2 personer ser på dette hotellet
Booking.comUSD 225
FindHotelUSD 171
Trip.comUSD 185
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Vi feiret 17mai her i et Oslo i lockdown,og det var viktig for oss med et hotell som hadde litt plass vi kunne oppholde oss på . Vi hadde to business rom ,store fine rom med masse plass . Vær oppmerksom på at det også er disse rommene de tillater hund på ,så reiser man med hund må man booke business rom.
Badet var veldig lite i forhold til resten av rommet ,men et stort pluss for sittegruppe og lite kjøkken .
Vi hadde alt vi trengte ,og hotellet ligger nesten i Slottsparken ,veldig sentralt .
De ansatte var veldig imøtekommende og smilende . Frokosten var god ,og 17 mai frokosten helt nydelig . Vi kommer gjerne tilbake .

Dato for oppholdet: april 2021
1  Takk, Cirkeline74
Dalila Ulriksen, Eier på Thon Hotel Slottsparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Kjære Cirkeline74,

Tusen takk for at du valgte å feire 17.mai med oss, og for denne flotte og detaljerte tilbakemeldingen! Jeg håper feiringen var god selv etter omstendighetene med lockdown.

Det gleder meg å lese at dere trekker frem både de ansatte og frokosten og det gir oss en enorm motivasjon.

Vi håper å se deg snart- og kanskje også neste 17-mai?
Fortsatt god sommer,

Hilsen fra alle i Team Slottsparken

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Rommet var stort og godt med veldig gode senger, kjempefint bad og kjøkken. Frokosten -upåklagelig. En natt hadde vi noen unge naboer som spilte musikk midt på natten, vi tok en tlf ned til døgnåpen resepsjon og sa i fra, fem minutter etterpå var det stille fra rommet ved siden av. Ved ankomst virket ikke TV’n vår på rommet- fikk byttet rom umiddelbart. Personalet her er altså ikke treige med å få ting gjort, de hører deg og ser deg. Sist men ikke minst: dette hotellet er så RENT! Vaskepersonalet gjør en fremragende jobb for sine gjester og er det noe vi setter pris på så er det å bo på et skinnende rent hotel- det er Hotel Slottsparken. Vi kommer tilbake.

Takk, 186lisev
Dalila Ulriksen, Eier på Thon Hotel Slottsparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Kjære Lise,

Varmt og hjertelig takk for fantastisk tilbakemelding! Jeg må innrømme at det varmer spesielt å lese dine tilbakemeldinger om mine kolleger. Jeg kan love deg at jeg allerede har delt dine oppløftende ord med teamet.

Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning

Vennlig Hilsen

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Veldig greit og stort familie/business rom med dobbelseng og sovesofa til barna. Greit vedlikehold og renhold. Kjempegod frokost.

Minus var at det manglet aircondition, og var vanskelig å få luftet ut. Kombinert med tropenatt ble det uutholdelig varmt.

God og relativt rolig plassering, alltid masse ledige sparkesykler rett utenfor.

Romtips: Noen få parkeringsplasser ved hotellet, ellers en del parkeringshus rett i nærheten
Takk, Voyage02133380024

Kjære KR,

Hjertelig takk for din tilbakemelding her på TripAdvisor.
Fantastisk å lese at du var så fornøyd med frokosten.

Vi har hatt noe fantastisk vært i Oslo, og forstår at det til tider kan bli noe varmt på hotellet.
Vår sentrale luftsystem er innstilt til det kaldeste disse måneder - men med tropenetter kan det allikevel bli varmt.

Ønsker deg en fantastisk sommer så håper jeg vi kan få gleden av å ønske deg velkommen tilbake om ikke så lenge!

Vennlig Hilsen ,

Anmeldt 14. juli 2021

Leilighetshotell er topp for familier! Vi hadde en romslig 3-roms (301). Rent og pent og godt utstyrt med kjøkken, komfyr og mikro. Ypperlig for litt rask mat etter en lang dag. God og variert frokostbuffé med bra kontroll på smittevern også med mye folk. Hotellet er svært sentralt, med trikk og T-bane rett i nærheten. Anbefales virkelig!

Takk, Per Morten B

Kjære Per Morten B,

Varmt takk for en fantastisk hyggelig tilbakemelding! Det varmer virkelig å lese din begeistring for huset vårt og at valget av Slottsparken var topp for deres familie.
Vi gleder oss til å få ønske dere velkommen tilbake i nær fremtid.

Vennlig Hilsen

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Serviceinnstilte ansatte. Veldig god frokost!Rent og ryddig på hotellrommet. Stor og god plass med kjøkken
, balkong og bord m/ stoler.Litt utsikt over Oslo by! Vil virkelig anbefale å ta turen innom. Kot avstand til det meste i sentrum av Oslo.

Takk, jennyliann

Kjære Jennyliann,

For en fantastisk hyggelig tilbakemelding du har skrevet!
Denne tilbakemeldingen kommer til å glede mange i teamet.

Vennlig hilsen,