotellet kunne lett ha gjort dette bedre, for eksempel ved å utvide frokosttiden fra 09.30 til 11, slik at folk fikk fordelt seg.

Takk, 1vivianns
Dalila Ulriksen, Daglig leder på Thon Hotel Slottsparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2020

Kjære 1vivianns,

Tusen takk for din ærlige tilbakemelding fra ditt siste opphold hos på Thon Hotell Slottsparken.

Det er svært beklagelig at ventetiden for frokosten ble så lang for dere. Vi er dessverre kjent med ventetiden med i overkant av 550 gjester de siste dager. Da vi er påbudt å servere A la Carte meny av smittevernhensyn har vi dessverre hatt utfordringer hvor pågangen er størst mellom 09-09:30.
Vi vil bruke observasjonene dine i forbedringsarbeidet vårt og igangsette korrigerende tiltak for å forbedre frokost opplevelsen, ivareta smittevern og med det tar med oss deres forslag med utvidelse av frokosttider hvor vi forsøker allerede i morgen med å utvide til kl. 10:00 i første omgang.

Det gleder med å vite at vi får en ny sjanse hos dere i morgen og som snakket litt sammen per telefon vil jeg gjøre mitt aller beste for at ventetiden for dere ikke blir så lang og påpasselig for at smittevern overholdes.

Igjen, så beklager jeg på det sterkeste for frokost opplevelsen.
Du skal vite at dine tilbakemeldinger er med på å gjøre oss bedre.

Mvh,

Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Fin beliggenhet og veldig hyggelig betjening. Hotellet som helhet svarte til forventningene.
Kunnskapene om cøliaki hos betjeningen i frokostsalen er derimot såpass dårlig at cøliakere bør holde seg unna...

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, buttings
Slottsparken, Resepsjonssjef på Thon Hotel Slottsparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juli 2020

Kjære Berit,

Tusen takk for en åpen og ærlig tilbakemelding fra ditt siste opphold hos oss.

Jeg har forståelse for at du kjenner deg skuffet dersom våre servitører ikke viste forståelse for cøliaki.
Vi tar med oss din tilbakemelding og gjennomgår viktigheten av å ha kjennskap til de forskjellige allergener med våre servitører. Du skal vite at dine tilbakemeldinger er med på å gjøre oss bedre.

På den positive siden er det veldig hyggelig å lese at du fikk et godt inntrykk av personalet på hotellet.
Vårt overordnede mål er å yte fantastisk service for alle våre gjester, og dermed er vi svært glade for at det var slik du ellers oppfattet oss.

Hjertelig velkommen tilbake!

Mvh,

Anmeldt 30. juni 2020

Vi tok en overnatting nede i byen når vi hadde en frihelg med barnefri. Vi ble sjekket inn av en veldig blid og hyggelig resepsjonist. Hotellet virket nytt og fint. Rommet var stort med eget kjøkken. Ellers rent og fint rom. Mulig litt kaldt, synd det ikke er mulig å justere temperatur selv. Til frokosten var det en stor meny å velge fra. Ble litt surr med bestillingen vår, slik at det tok lang tid før vi fikk mat. Men alt i alt et bra hotell.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, stelnor

Kjære Stelnor,

Varmt og hjertelig takk for enestående hyggelig tilbakemelding! Vi håper vi får se deg igjen om ikke så lenge. Hjertelig velkommen tilbake!
Det gleder meg virkelig å lese at dere hadde en fin helg (og helt klart velfortjent) med barne fri hos oss.

Takk for den konstruktive tilbakemeldingen om frokost opplevelsen. Det er trist å lese at bestillingen ble surrete, men jeg håper dere allikevel fikk god mat og ble mette.

Vi håper på mange flere besøk etterhvert. Varmt velkommen tilbake ved en senere anledning.

Alt godt,

Anmeldt 28. juni 2020

Veldig hyggelige, hjelpsomt og imøtekommende personell i resepsjonen! Det samme i frokostsalen.
Her følte vi oss virkelig hjemme i to uker. Deilig og variert frokostmeny (midt i korona-tiden).
Sentral beliggenhet. Rent og pent hotel. Vi kommer tilbake! :)

Romtips: Rom mot bakgård er de stilleste
Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, ingermariei2020

Kjære Ingermarie12020

Hvilken fantastisk hyggelig tilbakemelding!
Varmt takk for at du deler dine opplevelser med oss og Trip Advisor sine lesere.
Vennlige smil og service i alle ledd er målet hver eneste dag, i hvert gjestemøte. Når du er hos oss skal du føle deg hjemme- ja, som i ditt hjem borte fra hjemmet!

Vi gleder oss til å få ønsket deg velkommen tilbake i nær fremtid.
Vit at du alltid har ett hjem på Thon Hotel Slottsparken.

Alt godt,