ARB
2,0 av 5 boblerAnmeldt 26. juli 2020
Dalila Ulriksen, Daglig lederThon Hotel Slottsparken, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 28. juli 2020
Kjære Ane,

Hjertelig takk for din tilbakemelding!

Det er trist å lese at varmen påførte dårlige søvn netter for dere hos oss.
Dessverre er ikke Thon Hotel Slottsparken utstyrt med aircondition og opplysninger om ventilasjonsanlegg som dere fikk fra vårt resepsjonsteam stemmer.
Videre ser jeg at det informeres om at Thon Hotel Slottsparken lover aircondition på våre nettsider som jeg ønsker å presisere at vi ikke har oppført. Verken for ventilasjons eller aircondition opplyses det om på Thon Hotels sine nettsider for Thon Hotel Slottsparken. Jeg er dermed noe usikker på hvor denne lovnaden kom fra.
Jeg tok meg friheten til å sjekke våre samarbeids partnere som booking.com samt hotels.com men finner heller ikke denne informasjonen på nettsidene der.

Om du har anledning til å sende meg en e-post om hvor denne informasjonen befinner seg hadde jeg satt stor pris på det. Dette for at vi skal kunne løse feilinformasjonen slik at det i fremtiden ikke blir noen misforståelser. Du kan gjerne sende meg en e-post på dalila.ulriksen@olavthon.no

Håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake.
Alt godt,
    kr 3 466
    kr 4 540
1.3 km fra Thon Hotel Slottsparken
Frokost inkludert
Our lounge area on the second floor
kr 1 016
1.4 km fra Thon Hotel Slottsparken
Bar/lounge
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 26. juli 2020

Hyggelig betjening store og fine rom bra renhold og meget bra frokost
Et hotell vi kommer til og bruke igjen og trygt kan anbefale til venner og familie.
Meget bra beliggenhet, parkering kan være en utfordring.

Takk, trondstange
Dalila Ulriksen, Daglig leder på Thon Hotel Slottsparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Kjære Trondstange,

Tusen hjertelig takk for en så hyggelig tilbakemelding!
Det er svært hyggelig å lese om ditt opphold hos oss på Thon Hotel Slottsparken.
Da er det ekstra hyggelig å lese at vi leverer der vi skal.

Varmt velkommen tilbake ved en senere anledning og riktig god fortsettelse på sommeren!

Alt godt,

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Utested i kjelleren som virkelig holder det gående med karaoke, allsang og mye bass. Fikk forsikringer om at støyen skulle avta etter 23.00, men da startet nachspielet og lyden ble satt opp et par hakk.

Store, fine og ryddige rom, men bråk og støy helt til det blir morgen trekker ned.

Vil du være med på festen er dette hotellet, søker du ro og vil sove, velger du et annet hotell

1  Takk, perofs

Hei Perofs og tusen takk for din tilbakemelding!

Jeg beklager virkelig at du ikke fikk den opplevelsen du forventet denne gangen. Det er fryktelig leit å høre om støy fra cafe som påvirket deres nattesøvn. Jeg kan forsikre dere at denne cafeen ikke er en del av hotellet og er uavhengig utleier i samme gård. Vår resepsjon er 24 timer til stedet og bistår gjerne med å rette det som måtte forstyrre opphold så lenge vi får beskjed om det.
Alltid best å kontakte oss under oppholdet så gjør vi vårt ytterste for å rette det som ikke stemmer og du får et så behagelig opphold som mulig mens du er vår gjest.
Tilbakemeldingen deres vil selvsagt tas videre med utleier, og vi setter pris på at du har tatt deg tid til å skrive til oss.

På den positive siden er det svært hyggelig å lese at du syns våre hotellværelser er store og fine.

Vi håper at vi får ønske deg hjertelig velkommen tilbake til oss igjen.
Vennlig hilsen,

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Stort og fint familierom. Rent. Stille område. Blide og hyggelige ansatte. Ville dratt tilbake. Eneste som var et minus, var den glutenfrie maten til frokosten. Det var veldig stusselig utvalg i forhold til andre hoteller jeg har vært på.

Takk, qwerttyuiioopp
Dalila Ulriksen, Daglig leder på Thon Hotel Slottsparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Kjære Qwerttyuiioopp,

Tusen hjertelig takk for en svært hyggelig tilbakemelding. Det gleder oss meget å lese at våre ansatte blir trekt frem positivt.
Når det kommer til glutenfri utvalg har jeg fått snakket med vår Kjøkkensjef som takker for tilbakemeldingen. Det er nettopp tilbakemeldinger som gjør oss bedre. Vi skal fremover jobbe med å utvikle vår allergistasjon til det bedre med flere utvalg.

Vi håper å kunne ønske deg hjertelig velkommen i nærmeste fremtid.

Fortsatt god sommer,

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Frokostpersonalet hadde helt tydelig for mye å gjøre. Opptil 1 time ventetid på frokost. Kjefting mellom personale ved frokost. Oppvaskmaskin på rom ikke ryddet ut av ved innsjekk. Utfordringer med å få benyttet bonuspoeng. Rett og slett feil i systemet ved bestilling. Fikk beskjed om at vi burde ringt kundeservice i forkant ved bestilling. Thon ville ikke rette opp i etterkant i resepsjonen. Ringte kundeservice i etterkant, men de kunne heller ikke hjelpe. Bare halveis rom-rydding av servicepersonale. Rom var ikke klart når vi ankom hotellet ved innsjekk kl 16(!). Måtte vente i lobby, og etterspørre status etter en stund, for da var vi tydeligvis avglemt. For 3000 pr natt for en junior-suite forventer man bedre service og oppfølging. Rommet/leiligheten var fint og stort forøvrig.

Takk, 912larsd

Kjære 912larsd,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å skrive en ærlig og utfyllende tilbakemelding på ditt siste opphold hos oss.
Vi setter stor pris på alle tilbakemeldinger da disse er med på å gjøre oss bedre!

Det er svært trist å lese opplevelser dere hadde under frokosten. Vi er dessverre kjent med at det var lang vente tid perioden vi måtte overholde restriksjonen ved å servere A la Carte frokost. Vi hadde over 500 gjester til frokost med kapasitet til maks 100 om gangen i vår spise sal. Dette førte til at det både ble lang ventetid på å få sette seg ned samt får servert maten. Per tid har vi endelig fått tillatelsen til å servere bufeet igjen og er tilbake i kjent stil ved å servere en god og smaksrik frokost opplevelse.

Når det kommer til renhold vil dette selvsagt tas videre med respektiv avdeling. Det er svært beklagelig at dere måtte vente til kl 16:00 med inn-sjekk når det i utgangspunktet garanteres kl 15:00.

Ved uttak av bonuspoeng skal dette gjøres via våre nettsider, medlems-service eller direkte til det hotellet en ønsker å bo på. Walk-in bestillinger kan dog ikke betales med poeng. Hver måned avsettes det et begrenset antall hotellrom for bonusuttak. Det kan dermed være ledige rom i andre priskategorier selv om rom avsatt til bonusuttak er fullbooket slik det var denne gang for kategorien dere hadde bestilt.
Deres første natt var bestilt gjennom Tusenfryd-pakke, disse er det dessverre ikke anledning til å betale med poeng.
Ønsker de å lese mer om uttak av poeng kan du gjerne følge denne linken: https://www.thonhotels.no/thon-discovery/betingelser/uttak-av-poeng/

Jeg hadde satt svært stor pris på å få høre litt mer spesifikt om dine opplevelser i resepsjonen.
Dersom du vil kontakte meg direkte, hadde jeg vært takknemlig for det, dalila.ulriksen@olavthon.no

Jeg håper at dere vil gi oss en ny sjanse for å bevise at Slottsparken er ett godt valg for dere!

Fortsatt god sommer,

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Beliggenhet og rom var Ok. Frokosten var en katastrofe! Vi ventet over 2 timer på frokost, ja 2 timer! Helt ufattelig! Vi etterspurte 5 ganger av ulike servitører og fikk beskjed om at den var på vei. Etter 1 time og 40 min fikk vi tilbud om yoghurt med müsli mens vi ventet. Da frokosten endelig kom fikk vi ikke det vi hadde bestilt. Tenk å sitte 2 timer med barn å vente på frokost!! Vi skulle videre til Tusenfryd, og istedenfor å komme tidlig kom vi dit mye senere enn om vi hadde dratt hjemmefra. Vi fikk kompensasjon på 185,- for «tort og svie». Latterlig!!

1  Takk, Stalheim80
Dalila Ulriksen, Daglig leder på Thon Hotel Slottsparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Kjære Stalheim80,

Takk for din åpne og ærlige tilbakemelding om deres opphold.
Vårt overordnede mål er yte fantastisk service og skape minnerike overnattinger for alle våre gjester. Ut ifra din tilbakemelding er det dessverre tydelig at det ikke var alt som gikk like bra da du bodde hos oss, noe vi beklager på det sterkeste.
Det er svært trist å lese om deres opplevelser med frokosten og den lange ventetiden.
Vi har dessverre vært i en utfordrende tid med Covid-19 restriksjoner , hvor frokost var servert som A la carte for over 500 gjester hver morgen. Det ble med dette lang ventetid på både bordsetting, bestilling og servering. I dag har vi derimot vært så heldige og fått gått over til bufeet servering igjen slik at vi sammen med våre medarbeidere kan tilby en god frokostopplevelse vi er kjent for til alle våre gjester.
Når det kommer til kompensasjonen var denne for frokosten. Selvsagt syns vi ikke at dere skulle betale for frokost etter den lange ventetiden.

Jeg håper at du i fremtiden vil gi oss en ny sjanse for å bevise at vi er ett hotell verdt å komme tilbake til.
Riktig god fortsettelse på sommeren!

Vennlig hilsen,