Booking.comUSD 165
FindHotelUSD 131
ZenHotels.comUSD 135
Anmeldt 27. august 2021

Til slutt, etter en 13 måneders Corona-pause, var jeg tilbake med min "familie" i Oslo. Det var igjen et veldig hyggelig opphold med virkelig gode venner. Rommet var flott, som alltid i toppetasjen, med en veranda. Frokost var veldig bra og servicen er enestående. Takk for alt og vennlig hilsen til alle ansatte. Hotellet er sterkt anbefalt !!!

Reisetype: Reiste alene
Takk, DietmarA235
Dalila Ulriksen, Eier på Thon Hotel Slottsparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2021

Hei Dietmar!

Herlighet for en hyggelig tilbakemelding og takk for topp score!
Og takk for den varme anbefalingen av vårt flotte hotel.

Det var veldig hyggelig å få deg på besøk igjen etter så lang tid og godt å lese at du er like fornøyd som alltid med både rom, service og frokost.
Vi gleder oss allerede til du kommer på besøk igjen!

Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig og sentral beliggenhet i nærheten av slottet. Kort vei til det Oslo har å tilby av museer, gallerier ,kollektivtrafikk og handlegater. Fine rom , hyggelig personale og veldig god frokost.,,,,

Takk, 982sivb

Hei 982sivb.

Tusen takk for din tilbakemelding!
Det er hyggelig å lese så mye hyggelig om vårt hotell. Vi har som mål å skape best mulig opplevelser for våre gjester og da er det ekstra hyggelig når vi får bekreftelse på at dette blir innfridd.

Håper vi sees ved en senere anledning.

Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Skulle ha 3-roms leilighet. Men fikk 2-roms. Sovesofa var ikke optimal og ligge på. Så veldig skuffende pga seng. Frokosten er kjempebra. Noe for en hver smak. Hotellet er ellers rent og pent. Fryktelig dårlig at du ikke kan holde av parkeringsplass. Så fikk en elendig forklaring på hvor en finner et trangt parkeringshus som kansje er ledig.

Romtips: Om du trenger parkering må du være tidlig ute!
Takk, tustna79

Hei tustna79.

Tusen takk for din tilbakemelding!

Det er veldig trist å lese at oppholdet ikke ble helt som forventet da dere fikk et annet rom enn det dere i utgangspunktet hadde bestilt. Dette kan komme av høyt antall gjester på huset og at det var nødvendig med en liten omrokering for å få romkabalen til å gå opp. Det er selvfølgelig veldig synd at vi ikke klarte å levere det dere ønsket.
Når det kommer til sovesofa har vi fått flere tilbakemeldinger på dette og vi er på saken for å forbedre det.

Når det kommer til parkering har vi svært begrenset med plass i vår bakgård og høy etterspørsel, og dermed er det ikke mulig å forhånds reservere disse. Vi har 2 parkeringshus i umiddelbar nærhet til hotellet som vi ofte anbefaler når vi ikke har mer kapasitet i vår bakgård.
Dette er parkeringshus som vi ikke har noe direkte tilknytting til, så det er dessverre vanskelig for oss å vite om der er ledig plass eller ei.

Utenom disse uheldige situasjonene ser det ut som om dere hadde et flott opphold ellers.
Det er ekstra hyggelig å lese at dere er svært fornøyd med frokosten vår. Vi jobber hver dag for å skape gode matopplevelser og satser høyt på at alle våre gjester skal få en god start på dagen. Når dette blir innfridd blir vi jo selvfølgelig veldig glade.

Jeg håper at vi sees ved en senere anledning.
Dere er hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Familie på 4 i en tre-roms leilighet med kjøkken, bad og toalett. Svært gode senger og utsøkt frokost. Hyggelig betjening. Generelt rent og pent. Anbefales på det sterkeste, da man også bor sentralt i byen.

Takk, brittjeanetteh2021

Hei Britt Jeanett!

Hjertelig takk for fantastisk hyggelig tilbakemelding og ikke minst for anbefalingen!
Vi er svært glade for at dere hadde et flott familieopphold hos oss og vi håper vi kan ønske dere velkommen tilbake om ikke så altfor lenge.

Det varmer godt å lese tilbakemeldinger som dette og denne skal jeg ta med meg tilbake til resten av teamet vårt.

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Sentralt plassert hotell. Hyggelig betjening og god service. Litt upersonlige rom, var tillatt med dyr. Vi hadde en stor 3 -roms leilighet/rom som passet en familie på 5 utmerket. Hotellet begynner kanskje å bli litt slitent med tanke på innredning osv. Totalt sett en god opplevelse.

Takk, R0aldH
Dalila Ulriksen, Eier på Thon Hotel Slottsparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. januar 2022

Hei Roald:

Tusen takk for din tilbakemelding.
Det er hyggelig å lese du var fornøyd med ditt hos oss, ekstra stas at du løfter frem personalet vårt. Vet at de jobber hver dag for å skape gode opplevelser for våre gjester, og da er det jo ekstra stas når vi får bekreftet at de har skapt dette.

Angående rommet er det jo så klart godt å høre at dere var fornøyd med størrelsen når dere var hele familien på tur og hadde med dere en firbent venn. Så klart et det trist å lese at dere opplevde rommet som upersonlig, så dette tar vi til oss og vil se hva vi kan få gjort med dette.

Vi håper at vi får muligheten til å ønske dere og deres firbente familiemedlem tilbake ved en senere anledning.

Beste hilsner
Restaurantsjef