TripadvisorUSD 169
FindHotelUSD 169
Agoda.comUSD 234
Anmeldt 14. juli 2021

Leilighetshotell er topp for familier! Vi hadde en romslig 3-roms (301). Rent og pent og godt utstyrt med kjøkken, komfyr og mikro. Ypperlig for litt rask mat etter en lang dag. God og variert frokostbuffé med bra kontroll på smittevern også med mye folk. Hotellet er svært sentralt, med trikk og T-bane rett i nærheten. Anbefales virkelig!

Takk, Per Morten B
Dalila Ulriksen, Eier på Thon Hotel Slottsparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Kjære Per Morten B,

Varmt takk for en fantastisk hyggelig tilbakemelding! Det varmer virkelig å lese din begeistring for huset vårt og at valget av Slottsparken var topp for deres familie.
Vi gleder oss til å få ønske dere velkommen tilbake i nær fremtid.

Vennlig Hilsen

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Serviceinnstilte ansatte. Veldig god frokost!Rent og ryddig på hotellrommet. Stor og god plass med kjøkken
, balkong og bord m/ stoler.Litt utsikt over Oslo by! Vil virkelig anbefale å ta turen innom. Kot avstand til det meste i sentrum av Oslo.

Takk, jennyliann

Kjære Jennyliann,

For en fantastisk hyggelig tilbakemelding du har skrevet!
Denne tilbakemeldingen kommer til å glede mange i teamet.

Ønsker deg en fantastisk sommer så håper jeg vi kan få gleden av å ønske deg velkommen tilbake om ikke så lenge!

Vennlig hilsen,

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Bra hotell, god frokost, VELDIG god service og ikke mins sentralt! Om du skal bo i Oslo og vil bo sentralt, anbefales dette hotellet på det sterkeste. Med vennlig hilsen en som har bodd veldig mye på hotell

Takk, frankhX4910JO
Dalila Ulriksen, Eier på Thon Hotel Slottsparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2021

Kjære Frank,

For en fantastisk tilbakemelding! Takk for at trekker fremm vårt personal og ikke minst vårt flotte hotell.
Vennlige smil og service i alle ledd er målet hver eneste dag, i hvert eneste gjestemøte. Når du er hos oss skal du føle deg litt spesiell, og det håper vi så inderlig at du gjorde ved ditt siste besøk.

Varmt velkommen tilbake og riktig god fortsettelse på sommeren.

Vennlig Hilsen

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk beliggenhet, og kort avstand til alt. Hadde en fantastisk flott tur og et fantastisk flott hotell opplevelse . Rommene var helt perfekt store og god inneklima gjorde at nattesøvnen ble bra . Anbefales på det sterkeste

Takk, Liverpaal

Kjære Pål Erik,

Hjertelig takk for en fantastisk hyggelig tilbakemelding! Det varmer virkelig å lese din begeistring for huset vårt. Vi er svært glad for at kjæresteturen deres var vellykket- og vi ønsker dere mange flere i fremtiden.

Vi gleder oss til å få ønske dere velkommen tilbake i nær fremtid.

Vennlig hilsen

Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Hotellet ligger veldig godt plassert i forhold til å bevege seg rundt i Oslo. Hyggelig velkomst og fint rom med med balkong ut mot bakgården slik st det var stille og rolig. Rommet var rent ryddig og med en liten kjøkkenkrok.
Frokosten var også helt topp med godt utvalg, friske grønnsaker og varm mat.
Anbefales

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, lasser284
Dalila Ulriksen, Eier på Thon Hotel Slottsparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2021

Kjære Lasse,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og top score!
Veldig hyggelig å lese at hotellet og våre ansatte stod til forventingene og mer til. Slike tilbakemeldinger gir oss masse positiv energi og arbeidsglede til å fortsette vårt gode arbeid med å skape de beste gjesteopplevelsene!

Fortsatt god sommer og hjertelig velkommen tilbake!

Vennlig Hilsen,