2 personer ser på dette hotellet
Booking.comUSD 222
FindHotelUSD 169
Agoda.comUSD 234
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk beliggenhet, og kort avstand til alt. Hadde en fantastisk flott tur og et fantastisk flott hotell opplevelse . Rommene var helt perfekt store og god inneklima gjorde at nattesøvnen ble bra . Anbefales på det sterkeste

Takk, Liverpaal
Dalila Ulriksen, Eier på Thon Hotel Slottsparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2021

Kjære Pål Erik,

Hjertelig takk for en fantastisk hyggelig tilbakemelding! Det varmer virkelig å lese din begeistring for huset vårt. Vi er svært glad for at kjæresteturen deres var vellykket- og vi ønsker dere mange flere i fremtiden.

Vi gleder oss til å få ønske dere velkommen tilbake i nær fremtid.

Vennlig hilsen

Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Hotellet ligger veldig godt plassert i forhold til å bevege seg rundt i Oslo. Hyggelig velkomst og fint rom med med balkong ut mot bakgården slik st det var stille og rolig. Rommet var rent ryddig og med en liten kjøkkenkrok.
Frokosten var også helt topp med godt utvalg, friske grønnsaker og varm mat.
Anbefales

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, lasser284
Dalila Ulriksen, Eier på Thon Hotel Slottsparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2021

Kjære Lasse,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og top score!
Veldig hyggelig å lese at hotellet og våre ansatte stod til forventingene og mer til. Slike tilbakemeldinger gir oss masse positiv energi og arbeidsglede til å fortsette vårt gode arbeid med å skape de beste gjesteopplevelsene!

Fortsatt god sommer og hjertelig velkommen tilbake!

Vennlig Hilsen,

Anmeldt 22. juni 2021

Jeg fikk det fineste singel-rommet jeg har sett, med egen kjøkkenkrok og veranda, følte meg som dronning rett ved slottsparken og naboen til kongen. Følte jeg levde i luksus og jeg slappet av så godt på rommet.

Romtips: Jeg bodde i 8. etasje og fikk egen veranda, det føltes veldig lukseriøst.
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, 473siriw

Kjære Siri,
Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding her på TripAdvisor.

Det er svært hyggelig å se at du sitter igjen med et positivt inntrykk av vårt hotell, og at du fremhever vår beliggenhet.
Det gleder meg spesielt å lese at du følte deg som dronning hos oss!

Vi jobber kontinuerlig med å skape gode opplevelser for våre gjester, og det er flott å se at dette blir lagt merke til.

Jeg håper vi får gleden av å ha deg som gjest hos oss ved en senere anledning.

Alt godt,

Anmeldt 8. juni 2021

Meget bra utstyrt og beliggende leilighet i 7 etg anbefales. Det trekker noe ned på varme dager at ventilasjon ikke er tilstrekkelig mot soloppvarmin hele dagen og ettermiddagen.
Hotellet har ganske bra frokost bortsett fra at det ikke finnes ekte smør, og betjeningen visste ikke forskjell på margarin og smør. Dette må være en skikkelig "glipp" - det er helt forskjellig fra andre Thon-hotell jeg har bodd på

Romtips: Rom 701 er stort og flott med fin utsikt til Slottsparken og Oslo
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Torebisg
Dalila Ulriksen, Eier på Thon Hotel Slottsparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juni 2021

Kjære Tore,
Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding her på Tripadvisor!
Vi har hatt en gjennomgang på denne "smør-situasjonen" og skal aldri være noe usikkerhet igjen, det lover vi :)

Fortsatt god sommer- og velkommen tilbake til oss og frokost med ekte smør.

Vennlig hilsen,

Anmeldt 5. juni 2021 via mobile enheter

Bra frokost, lite bemanning. Mye var tomt. Bra rengjøring
på rommet. Savner minibar med noe kaldt å drikke. Sentral beliggenhet.
Du kan gå til alt i sentrum. Hyggelig betjening. Litt mye søppel ved inngangen. Ikke noe hyggelig inngangsparti.

Dato for oppholdet: mai 2021
Reisetype: Reiste alene
Takk, AshildBrestrup
Dalila Ulriksen, Eier på Thon Hotel Slottsparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juni 2021

Kjære Ashild Brestrup,

Tusen takk for ditt opphold og for at du gir oss en tilbakemelding her på TripAdvisor.
Det er trist med disse avvikene som du har bemerket deg- men igjen, så er vi takknemlige for at du gir beskjed slik at vi vet hvor vi trenger å sette fokus på. Jeg tar personlig "gjeste veien" hver dag jeg kommer på jobb for å forsikre meg at det det ser fint og innbydende ut. Men, ut i fra din tilbakemelding bør jeg nok innføre flere runder enn hva jeg har nå.
Vi har kjøleskap / minibar kjøleskap på hotellværelsene men ikke med innhold- derimot kan man kjøpe kald drikke og snacks i resepsjonen.
Det gleder med å lese at du opplevde vårt personal hyggelig og håper absolutt at du kommer å besøker oss igjen.

Ønsker deg en god sommer!

Vennlig hilsen