2 personer ser på dette hotellet
Trip.comUSD 138
StayForLongUSD 154
ZenHotels.comUSD 144
Anmeldt 29. juni 2022 via mobile enheter

Alt var veldig bra. Frokosten var over gjennomsnittlig bra! Rent og pent og hyggelig betjening. Til å være et såpass sentrumsnært hotell var det ingen trafikkstøy å snakke om. Digre TVer med mulighet for å streame eget innhold.

Takk, UncleKjetil
Tina Fet , Eier på Thon Hotel Slottsparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2022

Kjære Kjetil.

Tusen hjertelig takk for den gode scoren og den hyggelige tilbakemeldingen.
Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss.

Vi jobber hver dag for å skape gode hotellopplevelser for alle våre gjester og da er det ekstra hyggelig å lese kommentarer som dette, hvor vi får en bekreftelse på at dette har vi oppnådd.
Ekstra stas er det jo at du løfter frem våre flotte frokost og hyggelige personalet.

Håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 6. juni 2022 via mobile enheter

Hotellet ligger svært sentralt nær Slottsparken, og i gåavstand til Nasjonalteateret togstasjon. Hyggelig betjening, trivelige omgivelser. Ble imponert over frokostsalen. Vi fikk en fantastisk flott frokost . Stort og rikholdig utvalg og ferskt glutenfritt brød!

Takk, Gunn-Heidi K
Tina Fet , Eier på Thon Hotel Slottsparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juni 2022

Kjære Gunn-Heidi.

Herlighet dette var hyggelig å lese! Tusen hjertelig takk for de fine ordne og den gode scoren.
Det er en glede å lese at du løfter frem vår hyggelig betjening og ekstra stas er det å lese at du var så fornøyd med vår frokost.

Vi håper vi snart får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake.

Anmeldt 1. juni 2022 via mobile enheter

Vi ble møtt av smilende og service innstilt personell over alt på hotellet. Rommene var kjempe fine, veldig rene og velholdt. Frokosten var utsøkt og prisen på rommene er også veldig bra. Vi kommer til å dra hit igjen og jeg tror for min del at dette blir mitt faste Thon Hotel i Oslo.

Takk, jannee965
Tina Fet , Eier på Thon Hotel Slottsparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juni 2022

Hei Janne.

Herlighet så hyggelig dette var å lese!
Tusen hjertelig takk for den gode scoren og tilbakemeldingen.

Utrolig hyggelig å lese at du hadde et så bra opphold hos. Ekstra stas at du løfter frem alle våre flotte ansatte, dette skal deles videre med alle avdelinger for jeg vet dette vil bli satt stor pris på.

Vi gleder oss allerede til du kommer tilbake og vi står klare for å ønske deg velkommen.

Anmeldt 30. mai 2022

Jeg kommer ofte tilbake til dette hotellet. Som navnet sier ligger det sentralt ved Slottsparken. Det er alltid hyggelig personale som tar vare på deg. De ordner opp hvis du har glømt igjen brillene dine. Ypperlig frokost. Noen av rommene er svært så romslige, og de er alltid reine og ryddige. Det er en grunn til at jeg har brukt dette hotellet i mange år.

Dato for oppholdet: mai 2022
Takk, Per M
Tina Fet , Eier på Thon Hotel Slottsparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mai 2022

Hei Per.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og topp score.

Vi jobber hver dag for skape gode hotelopplevelser for våre gjester og da er det utrolig hyggelig å lese at vi har klart nettopp dette. Ekstra stas er det jo at du løfter frem frokosten vår og våre flotte ansatte.

Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av vårt hotel og vi gleder oss til allerede til å ønske deg velkommen tilbake.

Anmeldt 30. mai 2022 via mobile enheter

Sentral beliggenhet, god service, trivelig og hjelpsom betjening, flott og nyrestaurert frokostsal med ypperlig mat. Ekstra pluss med tilgang til treningsstudio. Regner med at vi blir en gjenganger når vi skal til Oslo i tiden fremover.

Dato for oppholdet: mai 2022
Takk, Åge Jonny K

Hei Åge.

Tusen hjertelig takk for den gode scoren og hyggelige tilbakemeldingen.
Utrolig stas å lese at du har hatt et så bra opphold hos oss og at du er fornøyd med både beliggenhet, fasiliteter og våre flotte frokost.
Ekstra stas er det jo å lese at du løfter frem våre fantastiske ansatte som jobber hardt for å skape gode opplevelser for alle våre gjester.

Vi gleder oss allerede til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.