Vio.com
ScandicHotels.comUSD 139
Anmeldt 21. november 2018

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Mads H, Front Office Manager på Scandic St. Olavs plass, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2018

Anmeldt 19. november 2018

Veldig sentralt hotell med hyggelig betjening og meget god frokost! Sjekket inn litt for tidlig så vi fikk ikke anledning til å prøve restaurangen. Kommer gjerne tilbake ved en senere anledning . Vil anbefale dette hotellet for et opphold i Oslo!

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Safari21844162752

Kjære Safari21844162752,

Takk for din tilbakemelding.

Det er veldig hyggelig å høre at vår betjening er serviceinnstilte og frokosten falt i smak!
Vi gleder oss til ditt neste besøk,

Hjertelig velkommen tilbake,
Med vennlig hilsen

yasemin.vurucu@scandichotels.com

Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Sentralt i forhold til "der det foregår". Rent og fint og flott frokost. Litt krongletea baderom og minuset er at toilettene er så lavt ned på veggen at folk som enten er veldig høye, brede, kraftige og/eller har litt bevegelsesproblemer i knær/hofter kan få problemer. Slik var også toilettene i fellesarealene, men her kan man selvfølgelig benytte handikaptoilettene. Det ser ut til at baderommene er designet for små folk fra Østen. Det er helt greit at det ikke er all verdens kremer og såper etc på baderommene, men en dusjhette kunne vært kjekt - det koster ikke stort vel?

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Hæge A

Kjære Hæge A,
Takk for din tilbakemelding!

Vi beklager for at dere opplevde rommet deres som lite. Vi har flere forskjellige romtyper med større plass, som for eksempel Superior Extra og Junior Suite.

Vi vil ta din tilbakemelding videre til rett avdeling og undersøke om vi kan skaffe dette.
Ellers er det hyggelig å høre at vår frokost falt i smak!

Vi håper på snarlig gjensyn,
Velkommen tilbake!

Med vennlig hilsen

yasemin.vurucu@scandichotels.com

Anmeldt 7. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 5. november 2018

Du må være obs på hvilket rom type du vil ha, og om du skal bare sove ei natt eller om du har behov for skrivepult.
Mange av rommene har ikke skrivepult og er innmari små, Jeg måtte jobbe sittende i senga med PC på knærne. Hadde bestilt ordinært singel rom.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Elin S
Mads H, Front Office Manager på Scandic St. Olavs plass, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Hei Elin

Takk for din tilbakemelding vedrørende ditt opphold hos oss. Beklager at du fikk et rom uten skrivepult, slik skal de ikke være, alle våre standard singelrom skal ha en skrivepult. Jeg hadde satt pris på om du kunne kontakte meg direkte slik at vi kunne diskutert dette videre.

Mvh
Mads.hammer@scandichotels.com