Scandic Hotels
5,0 av 5 boblerRenslighet
5,0 av 5 boblerService
2,0 av 5 boblerSovekvalitet
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Mads H, Front Office ManagerScandic St. Olavs plass, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 4. des. 2018
Kjære Elisabeth H,

Takk for din tilbakemelding.
Det er veldig leit å høre at dere opplevde dårlig luft på rommet. Vi har sentralt ventilasjonsanlegg på hotellet som skal sørge for luft til alle rom og temperatur kan også styres fra resepsjonen.

Ellers er det hyggelig å høre at dere syntes standarden på rommet var bra, samt god mat og service.

Vi gleder oss til deres neste besøk!
Velkommen tilbake!

kr 2 164
    kr 2 495
1.2 km fra Scandic St. Olavs plass
Restaurant
Our lounge area on the second floor
kr 1 035
1.0 km fra Scandic St. Olavs plass
Frokost inkludert
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 26. november 2018

Flott hotell med helt fantastisk frokost. Gode senger og brabadekar. Renholdet kunne absolutt vært bedre og noen ansatte virket som de hatet jobben sin. Men alt i alt så er dette absolutt et hotell jeg vil anbefale videre. Frokosten gjør underverker om du skulle være uheldig å sove dårlig eller våkne opp i bakrus :)

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, CV-Gunnar
Mads H, Front Office Manager på Scandic St. Olavs plass, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2018

Kjære 534gunnarm,
Tusen takk for din tilbakemelding!

Det er veldig gledelig å høre at frokosten er fantastisk og at sengene var gode.
Vi beklager sterkt for at renholdet ikke var bra nok! Dette er absolutt ikke vår standard eller måten vi ønsker å fremstå på. Din tilbakemelding vil bli tatt opp med riktig avdeling for å sørge for at dette ikke skjer igjen!

Vi håper på snarlig gjensyn,
Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 26. november 2018

Ikke mulighet for å åpne vinduer på rommet da dette går ut mot hotellets lobby og det var ikke mulighet for å styre varmen fra rommet selv. Dette resulterte i at det var grusomt varmt på rommet, særlig om natta. Kontaktet resepsjonen flere ganger for å få det kaldere på rommet, uten at dette fungerte i det hele tatt. Elendig nattesøvn på grunn av dette. Ellers god frokost og fin beliggenhet.

Takk, Mobile25183245113

Hei Mobile25183245113

Takk for din tilbakemelding her på tripadvisor. Hyggelig å høre at du satte pris på vår store frokost buffet, og vår sentrale beliggenhet i Oslo sentrum. Jeg er lei meg for at du syntes det var for varmt på ditt rom. Vi har forskjellige romkategorier, så hvis du neste gang bokker et standard rom vil du kunne åpne vinduet ut mot gaten.
Håper du vil gi oss en ny sjanse ved en annen anledning.

Mvh
Mads.hammer@scandichotels.com

Anmeldt 22. november 2018

Jeg opplever å få rask og god hjelp ved bestilling, trivelig betjening og jeg får rom med et lite skrivebord og en god stol. Med opphold over minst to dager er dette for meg viktig.Rom som ligger over 3 etg. gir mindre støy fra trafikken.Jeg skulle ønske at utvalget på middag i restauranten var bedre. I for stor grad gjentar samme menyen seg over flere måneder

Takk, OnAir46638004153

Kjære OnAir46638004153,
Tusen takk for din tilbakemelding!

Vi synes det er hyggelig å høre at du får god og rask hjelp av vår betjening!

Vi skal ta med din tilbakemelding vedrørende restauranten videre.

Håper på snarlig gjensyn,
Velkommen tilbake!

Anmeldt 21. november 2018

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 19. november 2018

Veldig sentralt hotell med hyggelig betjening og meget god frokost! Sjekket inn litt for tidlig så vi fikk ikke anledning til å prøve restaurangen. Kommer gjerne tilbake ved en senere anledning . Vil anbefale dette hotellet for et opphold i Oslo!

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Safari21844162752

Kjære Safari21844162752,

Takk for din tilbakemelding.

Det er veldig hyggelig å høre at vår betjening er serviceinnstilte og frokosten falt i smak!
Vi gleder oss til ditt neste besøk,

Hjertelig velkommen tilbake,