2 personer ser på dette hotellet
Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 135
FindHotelUSD 138
Anmeldt 22. november 2018

Jeg opplever å få rask og god hjelp ved bestilling, trivelig betjening og jeg får rom med et lite skrivebord og en god stol. Med opphold over minst to dager er dette for meg viktig.Rom som ligger over 3 etg. gir mindre støy fra trafikken.Jeg skulle ønske at utvalget på middag i restauranten var bedre. I for stor grad gjentar samme menyen seg over flere måneder

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, OnAir46638004153
Mads H, Front Office Manager på Scandic St. Olavs plass, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2018

Kjære OnAir46638004153,
Tusen takk for din tilbakemelding!

Vi synes det er hyggelig å høre at du får god og rask hjelp av vår betjening!

Vi skal ta med din tilbakemelding vedrørende restauranten videre.

Håper på snarlig gjensyn,
Velkommen tilbake!

Anmeldt 21. november 2018

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 19. november 2018

Veldig sentralt hotell med hyggelig betjening og meget god frokost! Sjekket inn litt for tidlig så vi fikk ikke anledning til å prøve restaurangen. Kommer gjerne tilbake ved en senere anledning . Vil anbefale dette hotellet for et opphold i Oslo!

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Safari21844162752

Kjære Safari21844162752,

Takk for din tilbakemelding.

Det er veldig hyggelig å høre at vår betjening er serviceinnstilte og frokosten falt i smak!
Vi gleder oss til ditt neste besøk,

Hjertelig velkommen tilbake,

Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Sentralt i forhold til "der det foregår". Rent og fint og flott frokost. Litt krongletea baderom og minuset er at toilettene er så lavt ned på veggen at folk som enten er veldig høye, brede, kraftige og/eller har litt bevegelsesproblemer i knær/hofter kan få problemer. Slik var også toilettene i fellesarealene, men her kan man selvfølgelig benytte handikaptoilettene. Det ser ut til at baderommene er designet for små folk fra Østen. Det er helt greit at det ikke er all verdens kremer og såper etc på baderommene, men en dusjhette kunne vært kjekt - det koster ikke stort vel?

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Hæge A

Kjære Hæge A,
Takk for din tilbakemelding!

Vi beklager for at dere opplevde rommet deres som lite. Vi har flere forskjellige romtyper med større plass, som for eksempel Superior Extra og Junior Suite.

Vi vil ta din tilbakemelding videre til rett avdeling og undersøke om vi kan skaffe dette.
Ellers er det hyggelig å høre at vår frokost falt i smak!

Vi håper på snarlig gjensyn,
Velkommen tilbake!

Anmeldt 7. november 2018