Vio.com
travelup.comUSD 151
Anmeldt 1. november 2018

Pleier å bo på hotellet når jeg besøker Oslo. Alltid hyggelig betjening , bra rom og god frokost. Hotellet ligger sentralt til, og det er kort vei til t-bane og tog. Scandic har et veldig bra konsept som jeg trives med.

Romtips: Room away from traffic.
Takk, 421carstent
Mads H, Front Office Manager på Scandic St. Olavs plass, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2018

Kjære Carsten T,
Tusen takk for din tilbakemelding!

Det er veldig gledelig å høre at du alltid bor hos når du besøker Oslo. Vi setter ekstra pris på å høre at vår betjening er like hyggelige hver gang og at Scandic sitt konsept er bra!

Vi gleder oss til ditt neste besøk!
Hjertelig velkommen tilbake,

Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Med bil til Oslo for å gå på teater. Enkel parkering i kjeller med tilbudspris for et døgn. Hotellet er godt besøkt. Vårt rom var lite men ok for en natt flott bad. Overrasket over et velkomponert frokostbord. Her var det mat for enhver smak. Ferske råvarer og flott tilrettelagt. Smakelig. Ingen grunn for ikke å komme igjen .

Takk, Gwaas

Kjære Gwaas,
Tusen takk for din tilbakemelding!

Det er veldig hyggelig å høre at dere har hatt et fint opphold hos oss og at frokosten var bra.

Vi håper på snarlig gjensyn,
Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 29. oktober 2018

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 24. oktober 2018

Hotellet ligger sentralt, men i et forholdsvis rolig strøk. Rommet (enkeltrom) var veldig fint og senga god. Flott frokost. Noen små minus for spiseplassene under frokosten (spredt, og til dels lave bord).

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
1  Takk, torem988

Kjære Tore M,
Takk for din tilbakemelding!

Det er godt å høre du fikk et fint rom og at frokosten var bra.

Vi håper på snarlig gjensyn,
Velkommen tilbake!