kr 1 415
    kr 894
  • Priceline
1.2 km fra Thon Hotel Slottsparken
Gratis Wi-Fi
Our lounge area on the second floor
kr 978
  • Priceline
Bar/lounge
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Veldig positivt med rom med egen sovealkove og altan. Gode senger. Svært rikholdig og god frokost i koselig frokostsal. Veldig hyggelig betjening. Hotellet overrasket mye i forhold til prisen og den kjedelige utsiden.

Takk, sturlej2021
Dalila Ulriksen, Eier på Thon Hotel Slottsparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2021

Hei Sturle.

Tusen hjertelig takk for både den hyggelige tilbakemeldingen og for den fantastiske scoren!
Det varmer godt å lese at oppholdet innfridde på alle aspekter, dette blir hyggelig å dele med resten av vårt team.

Håper vi får muligheten til å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Med Vennlig Hilsen
Tina Fet
Frokostansvarlig

Anmeldt 11. august 2021

Hyggelige personale ble godt tatt imot og ga oss god info, Veldig god frokost stort utvalg.
Veldig bra rom/leilighet med kjøkken og stor stue og gode sofaer.
Hotellet har god beliggenhet.
Fint trim rom med bra utstyr.

Takk, tompetterj2021

Hei Tom Petter.

Tusen takk for din tilbakemelding, og herlighet så stas med topp score!

Vi er veldig glad i alle våre gjester og jobber hver dag for at alle skal ha en god opplevelse når de besøker oss. Derfor blir vi ekstra glade når vi leser at dette har vi oppnådd.
Ekstra hyggelig for meg å lese at du er så godt fornøyd med vår frokost.

Håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake en annen gang.

Med Vennlig Hilsen
Tina Fet
Frokostansvarlig

Anmeldt 8. august 2021

Hotellet logg midt i det sentrale Oslo. Fine rom og kjempehyggeleg personal. God frokost. Hotellet kunne gjerne hatt tilbod om mat til kvelden, for det er mange som bur der som er på arbeidsreise og ikkje har lyst til å gå ut på kvelden.

Takk, Geir Sverre B
Dalila Ulriksen, Eier på Thon Hotel Slottsparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2021

Kjære 139geirb,

Tusen takk for fantastisk hyggelig tilbakemelding! Ordentlig herlig å lese at opplevelsen ble så bra og at vi klarte å leve opp til forventningene dine gjeldende service og overnattingsopplevelsen.
Vi hadde en kort periode mulighet for take away laget i vår frokostrestaurant- men det var dessverre minimalt med etterspørsel den tiden prosjektet var utført at vi har lagt det noe på vent. Du skal dog ikke se bort i fra at det kommer på banen igjen:)

Vi håper det blir mange flere besøk etterhvert.
Varmt velkommen tilbake ved en senere anledning.

Vennlig hilsen,
Dalila Ulriksen
Resepsjonssjef

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Dette var en overraskende positiv opplevelse og et hotell vi gjerne besøker igjen. Beliggenheten var topp, med kort vei til det meste i byen. Fant parkering i kvartalet rundt hotellet,så det var heller ikke noe problem. Virket som hotellet var ganske ny-oppusset for her virket det som mye var nytt både på rommene og ellers. Vårt rom var romslig med både en lite sofa, en stol og et bord. Fikk rom mot bakgård,uten støy. Fantastisk frokost i et lokale hvor smittevern ble tatt på alvor. Det eneste minuset var at vi antakelig var uheldig med hvem som hadde gjort rent rommet vårt. Fettete fingeravtrykk både på håndtak, på døra og på såpedispenser. I tillegg noen ekle flekker på parkettgulv som tydelig ikke var rengjort skikkelig. Hadde ellers gitt topp score for dette oppholdet

1  Takk, TomHarald
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Fryktelig sted! Rommet var ikke i nærheten likt bildet på forhånd. Skittent og stygt med en ekkel lukt både i ganger og på rommet. Dårlige senger med en ekstraseng som nesten kollapset. Veldig lite bad. Altfor mange folk og kaos under frokosten. Ingen rengjøring gjennom oppholdet. Umulig å få tak i heis så vi endte opp med å bære bagasjen. Røyking i inngangspartiet. Dette er en av de aller verste hotellopplevelsene noensinne.

Takk, Trine Gravdal L