2 personer ser på dette hotellet
Booking.comUSD 224
FindHotelUSD 170
Agoda.comUSD 235
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Dette var en overraskende positiv opplevelse og et hotell vi gjerne besøker igjen. Beliggenheten var topp, med kort vei til det meste i byen. Fant parkering i kvartalet rundt hotellet,så det var heller ikke noe problem. Virket som hotellet var ganske ny-oppusset for her virket det som mye var nytt både på rommene og ellers. Vårt rom var romslig med både en lite sofa, en stol og et bord. Fikk rom mot bakgård,uten støy. Fantastisk frokost i et lokale hvor smittevern ble tatt på alvor. Det eneste minuset var at vi antakelig var uheldig med hvem som hadde gjort rent rommet vårt. Fettete fingeravtrykk både på håndtak, på døra og på såpedispenser. I tillegg noen ekle flekker på parkettgulv som tydelig ikke var rengjort skikkelig. Hadde ellers gitt topp score for dette oppholdet

Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, TomHarald
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Fryktelig sted! Rommet var ikke i nærheten likt bildet på forhånd. Skittent og stygt med en ekkel lukt både i ganger og på rommet. Dårlige senger med en ekstraseng som nesten kollapset. Veldig lite bad. Altfor mange folk og kaos under frokosten. Ingen rengjøring gjennom oppholdet. Umulig å få tak i heis så vi endte opp med å bære bagasjen. Røyking i inngangspartiet. Dette er en av de aller verste hotellopplevelsene noensinne.

Takk, Trine Gravdal L
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

For meg var det et perfekt opphold. God service, fine rom og rene rom, god frokost, ligger perfekt til med handle gate, slottsparken, sentralt til sentrum, rolig område uten for mye støy, balkongene trenger et lite løft

Reisetype: Reiste alene
Takk, MariH536
Dalila Ulriksen, Eier på Thon Hotel Slottsparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Kjære MariH536,

Varmt og hjertelig takk for en så flott tilbakemelding!
Ordentlig herlig å lese at opplevelsen deres på Thon Hotel Slottsparken ble så bra! Det gleder oss masse!

Vi håper på mange flere besøk etterhvert. Varmt velkommen tilbake ved en senere anledning.

Vennlig hilsen,
Dalila Ulriksen
Resepsjonssjef

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Vi feiret 17mai her i et Oslo i lockdown,og det var viktig for oss med et hotell som hadde litt plass vi kunne oppholde oss på . Vi hadde to business rom ,store fine rom med masse plass . Vær oppmerksom på at det også er disse rommene de tillater hund på ,så reiser man med hund må man booke business rom.
Badet var veldig lite i forhold til resten av rommet ,men et stort pluss for sittegruppe og lite kjøkken .
Vi hadde alt vi trengte ,og hotellet ligger nesten i Slottsparken ,veldig sentralt .
De ansatte var veldig imøtekommende og smilende . Frokosten var god ,og 17 mai frokosten helt nydelig . Vi kommer gjerne tilbake .

Dato for oppholdet: april 2021
1  Takk, Cirkeline74
Dalila Ulriksen, Eier på Thon Hotel Slottsparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Kjære Cirkeline74,

Tusen takk for at du valgte å feire 17.mai med oss, og for denne flotte og detaljerte tilbakemeldingen! Jeg håper feiringen var god selv etter omstendighetene med lockdown.

Det gleder meg å lese at dere trekker frem både de ansatte og frokosten og det gir oss en enorm motivasjon.

Vi håper å se deg snart- og kanskje også neste 17-mai?
Fortsatt god sommer,

Hilsen fra alle i Team Slottsparken

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Rommet var stort og godt med veldig gode senger, kjempefint bad og kjøkken. Frokosten -upåklagelig. En natt hadde vi noen unge naboer som spilte musikk midt på natten, vi tok en tlf ned til døgnåpen resepsjon og sa i fra, fem minutter etterpå var det stille fra rommet ved siden av. Ved ankomst virket ikke TV’n vår på rommet- fikk byttet rom umiddelbart. Personalet her er altså ikke treige med å få ting gjort, de hører deg og ser deg. Sist men ikke minst: dette hotellet er så RENT! Vaskepersonalet gjør en fremragende jobb for sine gjester og er det noe vi setter pris på så er det å bo på et skinnende rent hotel- det er Hotel Slottsparken. Vi kommer tilbake.

Takk, 186lisev
Dalila Ulriksen, Eier på Thon Hotel Slottsparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Kjære Lise,

Varmt og hjertelig takk for fantastisk tilbakemelding! Jeg må innrømme at det varmer spesielt å lese dine tilbakemeldinger om mine kolleger. Jeg kan love deg at jeg allerede har delt dine oppløftende ord med teamet.

Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning

Vennlig Hilsen
Dalila Ulriksen