Anmeldt 29. oktober 2018

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Mads H, Front Office Manager på Scandic St. Olavs plass, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 uker siden

Anmeldt 24. oktober 2018

Hotellet ligger sentralt, men i et forholdsvis rolig strøk. Rommet (enkeltrom) var veldig fint og senga god. Flott frokost. Noen små minus for spiseplassene under frokosten (spredt, og til dels lave bord).

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Tore M

Kjære Tore M,
Takk for din tilbakemelding!

Det er godt å høre du fikk et fint rom og at frokosten var bra.

Vi håper på snarlig gjensyn,
Velkommen tilbake!

Med vennlig hilsen

yasemin.vurucu@scandichotels.com

Anmeldt 22. oktober 2018

Store rom, hyggelige folk, rent, god frokost og supert å kunne rusle 4 minutt til spikersuppa. Ingen støy fra trafikk her da det ligger langt unna hovedveier, ei heller musikk/barer i nærheten som forstyrret meg. Allikevel ikke langt unnå om en vil til slike steder, da dette jo ligger midt i Oslo sentrum.

Takk, olecwh

Kjære olecwh,

Tusen takk for din tilbakemelding!

Det er veldig gledelig å høre at du har hatt et fint opphold hos oss!
Spesielt hyggelig å høre at vårt personale er hyggelige og frokosten er god.

Vi gleder oss til ditt neste besøk,
Velkommen tilbake!

Med vennlig hilsen