Booking.comUSD 224
eDreamsUSD 224
Trip.comUSD 184
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Familie på 4 i en tre-roms leilighet med kjøkken, bad og toalett. Svært gode senger og utsøkt frokost. Hyggelig betjening. Generelt rent og pent. Anbefales på det sterkeste, da man også bor sentralt i byen.

Takk, brittjeanetteh2021
Dalila Ulriksen, Eier på Thon Hotel Slottsparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2021

Hei Britt Jeanett!

Hjertelig takk for fantastisk hyggelig tilbakemelding og ikke minst for anbefalingen!
Vi er svært glade for at dere hadde et flott familieopphold hos oss og vi håper vi kan ønske dere velkommen tilbake om ikke så altfor lenge.

Det varmer godt å lese tilbakemeldinger som dette og denne skal jeg ta med meg tilbake til resten av teamet vårt.

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Sentralt plassert hotell. Hyggelig betjening og god service. Litt upersonlige rom, var tillatt med dyr. Vi hadde en stor 3 -roms leilighet/rom som passet en familie på 5 utmerket. Hotellet begynner kanskje å bli litt slitent med tanke på innredning osv. Totalt sett en god opplevelse.

Takk, R0aldH
Dalila Ulriksen, Eier på Thon Hotel Slottsparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. januar 2022

Hei Roald:

Tusen takk for din tilbakemelding.
Det er hyggelig å lese du var fornøyd med ditt hos oss, ekstra stas at du løfter frem personalet vårt. Vet at de jobber hver dag for å skape gode opplevelser for våre gjester, og da er det jo ekstra stas når vi får bekreftet at de har skapt dette.

Angående rommet er det jo så klart godt å høre at dere var fornøyd med størrelsen når dere var hele familien på tur og hadde med dere en firbent venn. Så klart et det trist å lese at dere opplevde rommet som upersonlig, så dette tar vi til oss og vil se hva vi kan få gjort med dette.

Vi håper at vi får muligheten til å ønske dere og deres firbente familiemedlem tilbake ved en senere anledning.

Beste hilsner
Restaurantsjef

Anmeldt 13. august 2021

Vi hadde et superior rom som var et helt ordinært hotelrom, men med en fantastisk flott veranda med utsikt. Utendørs kunne vedlikeholdet med fordel vært mye bedre.
Alt i alt et hyggelig opphold med hyggelig betjening.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, GeirS356
Dalila Ulriksen, Eier på Thon Hotel Slottsparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2021

Hei Geir.

Tusen takk for den gode scoren og for hyggelig tilbakemelding.
Ser at vi ikke helt klarte å få topp score, og dette skyldes vell din kommentar angående vedlikeholdet.
Dette tar vi selvfølgelig til oss og ser på saken.

Det som derimot er koselig å lese er at du alt i alt er fornøyd med oppholdet du hadde hos oss og at du opplevde våre ansatte som hyggelige. Ekstra stas å lese at du ble så godt fornøyd med å få veranda og at du nøt utsikten vi har.

Håper vi får besøk av deg ved en senere anledning.

Varm Hilsen

Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Veldig positivt med rom med egen sovealkove og altan. Gode senger. Svært rikholdig og god frokost i koselig frokostsal. Veldig hyggelig betjening. Hotellet overrasket mye i forhold til prisen og den kjedelige utsiden.

Takk, sturlej2021
Dalila Ulriksen, Eier på Thon Hotel Slottsparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2021

Hei Sturle.

Tusen hjertelig takk for både den hyggelige tilbakemeldingen og for den fantastiske scoren!
Det varmer godt å lese at oppholdet innfridde på alle aspekter, dette blir hyggelig å dele med resten av vårt team.

Håper vi får muligheten til å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 11. august 2021

Hyggelige personale ble godt tatt imot og ga oss god info, Veldig god frokost stort utvalg.
Veldig bra rom/leilighet med kjøkken og stor stue og gode sofaer.
Hotellet har god beliggenhet.
Fint trim rom med bra utstyr.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, tompetterj2021

Hei Tom Petter.

Tusen takk for din tilbakemelding, og herlighet så stas med topp score!

Vi er veldig glad i alle våre gjester og jobber hver dag for at alle skal ha en god opplevelse når de besøker oss. Derfor blir vi ekstra glade når vi leser at dette har vi oppnådd.
Ekstra hyggelig for meg å lese at du er så godt fornøyd med vår frokost.

Håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake en annen gang.