Anmeldt 5 uker siden

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Mads H, Front Office Manager på Scandic St. Olavs plass, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 uker siden

Anmeldt 5. november 2018

Du må være obs på hvilket rom type du vil ha, og om du skal bare sove ei natt eller om du har behov for skrivepult.
Mange av rommene har ikke skrivepult og er innmari små, Jeg måtte jobbe sittende i senga med PC på knærne. Hadde bestilt ordinært singel rom.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Elin S
Mads H, Front Office Manager på Scandic St. Olavs plass, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Hei Elin

Takk for din tilbakemelding vedrørende ditt opphold hos oss. Beklager at du fikk et rom uten skrivepult, slik skal de ikke være, alle våre standard singelrom skal ha en skrivepult. Jeg hadde satt pris på om du kunne kontakte meg direkte slik at vi kunne diskutert dette videre.

Mvh
Mads.hammer@scandichotels.com

Anmeldt 1. november 2018

Pleier å bo på hotellet når jeg besøker Oslo. Alltid hyggelig betjening , bra rom og god frokost. Hotellet ligger sentralt til, og det er kort vei til t-bane og tog. Scandic har et veldig bra konsept som jeg trives med.

Romtips: Room away from traffic.
Takk, 421carstent

Kjære Carsten T,
Tusen takk for din tilbakemelding!

Det er veldig gledelig å høre at du alltid bor hos når du besøker Oslo. Vi setter ekstra pris på å høre at vår betjening er like hyggelige hver gang og at Scandic sitt konsept er bra!

Vi gleder oss til ditt neste besøk!
Hjertelig velkommen tilbake,

Med vennlig hilsen

yasemin.vurucu@scandichotels.com

Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Med bil til Oslo for å gå på teater. Enkel parkering i kjeller med tilbudspris for et døgn. Hotellet er godt besøkt. Vårt rom var lite men ok for en natt flott bad. Overrasket over et velkomponert frokostbord. Her var det mat for enhver smak. Ferske råvarer og flott tilrettelagt. Smakelig. Ingen grunn for ikke å komme igjen .

Takk, Gwaas

Kjære Gwaas,
Tusen takk for din tilbakemelding!

Det er veldig hyggelig å høre at dere har hatt et fint opphold hos oss og at frokosten var bra.

Vi håper på snarlig gjensyn,
Hjertelig velkommen tilbake!

Med vennlig hilsen