anita m
5,0 av 5 boblerService
Tina Fet , EierThon Hotel Slottsparken, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 5. juli 2023
Kjære Gjest.

Tusen takk for den gode tilbakemeldingen og de hyggelige ordene.
Det er en glede å se at du hadde et så bra opphold da du besøkte oss og vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å dele dine erfaringer.

Alle oss i Team Slottsparken jobber hver eneste dag for å skape de beste hotellopplevelsene for alle våre gjester, og da er det jo innmari gøy å se at vi har fått til nettopp dette.
Det er så stas å lese at du var så godt fornøyd med både rommet ditt, vår beliggenhet og flotte frokost.
Ekstra stas er det jo å lese at du løfter frem våre fantastiske medarbeidere i din tilbakemelding - dette er noe jeg vet de setter stor pris på å høre.

Vi håper vi får gleden av ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

kr 1 856
  • Expedia.com
    kr 1 235
1.3 km fra Thon Hotel Slottsparken
Bar/lounge
Our lounge area on the second floor
    kr 1 139
    kr 2 383
1.5 km fra Thon Hotel Slottsparken
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 30. juni 2023

Ankom hotellet i regnvær. Fikk et bedre rom enn det jeg hadde bestilt, gratis vann ved ankomst pga THON+. Hyggelig resepsjonist! Kjempegod frokost, kjøleskap og alt var bra. Kan trygt anbefales. Ingenting å klage på oppholdet - faktisk det beste hotellet i Oslo så langt (har besøkt 3-4 fra før)

Dato for oppholdet: juni 2023
Takk, Kennetfosho
Tina Fet , Owner på Thon Hotel Slottsparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2023

Kjære Kennet.

Tusen takk for din tilbakemelding og for de hyggelige ordene. Dette var skikkelig hyggelig lesning!
Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele dine erfaringer fra ditt besøk hos oss.

Alle oss i Team Slottsparken jobber hver dag for å skape de beste hotellopplevelsene for alle våre gjester, og da er det så innmari gøy å lese at vi har fått til nettopp dette.
Det er en sann glede å lese at du hadde et så bra opphold hos oss, også er det jo veldig stas at både anbefaler hotellet videre, skryter av vår frokost og løfter frem en av våre fantastiske resepsjonister i din tilbakemelding.
Dette kan vi annet enn å smile av altså!

Vi håper vi snart får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake til oss her på Thon Hotel Slottsparken.

Anmeldt 4. juni 2023

Det første rommet vi fikk var ikke badet vasket med brukt tyggis på gulvet og pissflekker over hele toalettet. De skulle ordne dette når vi var ute, men det skjedde ingenting. Vi fikk da ett nytt rom. Her var veggene flekkete. Det er flekker på handukene og sengetøyet har gamle brune flekker. Sovesofaen er ikke egnet og ligge på visst du er mer enn 8 år. Vår 10 åring klagde på at den var ond og ligge på.

Dato for oppholdet: juni 2023
Takk, Trygve G
Tina Fet , Eier på Thon Hotel Slottsparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juni 2023

Kjære gjest.

Tusen takk for din tilbakemelding.
Vi er avhengige av tilbakemeldinger fra alle våre gjester slik at vi kan forbedre og utvikle oss, så dette setter vi stor pris på.

Først og fremst vil jeg bare beklage for den opplevelsen du hadde da du besøkte oss.
Her ser jeg at våre rutiner har sviktet og det er absolutt langt fra den kvaliteten og standarden vi jobber for å levere til alle våre gjester.
Alle oss i Team Slottsparken jobber hver dag for å skape de beste hotellopplevelser for alle våre gjester, og da tar vi det på største alvor når vi ikke klarer å levere på dette.

Din tilbakemelding er sendt til vår renholdsavdeling, slik at de kan gå gjennom sine rutiner og kvalitetessikre at avvik som dette ikke skjer i fremtiden.
Ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg slik at vi kan diskutere saken videre, så gjerne kontakt med på:
tina.branden.fet @olavthon.no

Beklager igjen for den opplevelsen du hadde da du besøkte oss.
Jeg håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning, slik at vi får muligheten til å rette opp ditt inntrykk av oss.

Anmeldt 30. mai 2023

Fint å gå i Slottsparken og Frognerparken, gåavstand til Oslo s, Operaen og Aker Brygge. Spiste Pitzza m/ øl på Kulturkafeen rett ovenfor hotellet.
Hyggelig betjening, god service.

Eneste minus - toalett skålen bar merke av nylig brukt. Meldte fra i resepsjonen

Romtips: Hadde rolig rom mot bakgården - helt ok... rolig sov godt
Dato for oppholdet: mai 2023
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, reidunn2017

Kjære Reidun.

Tusen takk for din tilbakemelding og hyggelige ord.
Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å dele dine erfaringer fra ditt opphold hos oss.

Det er en glede å lese at du hadde et så bra opphold da du besøkte oss.
Alle oss i Team Slottsparken jobber hver dag for å skape de beste hotellopplevelser for alle våre gjester, og da er det innmari gøy å se at vi er på riktig spor.
Det veldig hyggelig å lese at du var så godt fornøyd med både beliggenhet, frokost og våre gode senger.
Ekstra stas er det så klart at du løfter frem våre fantastiske medarbeidere som både serviceinnstilte og hyggelige i din tilbakemelding - det vet jeg alle blir glade for å høre.

Det er dog synd å lese at du opplevde at vårt renhold ikke var av topp kvalitet. Dette er jo langt fra den standarden og kvaliteten vi ønsker og levere, og derfor har jeg sendt din tilbakemelding til vår renholdsavdeling slik at de kan gjennomgå sine rutiner og kvalitetssikre at slike avvik ikke skjer i fremtiden.
Vi beklager for at dette ikke var i orden da du besøkte oss.

Jeg håper vi får muligheten av å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Beste hilsen

Anmeldt 3. mai 2023

Hotellet var helt topp. God frokost. Stort rom. Flott personale. ja, alt som skal til for å få et fint opphold.
Det ligger også veldig greit til, praktisk og sentralt ikke langt fra hverken Karl Johan, eller Bogstadveien - likeså også med transport likeved.

Dato for oppholdet: april 2023
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Vegard E
Tina Fet , Eier på Thon Hotel Slottsparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. mai 2023

Kjære Vegard.

Herlighet, dette var hyggelig å lese!
Tusen takk for de hyggelige ordene og for at du tok deg tid til å dele dine erfaringer fra ditt besøk hos oss.

Alle oss i Team Slottsparken jobber hver dag for å skape gode opplevelser for våre gjester, og da er det så innmari gøy å se at vi har klart nettopp dette.
Veldig stas å lese at du var så godt fornøyd med både rommet, beliggenheten og vår gode frokost. Ekstra stas er det at du løfter frem våre fantastiske medarbeidere.

Vi håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 1. mai 2023

Veldig hyggelig og fint hotell med ypperlig plassering til shopping j Bogstadveien, Karl Johan og tur i Slottsparken. God service fra innsjekk til utsjekk. Bra frokost med godt utvalg og kvalitet. Storkoste oss.

Dato for oppholdet: april 2023
1  Takk, Anita N

Kjære Anita.

Tusen takk for din tilbakemelding og de hyggelige ordene.
Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å dele dine erfaringer fra ditt besøk.

Det er en glede å se at du at du hadde et så bra opphold da du besøkte oss.
Alle oss i Team Slottsparken jobber hver dag for å skape gode opplevelser for alle våre gjester og da er det så innmari gøy å lese at vi har klart nettopp dette.
Også er det jo ekstra stas at du anbefaler vårt hotell videre.

Håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Beste hilsen