kr 1 338
Fullt refunderbart før fre. 8. mar.
kr 1 451
Fullt refunderbart før søn. 10. mar.
Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
Bli belønnet med One Key
Agoda.com
kr 1 246
Enkel og rask bestilling
Anmeldt 21. juli 2022

Hyggelig personale , rent og fint , og store rom , evt leilighet , Utrolig god og variert frokost . Svært sentralt. Var der nå for tredje gang og kommer til å velge dette hotellet på hvert Oslo besøk 👍🌺

Takk, torilla2015
Tina Fet , Eier på Thon Hotel Slottsparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2022

Kjære gjest.

Tusen hjertelig takk for de fine ordene og den gode scoren.
Herlighet, dette var hyggelig lese.

Alle vi i Team Slottsparken jobber hver dag for skape de beste hotellopplevelsene for våre gjester, og da er det så utrolig stas å lese kommentarer som dette som gir oss bekreftelse på at vi har klart nettopp dette.

Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake ved neste Oslo besøk.

Varm Hilsen

Anmeldt 20. juli 2022 via mobile enheter

Fint hotell med sentral beliggenhet.
Fargevalg på vegger og tekstiler er til å bli glade av. Serviceinnstilt personale, gode luftige værelser med gode senger. En utmerket frokost som serveres fram til kl 11:00.
Bedre hotellvalg kan man ikke ta👍🏼

Romtips: Dropp bilen, - ta offentlig transport og nyyyt den sentrale beliggenheten.
1  Takk, Heidi_anita_123456

Kjære Heidi.

Tusen takk for de fine ordene og for den gode score.
Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av vårt hotell.

Må si at det er en glede å lese at du var så godt fornøyd med valg av hotell. Vi jobber hver dag for å skape de beste hotellopplevelsene for våre gjester, og da er det jo ekstra hyggelig å lese at vi har klart nettopp dette.

Håper vi snart får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake.

Anmeldt 20. juli 2022 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening, super frokost med enda hyggeligere og veldig serviceinnstilte betjening!
En av de bedre hotell frokostene jeg har spist.
Rommene var av bra standard. Selvom det er midt i byen, er overraskende lite støy.
Anbefales på det sterkeste!

Takk, Chriztoz

Kjære gjest.

Tusen hjertelig takk for den gode scoren og den hyggelige tilbakemeldingen. Og ikke minst, takk for den sterke anbefalingen!
Setter stor pris på at du har tatt deg tid til å dele dine erfaringer fra våres hotell.

Herlighet for en hyggelig kommentar å lese, dette gjorde dagen min!
Det er så utrolig stas å lese at du er så fornøyd med hotellets beliggenhet, rommene og frokosten.
Ekstra stas å lese er hvor fornøyd du er med alle våre fantastiske medarbeidere - vet dette er en kommentar de kommer til å sette stor pris på å lese.

Jeg håper vi snart får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake.

Varm Hilsen

Anmeldt 9. juli 2022

Hotellet har en flott beliggenhet, ble møtt av hyggelig betjening i resepsjonen, og fikk rom i 8. etasje. Stort og hyggelig rom i gammel stil. Hadde både kjøkken, altan og utsikt over byen. Frokosten hadde et godt utvalg av varm og kald mat. Spesielt fornøyd med Skagenrøra! Kommer gjerne tilbake til dette hotellet.

Dato for oppholdet: juni 2022
1  Takk, ruthhelener2019
Tina Fet , Eier på Thon Hotel Slottsparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2022

Kjære Gjest.

Tusen hjertelig takk for de hyggelige ordene.
Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive en tilbakemelding av ditt opphold hos oss.

Først og fremst er det utrolig hyggelig å lese at du ble så godt tatt imot da du ankom vårt hotel og at du var så godt fornøyd med rommet du fikk.
Også må jeg jo innrømme at det er ekstra stas å lese at er så godt fornøyd med frokosten vår og at du løfter frem vår hjemmelagede skagenrøre.

Alle oss i Team Slottsparken jobber for å skape de beste hotellopplevelsene for våre gjester og da er det jo veldig hyggelig å lese at vi har klart akkurat dette.

Vi ser frem imot til å ønske deg velkommen ved en senere anledning.

Anmeldt 29. juni 2022 via mobile enheter

Alt var veldig bra. Frokosten var over gjennomsnittlig bra! Rent og pent og hyggelig betjening. Til å være et såpass sentrumsnært hotell var det ingen trafikkstøy å snakke om. Digre TVer med mulighet for å streame eget innhold.

Dato for oppholdet: juni 2022
Takk, UncleKjetil
Tina Fet , Eier på Thon Hotel Slottsparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2022

Kjære Kjetil.

Tusen hjertelig takk for den gode scoren og den hyggelige tilbakemeldingen.
Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss.

Vi jobber hver dag for å skape gode hotellopplevelser for alle våre gjester og da er det ekstra hyggelig å lese kommentarer som dette, hvor vi får en bekreftelse på at dette har vi oppnådd.
Ekstra stas er det jo at du løfter frem våre flotte frokost og hyggelige personalet.

Håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.