Trip.com
Gratis avbestilling frem til 03.10.21
Travelocity
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Frokostpersonalet hadde helt tydelig for mye å gjøre. Opptil 1 time ventetid på frokost. Kjefting mellom personale ved frokost. Oppvaskmaskin på rom ikke ryddet ut av ved innsjekk. Utfordringer med å få benyttet bonuspoeng. Rett og slett feil i systemet ved bestilling. Fikk beskjed om at vi burde ringt kundeservice i forkant ved bestilling. Thon ville ikke rette opp i etterkant i resepsjonen. Ringte kundeservice i etterkant, men de kunne heller ikke hjelpe. Bare halveis rom-rydding av servicepersonale. Rom var ikke klart når vi ankom hotellet ved innsjekk kl 16(!). Måtte vente i lobby, og etterspørre status etter en stund, for da var vi tydeligvis avglemt. For 3000 pr natt for en junior-suite forventer man bedre service og oppfølging. Rommet/leiligheten var fint og stort forøvrig.

Takk, 912larsd
Dalila Ulriksen, Daglig leder på Thon Hotel Slottsparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Kjære 912larsd,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å skrive en ærlig og utfyllende tilbakemelding på ditt siste opphold hos oss.
Vi setter stor pris på alle tilbakemeldinger da disse er med på å gjøre oss bedre!

Det er svært trist å lese opplevelser dere hadde under frokosten. Vi er dessverre kjent med at det var lang vente tid perioden vi måtte overholde restriksjonen ved å servere A la Carte frokost. Vi hadde over 500 gjester til frokost med kapasitet til maks 100 om gangen i vår spise sal. Dette førte til at det både ble lang ventetid på å få sette seg ned samt får servert maten. Per tid har vi endelig fått tillatelsen til å servere bufeet igjen og er tilbake i kjent stil ved å servere en god og smaksrik frokost opplevelse.

Når det kommer til renhold vil dette selvsagt tas videre med respektiv avdeling. Det er svært beklagelig at dere måtte vente til kl 16:00 med inn-sjekk når det i utgangspunktet garanteres kl 15:00.

Ved uttak av bonuspoeng skal dette gjøres via våre nettsider, medlems-service eller direkte til det hotellet en ønsker å bo på. Walk-in bestillinger kan dog ikke betales med poeng. Hver måned avsettes det et begrenset antall hotellrom for bonusuttak. Det kan dermed være ledige rom i andre priskategorier selv om rom avsatt til bonusuttak er fullbooket slik det var denne gang for kategorien dere hadde bestilt.
Deres første natt var bestilt gjennom Tusenfryd-pakke, disse er det dessverre ikke anledning til å betale med poeng.
Ønsker de å lese mer om uttak av poeng kan du gjerne følge denne linken: https://www.thonhotels.no/thon-discovery/betingelser/uttak-av-poeng/

Jeg hadde satt svært stor pris på å få høre litt mer spesifikt om dine opplevelser i resepsjonen.
Dersom du vil kontakte meg direkte, hadde jeg vært takknemlig for det, dalila.ulriksen@olavthon.no

Jeg håper at dere vil gi oss en ny sjanse for å bevise at Slottsparken er ett godt valg for dere!

Fortsatt god sommer,

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Beliggenhet og rom var Ok. Frokosten var en katastrofe! Vi ventet over 2 timer på frokost, ja 2 timer! Helt ufattelig! Vi etterspurte 5 ganger av ulike servitører og fikk beskjed om at den var på vei. Etter 1 time og 40 min fikk vi tilbud om yoghurt med müsli mens vi ventet. Da frokosten endelig kom fikk vi ikke det vi hadde bestilt. Tenk å sitte 2 timer med barn å vente på frokost!! Vi skulle videre til Tusenfryd, og istedenfor å komme tidlig kom vi dit mye senere enn om vi hadde dratt hjemmefra. Vi fikk kompensasjon på 185,- for «tort og svie». Latterlig!!

1  Takk, Stalheim80
Dalila Ulriksen, Daglig leder på Thon Hotel Slottsparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Kjære Stalheim80,

Takk for din åpne og ærlige tilbakemelding om deres opphold.
Vårt overordnede mål er yte fantastisk service og skape minnerike overnattinger for alle våre gjester. Ut ifra din tilbakemelding er det dessverre tydelig at det ikke var alt som gikk like bra da du bodde hos oss, noe vi beklager på det sterkeste.
Det er svært trist å lese om deres opplevelser med frokosten og den lange ventetiden.
Vi har dessverre vært i en utfordrende tid med Covid-19 restriksjoner , hvor frokost var servert som A la carte for over 500 gjester hver morgen. Det ble med dette lang ventetid på både bordsetting, bestilling og servering. I dag har vi derimot vært så heldige og fått gått over til bufeet servering igjen slik at vi sammen med våre medarbeidere kan tilby en god frokostopplevelse vi er kjent for til alle våre gjester.
Når det kommer til kompensasjonen var denne for frokosten. Selvsagt syns vi ikke at dere skulle betale for frokost etter den lange ventetiden.

Jeg håper at du i fremtiden vil gi oss en ny sjanse for å bevise at vi er ett hotell verdt å komme tilbake til.
Riktig god fortsettelse på sommeren!

Vennlig hilsen,

Anmeldt 14. juli 2020

skittent rom, oppdaget masse knuste glass skår på gulv og vindu samt masse rødvin søl.
Hele hotellet bærer preg av slitasje.
Ved innsjekk fikk vi beskjed om at det var førstemann til mølla policy når det kom til parkering, det var aldri ledig parkering!
Frokost kunne de heller ikke tilby fordi det var fult, så alternativ var på nabohotell.

eneste pluss er beliggenhet.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, fruglemeiei

Kjære Fruglemeie,

Hjertelig takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding om ditt siste opphold hos oss.
Dette var ordentlig lei lesing og jeg beklager på det sterkeste at du sitter igjen med dette inntrykket! Det er absolutt ikke slik standard vi har når det kommer til renhold av våre hotellværelser.
Derimot er jeg glad for å se at dere ble både tilbudt renhold og rom-bytte umiddelbart etter innsjekking. Allikevel er det svært trist at dette var deres første syn ved ankomst til hotellrommet.

Når det kommer til parkering har vi svært begrenset med plasser i vår bakgård og høy etterspørsel dermed forhånd reserverer vi ikke disse. Det finnes også 2 parkeringshus i umiddelbar nærhet av hotellet slik at det til enhver tid er ledig plass i nærheten.

Med stor pågang gjester og retningslinjer gjeldende frokost med servering så vi oss nødt til å sende noe av våre gjester til vårt søster hotell. Dette for å ivareta smittevern og helse til alle våre gjester. Jeg forstår at det absolutt ikke er hva som er ønskelig når en overnatter på hotell. Vi så dessverre ikke annen løsning som ville ivareta smittevern med det høye antallet gjester.

Ta gjerne kontakt med meg direkte på mail dalila.ulriksen@olavthon.no slik at vi kan finne en tilfredsstillende løsning for deres dårlige opplevelser med oss.

Vennlig Hilsen,

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Grei pris. Store rom. Hyggelig personale. Rent og pent. Super beliggenhet, rolig strøk. Gangavstand til Aker Brygge, Karl Johan, Bogstadveien, slottet som nabo.
Minuset er at det er stort, og når fult er det som å være på ‘danskebåten’ under frokosten...(har aldri vært på danskebåten)
Så ikke ta med din kjære på romantisk weekend her, men alene eller med familien så er det helt topp.

1  Takk, 291_yvinda

Kjære Øyvind,

Dette var svært hyggelig lesing!
Tusen takk for at du har tatt deg tid til å dele dine tilbakemeldinger med oss.
Vi er som du sier ett stort hotell, men jeg kan forsikre deg at vi utenom denne høysesongen som er litt utenom det vanlige har en lun og koselig atmosfære i frokosten.
Siste dager har det vært mye familier, A la Carte servering og ellers stor pågang med mye fart! Men du skal absolutt ikke frykte å ta med din bedre halvdel for en romantisk weekendtur. Vi kan friste med superior rom i topp etasjen vendt mot Slottsparken, og hva med å bestille frokost til rommet som kan nytes på balkongen eller inne?

Vi håper at vi får muligheten til å ønske deg velkommen til Thon Hotel Slottsparken i nærmeste fremtid.

Alt godt,

Anmeldt 13. juli 2020

Hotellet ligger rett over veien for kunstnerboligen "Grotten" i hjørnet av selve slottsparken. En fantastisk fin park midt i hjerte av Oslo. Fra hotellet har man en kort gåtur til de fleste sentrumsnære attraksjoner i byen. Og vegg-i-vegg finner man Kunstnernes Hus og Litteraturhuset for de som vil ha litt mer inspirasjon og åndelig påfyll under et besøk i hovedstaden. Rommene er ikke helt som på et moderne hotell, men helt OK.

1  Takk, 168teddym
Dalila Ulriksen, Daglig leder på Thon Hotel Slottsparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Kjære 186teddym,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse om vårt hotell.
Så hyggelig å høre at du var fornøyd med beliggenheten av hotellet og hadde det enkelt med å komme det rundt til både slottsparken og Kunstnerens hus.

Vi håper å kunne ønske deg velkommen til Thon Hotel Slottsparken om ikke så lenge.

God sommer!